צילומי הגלויות יחלו בשבועות הקרובים על ידי צוות הפקה זר!

World Of Music

New member
צילומי הגלויות יחלו בשבועות הקרובים על ידי צוות הפקה זר!

צילומי הגלויות לאירוויזיון יחלו בשבועות הקרובים. הקונספט הנבחר הוא "רוקדים את ישראל" ובו יושלבו רקדים כגון: אנה ארונוב, דנה פרידר, להקת "בת שבע" ועוד. את הצילומים יערכו עובדי הפקה מחו"ל בשל מחלוקות עם ארגון אק"ט!
לכל הפרטים המלאים:
http://www.euromix.co.il/2019/02/18/צילומי-הגלויות-לאירוויזיון-יוצאים-לד/
 

alma velama

New member
אק"ט כבר הודיע שלא יאפשר למהלך תקדימי כזה לעבור.

אלו כלים משפטיים יש להם בכלל כדי להוציא צו מניעה נגד הבאת עובדים מחו"ל? הרי ידוע שהוגשה עתירה מנהלית נגד 'עיצוב במה' שזכתה במכרז לבניית הטריבונות למרות שלא עמדה כלל בתנאי הסף של המכרז וטרם נפלה הכרעה. בינתיים הליכים נמצאים בהקפאה ומכירת הכרטיסים לא יוצאת לפועל.
נדמה היה לי שהגיעו להסכם פשרה עם אק"ט שאיפשר את ההכרזה על צילומי הגלויות בימים הקרובים, אבל לפי הידיעה הזאת אין הדבר כך. אם הארגון החליט להחרים את הפקת האירוויזיון, אין מניעה שהתאגיד ניהל כבר מו"מ על הבאת עובדים מחו"ל. שביתה אפשר אולי לשבור, אבל ההשלכות לגבי עתיד ההפקות החיצוניות לתאגיד נראות חמורות מאד.
 

World Of Music

New member
זה ספקולציות מיותרות...

אני עורך את האתר ואני בקשר ישיר עם התאגיד. נכון לרגע זה התאגיד עובד על הבאת צוותים מחו"ל לצורך ביצוע צילומי הגלויות.
לי לא ידוע על כך שאק"ט פעלו להוצאת צו מניעה שכזה ונכון לרגע זה התאגיד לא פועל לפי צו מניעה (אם קיים).
 

alma velama

New member
בפורום מותר לדבר על הכל. אין כאן צנזורה.

לערוך אתר זה דבר אחד. פורום מתנהל אחרת ומותר וגם רצוי להביא שמועות ולהעלות ספקולציות ולא לקבל כאמת לאמיתה כל הצהרה לתקשורת או תגובת דובר מתחמקת. לא טענתי שהוצא צו מניעה: שאלתי בקול רם אילו כלים משפטיים עומדים לרשותם. התואר 'מיותרות' היא המיותר היחיד כאן.
 

World Of Music

New member
חלילה לא התכוונתי לפגוע!!!


מתנצל אם דבריי לא הובהרו כראוי. אין צנזורה וניתן לעלות כל דבר כמובן!!!

סך הכל התכוונתי לומר שידוע לי שהתאגיד עובד על הבאת צוותי הפקה זרים. לא ידוע לי לגבי כך שאק"Y הודיעו שלא יאפשרו למהלך תקדימי כזה לעבור ובנוסף, לא ידוע לי לי אם הם יכולים לעתור לבית משפט שהרי לתאגיד אפשרות ליצור קשר עם כל ספק או עובד שיחפוץ (בהתאם לתנאי מכרז כפי שנהוג במגזר הציבורי). כל מה שידוע לי זה שצוותים מחו"ל יגיעו. בנוסף ידוע לי שלמרות הסכסוך עם אק"ט תאגיד השידור הציע לעובדי ההפקה סכומים שהם גבוהים מהתעריף היומי הנהוג בשוק (כך לפחות הם טוענים). ולגבי ההשלכות לגבי ההפקות החיצוניות התכוונתי שהן ספקולציות משום שכידוע האזרח הישראלי הוא אזרח עם זיכרון לטווח מאוד מאוד קצר. מה שרשום היום בעיתונים או באתרים ישכח כבר מחר לכן אני אישית לא מאמין שיהיו לזה השלכות.
שוב סליחה אם פגעתי, כנראה לא הסברתי את עצמי כראוי.
 

alma velama

New member
מבחינתי הנושא חפור
ומצורפת התגובה של אק"ט בהמשך.

הגבתי כי המלה 'מיותרות' בכותרת נראתה לי לא במקום.
אני כן סבורה שיהיו השלכות על הפקות חיצוניות והתאגיד כבר התריע מראש שתהיה פגיעה בהפקות המקור כתוצאה מההלוואה שהוא אולץ לקחת מהממשלה. המשמעות המיידית של ההלוואה הזאת היא שהתאגיד ייאלץ לקצץ מתקציבו בשנים הקרובות כדי להשיב אותה וכבר היום זה מתבטא בלוחות השידורים של כאן11 וכאן חינוכית (גם אם אף אחד לא אומר על זה מלה, אבל זה כבר נושא אחר).

 

Rori90

New member
נשמע לגמרי כמו עבודה שראוי לקבל עליה שכר

זה לא שהם מתנדבים לעזור לקשישים, אנשים קשיי יום, בעלי מוגבלויות או יתומים שבאמת זקוקים לעזרה...זה נטו ללוות ולעבוד כמו חמור עם זמרים וזמרות צעירים, עבודה בכלל לא קלה ובטח שלא "התנדבותית". מעניין אם זה משהו שבמסגרת החוק הוא אפשרי בכלל.
עוד שאלה שעולה לי: האם גם במדינות האחרות שאירחו את האירוויזיון תאגידי השידור יצאו בהודעות כאלו והציעו לאנשים לבוא להתנדב?
טוב שלא ביקשו מפיק מתנדב, במאי מתנדב, מנחה מתנדב, תאורן מתנדב או שה-EBU יתנדב
 

Uri04

New member
שלפחות יציעו למתנדבים כרטיס כניסה למופעים

אבל אפילו לזה הם לא מתחייבים ב"קול קורא" שפרסמו. ומה שלא נכתב שחור על גבי לבן - לא קיים.
 

Gn434

New member
הרבה פעמים מבקשים מתנדבים בארגון תחרויות ספורט

כאלו שגובים עליהן כסף לכרטיס וגם משודרות בטלוויזיה.
 

Rori90

New member
אם כך אז זה פחות תמוה


מה שכן, אני עדיין חושבת שמין הראוי להציע למתנדבים האלו כרטיס למופעים. לא חייב אפילו למופעים המשודרים, אפילו רק לחזרות הגנרליות.
 

Shellpearl

New member
ידוע שיש מעט כרטיסים, ועדיף לרצות קודם כל את האורחים מחו"ל:)

 

Rori90

New member
בעצם צריך בכלל לקוות שכבר יתחילו למכור את הכרטיסים האלה


יש אולם, יש כבר שירים, יש מנחים, אבל מה עם הקהל?
 

Shellpearl

New member
למען האמת האולם לא גמור וגם שירים נבחרו רק חלק, אז גם

הכרטיסים יגיעו :) לא צריך לדאוג, הקהל משווע להגיע ואין הרבה כרטיסים, אז גם אם הכרטיסים יימכרו קצת יותר מאוחר, הם יחטפו
 

trilliane

Well-known member
מנהל
בדיוק מה שחשבתי... אבל כמו במקרה של "מתמחים" יש קופצים

כנראה בזכות החוויה, ההתחככות בכוכבים, הגישה למאחורי הקלעים וכו'. לי כבר יש עבודה ואין לי רצון לעבוד בחינם, אבל כל עוד יש רבים שכן, קשה לי להאשים אותם. נראה שכל הצדדים מרוצים וזה win-win עבורם... קטונתי.
 

alma velama

New member
יש להם רצון חופשי להשיג דריסת רגל בתעשייה

אתה יכול לקרוא לזה 'ניצול', אבל מי שצעיר, נמרץ, כוחו במותניו ויש לו/לה תאבון ומוטיבציה להיכנס למקצועות הטלוויזיה ולתחום ההפקה ותוך כדי ההתנסות הזאת להתחכך גם עם משלחות רשמיות, עיתונאים וגורמים אחרים מענפי המדיה - מה פסול בזה? כולם התחילו פעם בתחתית הסולם והתקיימו משאריות. אז אולי זה רחוק משלושה חודשים של שכרון חושים, אבל מי שמסמן לעצמו מטרה מגיע בסוף ליעד (אוקיי, כנראה רק בודדים באמת יצליחו בזכות כישורי האנוש שלהם, מפגש עם האיש הנכון בזמן הנכון או בזכות אלת המזל)
 

Uri04

New member
זה לא סותר את העובדה שלעובדים צריך לשלם

בטח שאם אתה גוף שמארגן אירוע מסחרי בסדר גודל שכזה.
אני מכיר את הרעיון הכללי שצעירים שרוצים להיכנס לעולם ההפקות/טלוויזיה/קולנוע/תקשורת מוצאים עצמם מתנדבים או עובדים תמורת קרדיט. אני גם חלק מהעולם הזה ועברתי את זה בתחילת דרכי. האם אני חושב שזו הדרך הנכונה להתנהל? ממש לא.
 

alma velama

New member
נוסח טופס ההרשמה למתנדבים:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdt7bTvxCvvUSs-N2yaI7ShanS5XqVAYUT6nwUoptVUIe2vVA/viewform
אז ראשית, מדובר על משימות לפרק זמן קצר יחסית שיחלו לכל המוקדם עוד במהלך חודש אפריל, אך רובן רלוונטי לשבועיים-שלושה. לא יצא שום קול קורא מטעם התאגיד ותמוה עוד יותר שלתפקיד התנדבותי נדרשת כתנאי מוקדם שליחת קורות חיים ולא הסתפקות בראיון. לא מתפלאה שהתאגיד מחפש קיצורי דרך ושדרישות הסף שלו במכרזים שונים הן ברף התחתון ביותר ברמת הדרישות. הוא במירוץ נגד הזמן והזמן אוזל. הוא חייב לעמוד בהתחייבויות שלקח על עצמו. יהיה עוד זמן לעשות חשבון נפש לגבי ההתנהלות וההתארגנות שלו מחד ולמקלות ברגליים שהממשלה הניחה לעברו.
 
למעלה