באסה סבבה של אתמול - בעיקר באסה

PonyClub

New member
באסה סבבה של אתמול - בעיקר באסה

מה שלי צרם אתמול היה שנטע בעיקר הוכיחה שאין לה כושר גופני מינימלי אפילו להופיע עם באסה סבבה.
מעבר לזה שהיא לא זזה ובעיקר עמדה במקום בהופעה, היא אפילו לא יכלה להוציא 2 מילים בראיון מרוב תשישות. היא הייתה גמורה.
אז אני מבין את קדושת האנטי-שיימינג, אבל מה שהיא בעיקר הוכיחה זה שלהיות במשקל עודף עם אפס כושר גופני הוא לא בדיוק משהו שצריך להתגאות בו. מישהו צריך לומר לה את זה.
 

kobeonline

New member
לא ברור למה

היא מנסה לעשות דברים שהיא כרגע לא יכולה לעשות...
היא לא נשמה אחרי ההופעה, היה קשה לראות את זה.. כל הכבוד לה על האומץ והניסיון, אבל מה שגרם לכולם להתאהב בה זה נטו היא על הבמה+לופר או כל כלי שהיא יכולה לנגן בו. הבנתי שהיא רוצה להיות כוכבת פופ... אפשר להיות כוכבת פופ גם מבלי כל החירטוט שהיה על הבמה אתמול, הלוק והסטייל מספיקים...
אגב גם מרגי וגם סטטיק ולהקתו עשו פלייבק. די מבאס.
 

Rori90

New member
אולי היא מנסה להתנער מהלופר

קטונתי מלהבין את המניעים ואת ההחלטות המקצועיות שלה וגם התגובה הזו שלי עכשיו היא בגדר ניחוש פרוע, אבל אולי היא החליטה שהיא לא רוצה להיות מזוהה יותר עם הלופר או שהיא רוצה לאתגר את עצמה. אני ממש לא חושבת שהיא בובה על חוט. היא יודעת לעמוד על שלה ויש לה צוות נהדר שתומך בה ומכוון אותה בדרכים הכי מקצועיות. אני כבר ממש מחכה ללהיט הבא שלה
 

kobeonline

New member
בובה על חוט היא לא

היא רוצה פשוט להוכיח שהיא יכולה להיות כוכבת פופ ששרה וגם רוקדת על הבמה גם אם היא שמנה...הניסיון אמיץ מאוד, וצריך להעריך את האומץ האינסופי שיש לאישה הזאת, אבל זה לא הכיוון שהיא צריכה לקחת לדעתי.
&nbsp
אפשר להיות יצירתיים ומעניינים על הבמה גם בלי כל הרקדנים והכריאוגרפיה הדי בסיסית שהיא הביאה אתמול... היא יפייפיה לדעתי וההגשה שלה כזמרת היא מדהימה לדעתי, אז למה היא צריכה את כל השטויות האלה מסביב? שתפתח את ראש, לא כל כוכבת פופ צריכה לרקוד ולשיר על הבמה.
&nbsp
הבנתי שהיא רוצה בכוונה להראות שכן, ואני מבינה אותה... אבל לפעמים צריך להפנים שזה לא זה, בטח אם היא רוצה להיות אמנית שיש לה הופעות באורך מלא. לזכותה, היא הגשימה חלום.
 

Rori90

New member
מדויק


 

PonyClub

New member
אפשר להיות בעודף משקל ובכושר. ההתנשפויות שלה היו קרינג' ממש.

 

sapir aloud555

New member


צרם לי שהשקיעו יותר בויזואליות של ההופעה ולא באמת נתנו לה לשיר. היא יכולה להדהים גם כשהיא יושבת, היא לא צריכה את כל הבלאגן הזה סביבה. ההופעה אתמול הייתה אכזבה מבחינתי ומקווה שזה לא הכיוון שהיא רוצה להמשיך איתו
בקשר לדיון על הלופר - אופתע אם היא רוצה להתנער ממנו. היא לא צריכה להיות "רק" זמרת לופר, אבל כל ההופעות והראיונות שלה בחו"ל מאז הניצחון היו איתו (אין טעם לקדם את השימוש שלה בכלי אם היא לא הולכת להשתמש בו), זה עדיין הקטע שלה
 

דיברגנט חדש

Well-known member
לדעתי, למעט הלובר, השיר דיי דמה לשיר הזכייה שלה ולכן שיעמם

אוד ואני מסכים עם הכותרת של פותח השרשור, שהשיר בעיקר באסה.
 

alma velama

New member
יש מבקרים שטוענים שהאירוויזיון חזר אל נטע כמו בומרנג

משום שהסאונד של 'טוי' הכתיב וקיבע את המשך הדרך המוסיקלית שלה במחוזות הביזאר. באסה סבאבה נשמע כמו קמפיין פרסומי לוחמני עם שלל מיקרו-אגרסיות לא במיוחד נעימות לקול ולעין, החל מצעקנות יתר והעוויות פנים וכלה בעולמות ויזואליים שנושבת מהן רוח אבסולוטית-טוטליטארית מובהקת. נלעס על פני 3 דקות אחרי שמיצה את עצמו כבר במחצית הדרך ונשאר ברמת קאץ'-פרייז שיווקי עם גיבוב מלים בעברית בפזמון. מוסיקה אתנית גנרית חסרת ערך מוסיקלי או הקשר תרבותי ולא יעזרו כל דימויי הקרנף או ההתקרנפות (בעיני המתבונן).
לגבי ההופעה של נטע בגמר ה'כוכב הבא', היא אכן מעוררת אי-נוחות משום שהיא יותר ויותר נראית כמו קורבן אופנה ולא אייקון אופנה ואין לזה גשר לממדי גופה או לבודי-שיימינג מסוג כלשהו: זה עניין של מה בוחרים להבליט אצלה ואם זה מחמיא לה או הופך אותה לפריק שואו. לא הייתי ממהרת להסיק שהיא נותרה 'ללא אוויר' עם סיום הקטע כי מן הסתם נערכו כמה חזרות קודם לכן וסוכם מראש שההופעה מדברת בעד עצמה ואין צורך להכביר במלים. אין שום סיבה שנטע תגנוב את הפוקוס רגע לפני הכרזת התוצאות אחרי שהכל כבר נאמר ונפרט לפרוטות על הדרך שהיא עשתה בשנה האחרונה ושכולם כבר מחכים לפרסום התוצאות.
 

עiמר

New member
אין קשר למשקל היתה לה בעיה ברגל מהחזרות לריקוד...

 

GM1988

Well-known member
אני לא חושב שגם אם יגידו לה את זה זה יזיז לה משהו

אני חושב שהיא דיי מדחיקה את העניין הזה כמו נשים רבות אחרות, שמפגינות על "אהבה עצמית" וכל החרטא הזו על הדימוי הגופני, כי זה יותר נוח.
בתוך כל אישה כזו יש מישהי שמאד הייתה רוצה להיות רזה / חטובה, אבל הן מנסות לשדר משהו אחר, משהו יותר מקבל, מכניסות לזה סיסמאות, כי ככה יותר נוח, במקום להודות באמת הקשה, שהן פשוט לא כאלה.

הרי גם הניסיון של שמנות להיראות בשיא הכושר בא מהמקום הזה של "אני שמנה שמתנהגת כמו רזה".. כי משם זה נובע - הלהוכיח ששומן הוא לגיטימי, כשזה לא באמת ככה.

ולגבי ההופעה - הקטע הכי יפה היה בו זה הקרנף שהופיע על הבמה.
זה היה ממש מדליק ומפתיע.
חוץ מזה, באמת היה חסר שם יותר אנרגיות.
הרקדנים אומנם סיפקו את מה שאפשר, אבל גולת הכותרת זו נטע, ונטע לא סיפקה את מה שצריך.
 
למעלה