קובי מרימי - נציג ישראל לאירוויזיון 2019 בישראל

את הניצחון שלנו כבר הבאנו. מבחינתי היינו שולחים את אורן חזן

במילא הזוכה נבחר כבר מלמעלה, במילא מה שחשוב באמת זה השיר ובמילא היינו מסיימים השנה בעשירייה השנייה. פחות מתרכז בלא להתפדח מנציגות מביכה ויותר מתרכז בלא להתפדח מאירוח מביך. כרגע זה נראה מבטיח.
 

Willo the Wisp

New member
לא נפלתי

חבל שחוץ משפיטה הגיעו לגמר זמרים יחסית safe ואמצע הדרך. לא ממש עקבתי אחרי העונה אבל ממה שראיתי תמר יוצאת דה ווייס היתה קוּלית ומיוחדת והייתי בכיף שולח אותה לגני התערוכה.
קובי נראה כמו בחור חמוד וצנוע אז אני שמח בשבילו ומקווה שיצליח. הוא שר יפה ויודע להחזיק תו, אבל אותי הוא לא הצליח לעניין ואני חושש שיהיה קשה למצוא שיר שיישב עליו טוב וגם יצליח להתבלט בין 26 שירים.
האובייסט יהיה להדביק לו איזו בלדה "מרגשת" ולמל"מית סטייל מיידוף סטארס, אני חושב שזו תהיה טעות ועדיף לנער קצת את העניינים. אולי להביא משהו אתני ומפתיע, או לאזן את הנטיה לשמאלץ עם אוונגרד לפרצוף.
&nbsp
 

Tommy Tanision

New member
נורווגיה 2010?

בהצלחה לטדי הפקות לבחור שיר לקובי, שלא יישמע בסוף כמו נורווגיה 10'. זו תהיה משימה קשה מאוד, עד בלתי אפשרית, כי כל הנתונים- הן הקוליים והן הבימתיים מובילים לשם.

הצעתי היא- להתמקד דווקא באתניות ו"בערביות" שקובי מביא, כן להוסיף את המוואלים ואת השבירות בקול. כן לעשות את זה מוגזם עם משיכות תווים מוגזמות, עם צלילים נמוכים בובמסטיים, תוך שילוב רגעים שבריריים ועירומים עם קול מאוד אוורירי כפי שהוא יודע לעשות.

לא לבנות שיר רדום שרק בסוף מתפוצץ עם זיקוקים סטייל חובי סטאר (הכי העשור הקודם), אלא שזה יהיה מעניין, עוצמתי ודינאמי מהשנייה הראשונה ולאורך כל השיר. גם לא חייב שיהיה מבנה שגרתי לשיר (בית-פזמון-בית פזמון-רגע שיא-פזמון חוזר), ובעיקר- לא לפחד ללכת על המוזרות והשונה ולעשות דברים שעוד טרם ניסו באירוויזיון (הביצועים שלו הערב כבר היו נקיים ומסורסים מדי לטעמי).

 

סטילהוק

New member
נשארו רק 5 ימים להתאים לכדור השינה המשעמם והמונוטוני שיר

בחירתו הערב היא מתכון בטוח לכישלון. הכתובת רשומה על הקיר באותיות לבנה.
 

סטילהוק

New member
תלונות רבות על כך שלא היה ניתן להצביע למאיה באפליקציה

האמת שגם אני ניסיתי ועוד לפני שהחלה ההצבעה כבר היה רשום שלא ניתן להצביע, אבל חשבתי שפשוט פספסתי, אך עכשיו אני קורא בפייסבוק ובאינסטגרם שזה קרא להרבה צופים, לא רק לי. ואם ההפקה מעורבת בזה ועשתה בכוונה זו בושה וחרפה.

בעקבות מה שקרה הערב צריך להחליף את שם התוכנית להכוכב המכור לביזיון.



 

kobeonline

New member
בהתחלה שהיה "החלק להצבעה"

החלקתי וזה נכנס.
אבל משום מה לפני שמאיה התחילה לשיר, זה יצא מההצבעה וה"החלק להצבעה" הופיע שוב. במזל שמתי לב לזה שניה לפני שהיא התחילה לשיר.
לחלוטין קרה פה משהו מאוד מסריח בעניין של מאיה. שתדרוש גמר חוזר כי חצי מהמצביעים שלה לא הספיקו להיכנס להצבעה!!!
 
צאו מהסרט אין דבר כזה הצבעת הקהל!

גם אני לא הצלחתי להצביע. הכעס הוא לא על קובי שנבחר אלא על הדרך שבה הוא נבחר ועל הפייק והשקרים של התכנית מתחילתה ועד סופה.
שופטים בזויים. הראל סקעת לא אהב את מרימי באף ביצוע לאורך כל התכנית ואמר שהוא היה קם להכין קפה ופתאום בגמר עף עליו מעניין...
 

Rori90

New member
סתם בשביל ההגינות: גם לקובי בהתחלה אי אפשר היה להצביע

מניחה שההפקה עוד לא למדה שצריך לתחזק מערכת שאשכרה יכולה לעמוד בעומס הזה
 

Shellpearl

New member
הראל כבר בביצוע של קובי ל"הללויה" התחיל להבין שהוא טעה,

ובגמר הוא הבין את זה סופית. וקובי היה אהוב הצופים מהתחלה.
 
מעולה

לא יודעת לגבי הדאבל וזה גם לא כזה חשוב כי אף אחד מהמתמודדים לא ברור שהיה מביא ניצחון. אבל קובי באמת הכי בלט לי והכי עניין אותי לאורך העונה. זמרים עם קול גדול יש הרבה בעולם אבל מי שהתחרו לא באמת הצליחו לעניין אותי בשירה (למעט קובי וגם קצת אברהם).
אז מבחינתי הוא היה חייב לזכות ועכשיו רק צריכים למצוא לו שיר וואוו. שיהיה גם מרגש וגם עוצמתי.
 

shaicohen30

New member
ישששששששששששש


קובי הוא נטע בגבר, מיוחד, מוזר, פרצופים,קול גדול...
איזו בחירה מעולה לישראל.
ותצאו מהסרט שלכם שיתנו לו בלדה סטייל נורבגיה 2010, הוא יכול לשיר שיר פופי-אופרה-קצבי וזה יהיה מושלם!
בואו נחכה לשיר לפני שאתם יוצאים בהצהרות מעכשיו על כישלום, מקום אחרון פעם ראשונה לישראל ועוד זיוני מוח!!!
&nbsp
קיצר- ישראל בטופ10!
 

Rori90

New member
אם היה לי שקל על כל פעם שהתמרמרו על זוכה

הייתי יכולה כבר לממן את האירוויזיון הבא בישראל...
מניחה שחלק גדול מהתגובות כאן הן תגובות תסכול של אי זכייה של מתמודדים אחרים שהצהירו עליהם כעל זוכים בטוחים עוד בתחילת העונה. באופן אישי, בתחושה שלי כרגע ישראל באמת לא תגיע לתוצאה גבוהה במיוחד. אני שמחה שקובע ניצח מפני שהוא היה הכי ראוי מבין רביעיית הגמר הזאת. עכשיו רק נותר לקוות שיקבל שיר טוב וחזק ושלא נבייש את הפירמה דווקא כשאנחנו מארחים
 

Rori90

New member
התגובות ב-ynet הן זוועה

זה שיש אנשים חארות שרק מחפשים ללכלך על כל העולם ואשתו זאת עובדה שאי אפשר להתווכח עימה ולתקן אותה, אבל ההתנהלות של ynet בנושא היא מתחת לכל ביקורת. הרי הטוקבקים שמתפרסמים שם עוברים בדיקה וסינון מסוימים, אבל איכשהו כשזה נוגע בעיקר לנשים מישהו שם נרדם בשמירה. בכתבות על נשים ברוב המקרים תמצאו תגובות סקסטיסטיות, שובניסטיות ומעוררות בחילה שהן כבר ממש לא בגדר ״חופש ביטוי״ תקין אלא ממש ביזוי נשים והחפצתן (ולא, באמת באמת שאני לא פמינסטית או חסרת חוש הומור).

למרות שזה דוחה אני אתן דוגמא קטנה מתגובה ״מרנינה״ שפעם נתקלתי בה בתגובות בכתבה על הזמרת קארדי בי: ״אשמח לשחק לה במנ*ש עד לסקווירט המתבקש״. כן, זאת תגובה שעברה סינון ואישור על ידי המערכת המהוללת של עורכי ynet
 

Uri04

New member
מסכים איתך. בתוך עובד וויינט לשעבר אני מתבייש

אני מכיר את עורכי הטוקבקים שם (יש תפקיד כזה. זאת בדרך כלל תורנות) ובאופן מפתיע יש שם בעיקר עורכות טוקבקים, ככה שזה בכלל מוזר. בכלל, מה שקורה שם בעניין הטוקבקים ממש מחריד. ההנחייה הכללית היא לאשר הכל כל עוד אין קללות. אבל הגבולות דיי מטשטשים לאחרונה, והן נותנות במה לכל מיני בוטים מנדנדים או סתם נודניקים קבועים לזהם את הטוקבקים ולפרסם גם הטרדות מיניות של ממש. לפעמים אני חושב שאולי צריך לסגור את כל החלק הזה של הטוקבקים לחלוטין, אבל שיהיה ברור שפרסום הרפש הזה הוא לא המדיניות של האתר.
 

Tommy Tanision

New member
דווקא היה יושב עליו טוב נורווגיה 2010

ההתחלה הקטנה וההתפוצצות הגדולה והאופראית, כשיש מלווים ברקע.
מאוד דומה למה שהוא עשה אתמול בגמר עם Let it be. רק שהמלווים שלו החזיקו גם פנסים.
&nbsp
כפי שכתבתי למעלה, מקווה שהם מנסים לצאת מהקופסא ולהעז יותר, וכן לתת לו לבטא את האתניות שלו והשבירות בקול (שהם מאוד סרסו אצלו בשלבים האחרונים), ושיקחו יותר דוגמה מהונגריה 17' מאשר נורווגיה 10'. כי אני מאמין שרוב השירים שישלחו לוועדה- יהיו בנוסח השמרני הזה. בית-פזמון-בית-פזמון-רגע שיא אופראי.
&nbsp
לא חושב ששירים קצביים זה הפורטה שלו, בכל פעם שהוא שר קצבי- הוא הפסיד בקרבות ואף הודח. אולי משהו בסגנון Fuego שהוא עשה יכול להיות נחמד, אבל קשה לי להאמין שהוא וטדי יהמרו על הכיוון הזה, וילכו על בטוח ועל מה ששירי הציעה מתחילת התכנית- הוא, פסנתר, חליפה ו"בלדת סם סמית".

 
למעלה