לפי איך שזה נראה ונשמע עכשיו, הזוכה באיר' הוא

לפי איך שזה נראה ונשמע עכשיו, הזוכה באיר' הוא


קונאן אוסיריס
השיר היחד שנשמע חדשני, לא שבלוני, משלב בין עבר והווה ויוצר עתיד חדש, כולל הטקסט הנבואי...
סן רמו, מלודיפסטיבלן ממוחזרים ולא מחדשים, מסרגיי אין לי ציפיות לחדשנות, באוקראינה לא שמעתי משו יוצא דופן, גם בהונגריה לא
אז יאללה קונאן, בכייף
 

Angry Beaver

New member
בהונגריה כבר ידאגו לסלק את כל חביבי הקהל

הקדם הפורטוגלי הוא נחמה של ממש. מקווה שקונאן טוב בלייב וידע להעביר את האווירה המיוחדת של השיר.
 
לגמרי נחמה

קדם כזה משובח לא נראה ולא נשמע מזה עידן ועידנים.
בהונגריה אין משו מיוחד יוצא דופן. חביבי הקהל סבירים ותו לא.
ההפתעות יכולות לבוא מכיוון מדינות בלי קדמים שבוחרות אמן ומתאימים לו שיר. אולי לאחת מהן (לפחות) יש איזה יציאה חדשנית שעובדים עליה ברגעים אלו. אחרת, מכל מה ששמענו, רק קונאן.
ממה שראיתי ביוטיוב הוא מופיע קבוע עם רקדן במכנס קצר שעושה טוורקינג. בהתחלה זה מגניב, כשמתרגלים זה על גבול הדוחה. אלו הופעות במועדונים, סליזיים, וסבבה אבל אין לדעת איך הוא יראה על במת פסטיבל. זה באמת מעניין. נקווה לסטייג'ינג אאוטפיט צילום משובח כמו השיר.
ברמה הווקאלית קונאן די מונוטוני לדעתי. הוא מוגבל קולית, מנעד צר, אבל הטון הקבוע שלו גבוה ממילא, וזה מה שתופס בו בהאזנה ראשונה. אך בהאזנות נוספות גם בשירים אחרים הוא נשמע אותו דבר שוב ושוב. אין הפתעות. כמו אחד שמתפלל בבית כנסת. אני נזכר בעמיר בניון שגם דומה אבל לעמיר יש יציאות ווקאליות, הוא יכול פתאום לעלות אוקטבה מעלה מעלה וזה מה שמרגש בו. קונאן לא. ניסיתי להאזין לאלבום שלו ולא הצלחתי. הוא משעמם. ווקאלית. העיבודים יחד עם הווקאל, החבילה השלמה זה הסיפור כאן. ובעיקר בהאזנה ראשונה. יהיה מעניין.
 

Angry Beaver

New member
תוסיף לזה את העובדה שהשיר מאוד מורכב מבחינת זמרי ליווי

יש בו שכבות על גבי שכבות של ליווי קולי שיהיה מאוד מאוד קשה לבצע בלייב בצורה אמינה. האמת שאני רואה את הביצוע הזה קורס לחלוטין בלייב, ואת אחד השירים ה"קלים" יותר לביצוע זוכה. בין אם אלו קלמה (לא שמעתי אותם בלייב, אבל השיר בעיניי מצוין ופופי), ג'ואו קמפוש שהוא פייבוריט גדול שלי ולדעתי יהיה מצוין בלייב, או NBC שנחשב פייבוריט חובבים. שירים שהם יותר "חווייתיים" כמו של פוגנה או קונאן קשה יותר להמר שיצליחו לעבור בלייב (מזכיר לי את "סייס" האהוב מהקדם האסטוני לפני כמה שנים, שדווקא העביר את האווירה לא רע...).
 
זה אפקטים

תאזיני שוב. אין זמרי ליווי. וכמובן שזה הפלייבק שיהיה, רק קונאן בלייב. לא מוצא פה בעיה. אני חושש לאיך שזה יעבור מסך. הכל תלוי בסטייג'ינג ובצילום.
ג'ואו קמפוש גם פייבוריט שלי. השיר הזה א או קייה.. כלכך יפה מרטיט את ליבי כל האזנה מחדש ואני מאזין לו המון. ביצוע כנה ומקסים. מת על הלחן. לא מעז אפילו לפנטז עליו כמנצח. הלוואי
 

Angry Beaver

New member
הלוואי! אני אישית מעדיפה את ג'ואו, אבל ברור לי שקונאן יצליח

הרבה יותר, ואפילו יכוון לזכייה. אם מדובר באפקטים - איך ישחזרו את זה על בימת האירוויזיון? הרי מדובר בקולות אנושיים...
 
הקול האנושי היחיד בשיר הוא של קונאן

קונאן
כל השאר אפקטים של מחשב (מה שכנראה נשמע לך אנושי)וכלי נגינה אמיתיים.
על הבמה, כאמור, פלייבק. טריוויאלי. אולי בדה קנסאו תהיה תזמורת והכלים האמיתיים כן ינגנו. באיר' כמו תמיד הכל פלייבק חוץ מהזמר.
 

סטילהוק

New member
שיר כמו של קונאן טוב רק בגרסת הסטודיו, בלייב זה לא יעבוד

להזכירך שגם לנטע זמרות הליווי שלה עשו את קולות הרקע, ולא היה שום פלייבק עם קולות אנושיים, ואפילו שימוש בלופר לו הירשו לה. כך שאני לא רואה איך ירשו לקונאן ועוד בתחרות שמתקיימת במדינה שפורטוגל לא הרשתה לה להשתמש אפילו בלופר בתחרות שהתקיימה שם שנה שעברה.
 
למעלה