נמשכות ה(חוסר)הכנות לאירוויזיון..

נמשכות ה(חוסר)הכנות לאירוויזיון..

לקט טרי של עיכובים ו"משברים" בהכנות (נראה שמאז אירוויזיון 2017 בקייב לא נתקלו בכל כך הרבה "משברים" בהכנות לתחרות. איפה אנחנו ואוקראינה ואיפה שבדיה, אוסטריה, דנמרק וכולי שביצעו הכנות מסודרות גם בתנאים מאתגרים כמו הסבת המספנה בקופנהגן לאולם זמני).

שוב סכסוך על רקע הגורם האחראי לאבטחת אלפי האורחים באירוויזיון (ראש הממשלה לא מוכן לאשר בממשלה לתקצב את האבטחה ואיגוד השידור האירופי מוחה על כך), לא מוציאים לשיווק הכרטיסים לאירוויזיון כי אין הסכמה לכמה מקומות יוכלו להכיל הטריבונות הזמניות באולם והאם תוקם טריבונה דו קומתית שעשויה להכיל יותר צופים אבל גם יותר מאתגרת הנדסית ובטיחותית (ויש מחאות גם על החברה שנבחרה להקים את הטריבונות שמעורבת בתכנון הלקוי של גשר התאורה שקרס בהר הרצל לפני טקס המשואות לפני כמה שנים) וגם יש סכסוך בין "כאן" לתאגיד עובדי הקולנוע והטלוויזיה על תנאי העבודה שכרגע מעכב את צילום הגלויות של נופים ואתרים בישראל (אחרי שקודם לכן החליפו את החברה שזכתה במכרז צילום הגלויות ופרשה בשל חשש להפסד מביצוע הפרוייקט) שאם לא ייפתר עשויים בהמשך להביא עובדים חלופיים מחו"ל (כרגע מדברים על עובדים מפורטוגל שצילמו את הגלויות שנה שעברה) וכמובן צריך לפתור כדי לאפשר לעובדי הקולנוע והטלוויזיה להשתתף גם בצילומים של החזרות והאירוע עצמו.

אבל העיקר שיש את שלווה ומדונה.. (אם הייתי יון אולה סאנד, הייתי מונע בכוח כל ניסיון ישראלי לזכייה נוספת השנה או בשנים הקרובות ואם היתה זכייה אז בכל זאת פועל להעברת התחרות שנה הבאה למארחת חלופית רק בשביל לחסוך את כל הכאבי ראש, הברדק בהכנות, המשברים השונים, התקציבים, חוסר האולם המתאים, סיפורי שמירת השבת, החרמות נגד ישראל וכל השאר).
 
חוץ ממדונה ושלווה מי עוד מתוכננים להופיע בחלק האמנותי (בערך)

אז אחרי שנפרדנו בטרם עת מכמה מועמדים שעלו וירדו לגבי הופעה באירוויזיון (ביי ביי אלטון ג'ון, קולדפליי, עומר אדם) אז עם מי נשארנו?

חצי גמר ראשון: בלקן ביט בוקס (קטע הפתיחה?), אילן פלד בדמות הדראג (בתקווה שיביא עוד להיט כמו דניז דניז, אבל יתכן שסתם במערכון מצולם).

חצי גמר שני: להקת שלווה

גמר: נטע ברזילי, דנה אינטרנשיונל, מדונה

וכמובן מבטיחים גם את ליאור סושרד, אבל לא ברור לי אם בגמר או בכל 3 האירועים. כמו כן הבטיחו קליפ מצולם של כמה דקות של כל משתתפי התחרות שלא ברור מתי ישודר ואיזה שיר יכלול.
 
למעלה