בר רפאלי: "לא רציתי להנחות את האירוויזיון"

trilliane

Well-known member
מנהל
בר רפאלי: "לא רציתי להנחות את האירוויזיון"

"אם לומר את האמת, לא ממש רציתי להנחות את האירוויזיון" סיפרה רפאלי בראיון ל'פנאי פלוס' וחשפה כי הסכימה בכל זאת לקחת את הג'וב בגלל ההזדמנות הגדולה שזה פותח עבורה. "לא חלמתי על זה אף פעם, אבל כשהסבירו לי את גודל המאורע הזה וההערכות לכך, חשבתי שזה יהיה שיעור מדהים בשבילי לטלוויזיה. זה גם אתגר מאוד גדול. חוויה שאם אני אוותר עליה אני עלולה להתחרט אחר כך".

בריאיון נשאלה רפאלי אם היא יודעת או קצת פרטים כללים על התחרות האירופית, כמי למשל מתי ניצחנו לראשונה באירוויזיון. "חשבתי לשקר בנוגע לזה, אבל זה קצת קשה כי אין לי שום מידע. אני יודעת על מלחמות ישראל, לא מי מייצג אותנו באירוויזיון".
https://www.srugim.co.il/311487-בר-רפאלי-לא-רציתי-להנחות-את-האירוויזיו
הכתבה המקורית:
https://pplus.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5457960,00.html

סחתיין על הכנות, אבל אולי בכ"ז קצת יותר דיפלומטיות? נגיד לומר את הדברים באופן שלא יוציא אותך אגוצנטרית שאכפת לה רק מקידום הקריירה שלה, מזלזלת בתחרות (משתמשת בה כמקפצה ותו לא) ושמה ז** על המעריצים כי למי אכפת מטריוויית אירוויזיון, זה לא חשוב כמו מלחמות ישראל...

בסדר, מלחמות ישראל הן באמת נושא רציני יותר, ולא חייבים לשלוט בטריוויה, אבל אחרי שבחרו בך להנחות, השלמת פערים קטנה לא תזיק. עד אז, אפשר לנסח משהו כמו "לא חלמתי על זה ומעולם לא חשבתי שאנחה את האירוויזיון. אני לא חזקה בנושא, אבל כששמעתי על האפשרות היא הלהיבה אותי מאוד ואני מתרגשת ומתכוונת לעשות הרבה שיעורי בית". נגיד.
 

JetRat

New member
אז אם היא לא רצתה להנחות, ואנחנו לא רצינו אותה כמנחה...

ויש את כל התיק המשפטי נגדה, למה היא פה בכלל???
 

dosfer

New member
טוב מאוד שהיא מנחה, היא הסיבה שסטרייטים ירצו לצפות במופע

אחרת את מי הם יראו את ארז טל?

&nbsp
 

babyface19

New member
הלו, אל תפסח סתם על לוסי איוב....

נכון , בר רפאלי יפה וחתיכה, אבל גם ללוסי ב"גרין רום" יש מה להציע מבחינת המראה, בטח לפחות ,כשהיא הנחתה עם אסי את הגרלת שיבוץ המדינות לחצאי הגמר.
&nbsp
אני בטוח, שהיא תקבל זמן מסך בראיונות ב"גרין רום" ,בין אם זה בחלק ההצבעה בכל סמי ובגמר ,בין אם בראיונות בגרין רום בכל אמצע של חצי מופע בשלושת המופעים וגם בפתיחה ובסיום של כל מופע, כשכל 4 המנחים יפתחו אותו ויסיימו אותו.
 
להשוות בין לוסי איוב לבר רפאלי זה מגוחך. בר רפאלי היא לא סתם

דוגמנית בינלאומית. הבעייה מתחילה כשהיא מדברת. באקס פקטור היופי שלה סינוור ממש. אבל גם הטמטום... אבל כשהיא שותקת שוכחים את הטמטום.
 

Rori90

New member
וכאן שורש הבעיה-באירוויזיון היא לא תשתוק


אבל מצד שני, דיברו על אודישן ממש מרשים שהיא עשתה אז נחכה ונראה. אם זה יהיה כמו שהיא מנחה את אקס פקטור זה יהיה קרינג׳ רציני
 
היא פשוט איומה כשהיא מדברת באקס פקטור. אבל מהממת כשהיא לא.

לכן אמרתי שאני מקווה שכל מה שהיא תאמר יהיה כתוב מראש. אולי עדיף גם שכמו ב"שיר אשיר בגשם" מישהי אחרת תעמוד מאחורי הוילון ותדבר במקומה והיא רק תעשה עם השפתיים... את יודעת מה? שלא תעשה גם עם השפתיים. שסתם תעמוד שם ויגידו שהיא יודעת לדבר מהבטן.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
היא יפה יותר מסיגל שחמון ומביכה פחות (אני מעריכה) אז שיהיה

 

babyface19

New member
ממש לא השוויתי...

פשוט נתתי עוד אפשרות לשטוף עיניים מעוד מראה של בחורה.
כל אחת מהן יש ה מראה ייחודי.
 
טוב, אני לא גבר ואולי הם רואים את הדברים אחרת,

אבל בעיניי לוסי איוב היא ממש לא אפשרות לשטוף עיניים. בחורה - זה כן. אבל לא הייתי מדליקה את הטלוויזיה במיוחד כדי לראות את לוסי איוב (אני מדברת רק על החלק של לראות - לא על מה שהיא אומרת), וכן הייתי מדליקה אותה כדי לראות את בר רפאלי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כן, כי זו הסיבה שסטרייטים צופים באירוויזיון – המנחות...


 
ברור שלא. הם צופים בשביל הבחורות בסוף שמקריאות את התוצאות

מכל מדינה. ה-ן באמת יכולות להתחרות בבר רפאלי.
 
למעלה