זה כנראה סופי, לא נזכה השנה באירוויזיון

אירו19

New member
אני בטוח שכל אחד משאר המתמודדים לא פחות טוב

אני בספק אם יש הרבה שחשבו אחרי הכוכב שנה שעברה שנטע יכולה לזכות חוץ מהשופטים שאמרו את זה בערך לכל מתמודד שהם יכולים לזכות
 

babyface19

New member
יש לך את זה ביותר מוגזם?

באמת עם כל הערכה שלי לפרויקט של הלהקה הזאת (פרויקט מדהים, יש לומר) הם עדיין לא מתאימים לייצג את ישראל בתחרות האירו'. לפחות לעת עתה ,והכל תלוי בשיר ובאומן/נית שיבחרו, גדול במעט בסיכוי שלא היינו מסיימים בבוטום 5 בגמר שאותו אנחנו מארחים.
עכשיו מעניין לגלות ,אם טמירה ירדני וחבורתה ישלפו שפן מהכובע ,אחרי שכל מה שנראה בחמישי ובשבת הקרובה צולם כבר ב-17/1, קרי ישאירו את הגמר באותה מסורת של השנים האחרונות ,ארבעה פיינליסטים ,או אולי יחליטו הרגע באחרון 6 ימים לגמר לשלוף את אחד ממודחי גלגל ההצלה/חצי גמר (אולי בתלות התוצאות שהשיג עד הנה) ולהעלות אותו לגמר במקום "שלווה".

לדעתי, אני לא פוסל שביום מן הימים עם ההכוונה הנכונה הסולנית הראשית תפתח בקריירת סולו משלה.
 
לדעתי ההחלטה התקבלה כבר מזמן, ודחו את ההודעה הרשמית....

... כדי להערך בהתאם ולערוך מחדש חלקים מסויימים של התוכנית הערב, ואולי לצלם מחדש כמה קטעים של המנחים ולשלבם בתוכנית, בהם ההודעה על הפרישה ומה משתנה בפורמט ובגמר. שיראה כאילו זה שידור חי (גם אם ידוע לכולם שזה לא). סה"כ זה אפשרי מבחינה טכנית.

לא יודע אם זה נכון - סתם אומר, כי זה לא הגיוני שהבעיה תצוץ רק עכשיו !
 

babyface19

New member
כן, יש מצב סביר שאתה צודק לפחות לגבי ההחלטה שנתקבלה ממזמן...

אפילו שרק בשבוע האחרון טמירה ירדני וחבורתה וגם מירי רקב נכנסו לעובי הקורה וניסו לשכנע את יאן אולה סאנד וחבורתו לחרוג מהכללים הברורים לגבי חזרת השופטים שנערכת ביום שישי, ומתחילה בשעה 22:00 לפי שעוננו.
 

lidia80

New member
יהיו 41 מדינות שלא יזכו


שמעת על אפקט הגולם
 
למעלה