אהההההההההההההההה

אהההההההההההההההה


כמה חיכיתי לזה אני לא מאמין שכבר חמישה ימים זה ביוטיוב ורק עכשיו אני רואה.
לא שפיקפקתי. היה לי ברור שהביצוע לייב יהיה מדהים כמו הסטודיו. אבל עכשיו זהו זה סגור יש לנו זוכה. תנאי אולפן גרועים והיא נשמעת כמו יהלום מלוטש ונוצץ. הוציאה לי את הלב מהמקום.
Bucharest 2020


 

dosfer

New member
החזקתי 40 שניות וסגרתי, אני לא יכול

אני נרדם!!
&nbsp
מה זה החארטה הזאת????
&nbsp
מזכירה לי את ההיא משנה שעברה שבהופעה שלה בעלה עלה על הבמה, אבל לפחות אצלה השיר היה מעניין..
 
מחריד??

את רצינית?? מחריד??? לא הגזמת קצת?
כמובן שזה עניין של טעם. ורגש. ואני בד"כ לא מתווכח בענייני טעם וגם לא מתעניין למה. לא אהבת וזהו. הרי יש אנשים שבשבילם אהבה לשניים מחריד. הם די מסכנים לדעתי.
אך במקרה כאן דווקא מעניין אותי מה מחריד אותך. מרגיש שאני מסוגל להכיל.
בכל מקרה חשוב לי לומר שאני רואה כאן את הפוטנציאל על הבמה הגדולה באיר'. הביצועים של לאורה תמיד טובים כי האיכות הקולית שלה מעולה. אבל כאן בתכנית בוקר למרות הקול המעולה שלה יש איזה פער בין הדרמתיות של הביצוע לבין האולפן המשמים. אני מאמין שעל במה עם סאונד נכון ותאורה ושמלה וכו זו תהיה הופעה טובה. ברומניה אני לא רואה אף זוכה אחר. באיר' עצמו נחכה לעוד 38 שירים ואז נדע. נכון לעכשיו מכל הקדמים זה השיר היחיד שאני רואה בו זוכה אפשרי. סו פאר המצב לא טוב. נקווה להפתעות היום מאיטליה..
 

Angry Beaver

New member
אנחנו שותפים לסגידה לסלבדור ולכן אני מחזיקה ממך ממש

אבל השיר הזה בעיניי מיושן, קלישאתי, קיטשי ומזכיר לי דברים איומים כמו בלגיה 14 (לא נשכח ולא נסלח). יש הבדל בין הקלאסיקה שהיא אהבה לשניים לבין פצצת הסוכר הזו. אבל היות והקדם הרומני באמת איום ונורא, אני מניחה שאתה צודק והיא לוקחת.
 


מסכים איתך לגמרי. זה אכן שיר מיושן קיטשי וקלישאתי. ואני ממש לא משווה לאהבה לשניים שזה שיר מופלא. לא רק סלבדורי מופלא אלא גם השיר.
זאת לאורה, היא זאת שמרגשת אותי. הקול שלה, כמו מלאך, יוצא ממנה כזה טוהר, כזו צלילות. היא זו שעושה את השיר, שהוא לא רע אבל בזכותה(ובזכות העיבוד) הוא הופך לטוב. לא מדהים, לא מיוחד, אבל טוב, שוב בניגוד לאהבה לשניים שזה שיר מופלא שעומד בפני עצמו. היא מרגשת אותי. מה שכן, זה אמנם שיר קיטשי, אבל לא מחריד(לדעתי) כמו בלגיה 2014. בסהכ נראה לי שאנחנו מסכימים על השיר. כנראה שלאורה לא עושה לך את זה. אני אוהב אותה, היא כזאת מתוקה וטהורה וגם מוכשרת כמו שדה. הקול שלה מאומן, יש לה שליטה קולית מעולה. אני ממש מקווה שתנצח ברומניה.
 
למעלה