אסי עזר מתחיל לערבב פוליטיקה: תורם שכרו לארגון נוער גאה
האדון עזר שכח שהוא לא מייצג כאן רק את האוכלוסיה הלה"טבית, הארוע הזה לא שייך לה ואפילו לא שייך אליה. הערבוב של פומביות תרומת השכר שלו (הוא הרי יכל לתרום ואחרי התחרות להעלות את הנושא) שוב מצביעה שהוא לא מתאים להנחות.
עצם ההצהרתיות של תרומת שכר מושכת אותנו למחוזות ערבוב נושאים פוליטיים ו"מטרות" שאינן שירה והנאה אלא גרירת התחרות לעיסוק בנושאים אקטואליים, כמו שכל האמנים הגרועים של ישראל אוהבים לעשות כדי להסוות ולחפות על רמתם האמנותית הדלה או אי יכולתם לצייר, לעצב או לייצר עלילות ולביים סרטים. הדרך הקלה ביותר לכן היא עוד עלילה פוליטית של פרובוקציות, עיוותים חד צדדיים והתרסה. עזר חי בבועה של אותו מילייה מרומם ואטום, שמזמן כבר לא יודע כבר מהי אמנות לשם האמנות, מהו בידור לשם בידור - ודוחף את הכל לעשיית פרובוקציות פוליטיות בשנקל. האדם הזה לא מתאים להנחות.
האדון עזר שכח שהוא לא מייצג כאן רק את האוכלוסיה הלה"טבית, הארוע הזה לא שייך לה ואפילו לא שייך אליה. הערבוב של פומביות תרומת השכר שלו (הוא הרי יכל לתרום ואחרי התחרות להעלות את הנושא) שוב מצביעה שהוא לא מתאים להנחות.
עצם ההצהרתיות של תרומת שכר מושכת אותנו למחוזות ערבוב נושאים פוליטיים ו"מטרות" שאינן שירה והנאה אלא גרירת התחרות לעיסוק בנושאים אקטואליים, כמו שכל האמנים הגרועים של ישראל אוהבים לעשות כדי להסוות ולחפות על רמתם האמנותית הדלה או אי יכולתם לצייר, לעצב או לייצר עלילות ולביים סרטים. הדרך הקלה ביותר לכן היא עוד עלילה פוליטית של פרובוקציות, עיוותים חד צדדיים והתרסה. עזר חי בבועה של אותו מילייה מרומם ואטום, שמזמן כבר לא יודע כבר מהי אמנות לשם האמנות, מהו בידור לשם בידור - ודוחף את הכל לעשיית פרובוקציות פוליטיות בשנקל. האדם הזה לא מתאים להנחות.