מעניין כמה יעלו מגלגל ההצלה לגמר, אם רק 2 עולים ממנו מהחצאים

babyface19

New member
כרגע זה כבר פשוט לדעת....

ביום חמישי יש "גלגל הצלה" - דו קרב בין מודחים שלפני חצי הגמר שממנו קובי מרימי יעלה לגמר, ובמוצ"ש קרב בין שלושה אחרונים ממעפילי חצי הגמר: שפיטה, אברהם ודניאל ברזילי, שממנו שפיטה תעפיל לגמר, וכך תושלם תמונת חמישיית הגמר.
&nbsp
לא יפה מבחינת טמירה ירדני וחבורתה שנתנו הזדמנות למי שהודח לפני חצי הגמר, כי מעפילים לגמר רק מחצי גמר ולא משלב מוקדם יותר שממנו מודחים. ברור שהיה כאן ניסיון לתקן כביכול "עוול" שנגרם מההדחה של קובי מרימי וגם לרצות את גברת קרן פלס.
היה צריך לסגור את זה כך שמבין הארבעה שנותרו מחצי הגמר (שפיטה , כתריה, אברהם ודניאל ברזילי) לבצע קרב בתוך הרביעייה על שני מקומות בגמר וכך לא לסטות מפורמט הגמר במשך השנים האחרונות, קרי רביעיית גמר.
חמישיית גמר יש השנה אך ורק בגלל קובי מרימי.
&nbsp
לגבי "שלווה", ברור לי שכל הסיפור עם איום על הפרישה עקב השבת נועד לקושש קולות בגמר ממצביעי האפליקציה, אבל גם כאן לצערי זאת הולכת להיות עבודה בעיניים כלפי הצופים , כי אני דבק בסברה שלי שרוצים לתת את הזכייה ל"שלווה" כמו שציינתי לפני כן באחד השרשורים, והנה לנו עוד מקרה גימיק נוסח פינלנד 2015, וכך נבייש את בפירמה דווקא כאן בבית ונגרד את תחתית הדירוג בגמר.
 

Tommy Tanision

New member
אני לא בעד שלווה, אבל אני לא חושב שהם יהיו מקרה פינלנד 15'

אני דווקא יותר מדמיין אותם כמו בלגיה 03'
 

babyface19

New member
איפה הם ואיפה בלגיה 2003 שהיה קרוב לזכות במקום טורקיה

ודווקא את בלגיה 2003 אני לא הכי מסמפט בלשון המעטה, ועדיין יש הבדל שמיים וארץ.
עדיין "שלווה" הם סוג של גימיק פינלנד 2015, ומצביעי הטלווטינג לפחות לא בדיוק יקבלו אותם בחיבוק ידיים, כך שהם לא בדיוק ימהרו להצביע להם, ובמקרה של בחירה בהם, אנחנו נהיה באותו הסיר של פורטוגל, אוקראינה ואוסטריה בשנים האחרונות כשהן אירחו את התחרות וסיימו בבוטום 5 של הגמר.
&nbsp
אני לא מצפה שנזכה ונעשה דאבל, אבל לפחות שלא נבייש את הפירמה דווקא כאן בבית, ואולי נסיים בטופ 10 בגמר, שאותו אנחנו מארחים .
הלוואי ואתבדה, אבל לצערי כל הסימנים מובילים לכך, שחבורתה של טמירה ירדני בשיתוף עם "כאן" מושכים בחבלים כדי ש"שלווה" ייצגו אותנו כאן ב"אקספו ת"א",ולכן כל זה עבודה בעיניים על מצביעי האפליקציה.
 

Tommy Tanision

New member
אני לא חושב שזו עבודה בעיניים

לשלווה יש by far את ממוצע הציונים הגבוה ביותר בתכנית, לא רק מהשופטים, אלא גם מהקהל. אי אפשר להגיד שהם שם בחסד, אלא לחלוטין בזכות.

דעת הנון-חובבים עליהם ממה שאני רואה- דיי בקונצזוס. עיקר המתנגדים הם חובבי האירוויזיון (שאני מביניהם). מאחר ויש משהו בשלווה שהוא אנטי-כוכבי, שכנראה לא יעשה קריירה ענפה במוזיקה הפופולרית בישראל, שמזכיר לחובבים את תקופת ישראל באירוויזיון מלפני עשור, שהיינו שולחים שירי שלום ואחווה עם רקעים כחולים בביצוע להקות מונפצות שאף אחד לא שמע ולא ישמע עליהן. אנחנו מפחדים שיחזור לדבוק בתחרות הטעם המיושן והגימיקי, עד שהייצוגים האחרונים שלנו הובילו להתקדמות כלשהי. וזה מובן לחלוטין.

עם זאת, אי אפשר לקחת מכך שהם הגיעו לגמר לחלוטין בזכות. ניצחו ענקים גדולים לאורך העונה, האחרונה מביניהם הייתה כתריה. שתי הסולניות שרות נפלא, יש להן הרמוניה משגעת. מה ששלהן- שלהן, ואם הן יזכו זה לחלוטין בזכות. לא חושב שיש כאן מקום לשום תיאוריית קונספירציה. ההפקה לא צריכה לעשות יותר מדי בשביל שלהקה כזו, עם כישרון שכזה וסיפור שכזה יהיו פייבוריטים לזכייה. זה עובד על הקהל גם בלי שום עזרה.

רוצה תיאוריית קונספירציה? לכי על קידום כתריה. כל שבוע בונים לה סיפור משפחתי אחר, עובדים ביסודיות על הנחלת ה"כתריהההה" בקהל עם תחרויות נושאות פרסים באינסטגרם של אסי.

האמת שקצת עייפתי מכל תיאוריות הקונספירציה שיש כנגד ההפקה. זו בסופו של דבר תחרות ריאליטי ממוסחרת ולא בחירות לכנסת. בוודאי שיהיו כאן מניעים של רייטינג. כך זה היה מאז ומתמיד וכך זה גם השנה. השנה זה פשוט נושא כ"כ רגיש כי האירוויזיון בארץ ומקבל המון תשומת לב, אך אין הרבה הבדל לדעתי מהעונות הקודמות. ההפך, אני חושב שהכוכב הבא עושים אחלה שירות לאירוויזיון, והרימו עונה נפלאה שמשכה המון תשומת לב.
 

JetRat

New member
בדיוק כך

מכל התמודדים שיגיעו לגמר, שלווה היו אלה שהיו צריכים הכי פחות דחיפה מההפקה וכנראה גם קיבלו הכי פחות דחיפה. הקהל אוהב אותם, גם מחוץ לתכנית.

ולמה כולם משווים את שלווה דווקא לפינלנד 2015 (שהיו להקה מבוגרת של רוק כבד בפינית- הדבר הכי רחוק מכל ביצוע של שלווה עד היום)? זה לא ה"גימיק" שמנע מפינלנד לעלות לגמר ב-2015, זה העובדה שלשיר הזה לא היו רגליים מלכתחילה, וגם אם להקה של אנשים ללא מוגבלויות הייתה מבצעת אותו הוא היה נזנח בסמי.
 

נליאו

New member
לא יודע אם זה מדויק

איפה הם אמרו שקובי או אושרי יעלו מהגלגל היישר לגמר? לפי דעתי המנצח בחמישי(קובי) יחזור לנבחרת וייתחרה ביחד עם השלושה על שני מקומות לגמר, ואז משם קובי ושפיטה יעלו לגמר.
 

babyface19

New member
חברים שלי היו בצילומים , וסיפרו לי הכל....

אחד לאחד.
בכל מקרה, שני הפיינליסטים הנותרים, שמשלימים את חמישיית הגמר יהיו קובי ושפיטה.
 

נליאו

New member
אני דווקא שמעתי אחרת

מחברים שהיו שם, שמעתי שקובי יעלה מהגלגל וייתחרה מול אברהם על הכרטיס לגמר ולא ישירות מהגלגל.
 
למעלה