אין, ההפקה הזאת של הכוכב הבא סופית ירדה מכל הפסים

סטילהוק

New member
אין, ההפקה הזאת של הכוכב הבא סופית ירדה מכל הפסים


מה לעזאזל הם הקריצו את עינב בובליל בטענה שהיא קרובת משפחה רחוקה רחוקה של כיתריה? אין סוף לטמטום של ההפקה הזאת שאסי עזר הכי מייצג אותו?
 

סטילהוק

New member
לא תאמינו מה אמרו עכשיו בתוכנית

לא רק שבחמישי יש דו-קרב של שני המודחים שההפקה בחרה על דעת עצמם, אלא גם בשבת כל מי שלא קיבל הערב כרטיס לגמר, יתחרו בעוד גלגל הצלה על הכרטיס החמישי לגמר. אז למה לא להעלות כבר הערב שניים ולמתוח את זה עוד יותר כמו מסטיק? פשוט ביזיון וזלזול ארוך ומתמשך בצופים. אני לא חושב שבכל אירופה יש עוד כזה זלזול בצופים.
 
בדיוק

ביום חמישי קובי יעלה ושפיטה תיקח את הכרטיס החמישי מאלה שנותרו כמו שנאמר אתמול: מאיה, שלווה, כתריה, קובי ושפיטה בגמר.
זה דפוק כי אברהם וטאי היו הרבה יותר טובים מהבדיחה שפיטה.
אני גם לא מבינה את המתמודדים. מה הם כאלה תמימים? איך אושר ביטון מסכים לחזור לדו קרב הזה שסופו ידוע מראש? יתכן ומקבל הרבה כסף מההפקה על המשחק הדפוק הזה.
 
לא משתגעת על טאי. לדעתי שפיטה יותר טובה ממנה גם מבחינה

מוסיקלית. הבעייה עם שפיטה היא הבעייה הפוליטית, ולכן כנראה לא כדאי לשלוח אותה. אבל היא זמרת מצוינת וכיף לשמוע את הביצועים שלה (וכמובן יש לה תרומה גדולה לתכנית עצמה גם מעבר לעניין השירה). לא כמו את של אברהם, אמנם... עדיף היה שאברהם יעלה לגמר וששפיטה תהיה אחת מהמנחים של הגמר. גם ככה היא חצי מנחה.
 

סטילהוק

New member
יש מה שנקרא חוזה דרקוני שמונע מהמתמודדים לדבר

ולגלות מה באמת קורה מאחורי הקלעים של הכוכב הבא.
אך כל מי שצפה בסרט 'כמעט מפורסמת' עם נועה קירל יכל לראות כמה כל התוכניות ריאליטי המוזיקליות האלה בישראל הם פשוט עבודה בעיניים אחת גדולה על הצופים.
 

lidia80

New member
אני מאשימה את המפרסמים

ואת נותני החסות
שלא שמים להם גבולות ומשתתפים פעולה ב"הכוכב הבא לבזיון
 
למעלה