העבודה בעיניים על צופי הכוכב הבא העונה שוברת שיאים חדשים

סטילהוק

New member
העבודה בעיניים על צופי הכוכב הבא העונה שוברת שיאים חדשים

אז מילא שבשבת עשו סיכול ממוקד לטאי מול שלווה, ומילא שיצרו פייק תיקו בשביל להעלות את שלווה לגמר. והערב עשו סיכול ממוקד בבחירת השיר (אל תחשבו לרגע שבשלבים כאלה היא בחרה בעצמה את השיר, ותצפו בסרט "כמעט מפורסמת" בכדי להבין עד כמה המשחק מכור), לעופרי כלפון, שקולה צלול נקי ויפה פי אלף משל אברהם, כדי שיוכלו להיפטר גם ממנה.

ולשם שינוי, אני חייב באובייקטיביות מוחלטת שבה אני מאמין ושמנחה אותי לאורך כל הדרך, בכל ביצוע ובכל הופעה שאיתה אני שופט לחוד ולא כמכלול כל שיר וכל הופעה, שהביצוע של מאיה לשיר האירוויזיון של רוסיה "מיליון קולות" היה פשוט נוראי צורמני, חצוצרתי ומחריש אזניים. אני בדר"כ אוהב את רוב הביצועים של מאיה העונה, אך מה שאני לא אוהב אצלה, ומישהו חייב לאמר זאת, זה את החצוצרתיות המוגזמת שבה היא משתמשת ושפוגעת מאוד בשירתה. אם היא רק היתה יכולה לסנן את כל החצוצרתיות הזאת היא היתה פשוט זמרת מושלמת שאין שנייה לה. ולכן דווקא בדו-קרב בינה לבין אברהם, שאליו כידוע אני לא הכי מתחבר, ויעידו על כך כל התגובות לגבי הביצועים שלו שהעלתי בפורום, הביצוע שלו לשירה של ביונסה "היילו" היה הרבה יותר טוב, למרות שאף הוא היה מוגזם ברמות, אבל בין שני הביצועים הללו העדפתי את שלו על הביצוע המחריד והנוראי שלה. קרן פלס ("הלא משוחדת בכלל", בגלל שמדובר בחברתה הטובה
) עוד אמרה אחרי הביצוע שאם מאיה היתה שרה את זה השיר הזה היה מקבל מקום ראשון ולא שלישי, ואני דווקא חושב שהוא אפילו לא היה נכנס לטופ 10 עם ביצוע כזה מחריד וחצוצרתי. הפעם בניגוד "לעוף החול", אני דווקא מעדיף את המקור שהוא אחד השירים הכי אהובים עלי מאותה שנה, על פני הקאבר המחריד והחצוצרתי של מאיה מאמש. למרות שאת רוב הביצועים של מאיה אהבתי הרבה יותר מאת שלו. ולכן, אני במקרה הזה אני שמח שמאיה עלתה לגמר ולא הוא, למרות שהביצוע שלה הפעם היה נוראי ואני מאוד מקווה שאם היא תיבחר היא לא תשיר ככה ולא תשתמש בכלל בקול החצוצרתי שלה, בתקווה שיהיו אנשים מקצועיים שיעבדו איתה על זה ויעזרו לה להיפטר מהחצוצרתיות הנוראית הזאת שהיא לפעמים משתמשת בה, כי היא חושבת שזה קול, ולדעתי זאת אחת המניירות הכי גרועות שלה. אז זה לא שאני כועס על הבחירה להעלותה לגמר על פני אברהם, אבל אני לא אוהב את הדרך שבה זה נעשה. וחייבים להיות אובייקטיבים לגבי זה. ומבחינה אובייקטיבית לאברהם הגיע לנצח בדו-קרב הזה ביניהם.

והערב אמורים להתחרות כל אלה שלא עלו ישירות לגמר על כרטיס אחד בודד לגמר, שאותו חייבת לקבל כיתריה, שהיתה אמורה לקבל אותו, אם התחרות הזאת העונה לא היתה כולה עבודה בעיניים אחת גדולה של ההפקה ושפוטי ההפקה כבר בשבת במקום שלווה.

ולמה זה? בגלל שבחמישי בערב הולכים להגדיל את הביזיון ואת העבודה בעיניים על הצופים, ולהחזיר שני מודחים שההפקה לבדה וללא שום בחירת צופים לגלגל הצלה, החליטה על דעת עצמה בלבד להחזירם, לגלגל הצלה שבה יקבל אחד מהם את הכרטיס הרביעי והאחרון לגמר, ויעלה ישירות גמר, מבלי אפילו להשתתף בחצי הגמר, ואותו כמובן יקבל יקיר ההפקה ושפוטיה, קובי מרימי, למישהו פה יש בכלל ספק בכך כי לי ממש אין. אחרת לא היו בכלל מחזירים אותו. שזה שיא הביזיון.

עכשיו תחשבו, רק תחשבו על סינריו, ששלווה ומאיה לא היו עולים לגמר, ומי שהיו עולים היו כיתריה ואברהם. הרי שההפקה אז היתה בבעיה רצינית מאוד אם 4 המתמודדים שהם רוצים לראות בגמר הם כיתריה, מאיה שלווה וקובי מרימי, שזאת בסופו של דבר הרי תהיה הרביעיה. כי אז זה היה אומר שהערב זה היה או מאיה או להקת שלווה. וזה אומר שאחת מהם לא היתה עולה לגמר.

שלא לדבר בכלל על סינריו שבו קובי מרימי לא היה "מודח", שאז להפקה היו 3 מתמודדים שהם רצו לראות את כולם בגמר ורק 1 מהם היה מקבל כרטיס לגמר, והשניים האחרים מודחים.

ועכשיו, "במקרה", אבל ממש "במקרה", הכל הוביל לכך שייצא שכל 4 המתמודדים שההפקה רצתה לראות בגמר יהיו שם.
 

סטילהוק

New member
הלוואי, זה יהרוס להפקקה הזאת את כל התוכניות

לא חבל על כל הבחישה והעבודה בעיניים שלה על הצופים שהיתה בסוף לשווא?
 

JetRat

New member
ההפקה בכלל לא רצו את שלווה בגמר

כתריה, מאיה וקובי סומנו לגמר. כל שאר המתמודדים התחרו ביניהם על הכרטיס הרביעי. אתה צודק- ה"תיקו" בין כתריה ושלווה היה מפוברק- לא בגלל שחסו על שלווה, אלא בגלל שחסו על כיתריה, ואפילו השופטים אמרו את זה. שניים מהם נתנו לכתריה 12 נקודות רק בגלל שהם חשבו ששלווה לא צריכים עזרה. ההפקה לא ציפתה ששלווה יגיעו לשלב הזה (גם שלווה לא ציפו, בגלל זה הם נכנסו לתחרות מראש למרות שידעו על עניין השבת)- הם השאירו את שלווה בגלל הסיפור תופס הרייטינג שלהם ובמקרה הפופולאריות וההצלחה של שלווה תפסו אותם לא מוכנים. אין שאלה בכלל שההפקה עושה סלטות באוויר כדי להחזיר את קובי (אחרי הדחה מטומטמת שנבעה גם מהרצון השקוף עד בחילה שלהם להשאיר את שפיטה עד הרגע האפשרי האחרון, גם זה בשביל הרייטינג). והנה, קובי זוכה להתמודד מול מתמודד אחר שאף אחד לא זוכר ולאף אחד לא אכפת ממנו... מקומו בגמר סומן ומובטח ללא צדק.
&nbsp
בסופו של דבר, כתריה ושלווה הם היחידים שהגיעו לגמר בצדק. מאיה וקובי הם אלה שזכו להנחות כאן. ואין מה לדבר אפילו על עשרות המתמודדים שעוברים את האודישן הראשוני ואז מודחים בהליך חשאי שלקהל לא נותנים לראות...
 

סטילהוק

New member
לא נכון, נהפוכו, 3 נתנו לכיתריה דוז, ובגלל זה פיצלו קולות

של הצמד סטטיק ובן אל לשני קולות נפרדים, ששניהם יתנו לכיתריה 10 ולשלווה את הדוז, וביחד עם הדוז של שירי נוצר הפייק תיקו. זה אפילו מתועד. כך שאי אפשר לשקר לגבי זה. אם לא היו מפצלים את קולות הצמד זה היה 3-2 לכיתריה מול שלווה.

הקולות של השופטים בשבת היו כדלקמן:
שירי: 12 לשלווה 10 לכיתריה
סקעת: 12 לכיתריה 10 לשלווה
קרן: 12 לכיתריה 10 לשלווה
אסף: 12 לכיתריה 10 לשלווה
סטיק: 12 לשלווה 10 לכיתריה
בן אל: 12 לשלווה 10 לכיתריה

IRMC
 

JetRat

New member
אבל שניים מתוך 3 השופטים שנתנו לכיתריה 12...

אמרו בפירוש שהם נותנים לכיתריה את הניקוד רק כי הם בטוחים ששלווה יעברו גם בלעדיהם.
&nbsp
אם השופטים היו באמת מנקדים על פי ביצועים שלווה היו מנצחים מיד. אבל צריך להגן על חביבי ההפקה. QED
 

סטילהוק

New member
נהפוכו, עצם זה שהם אמרו את זה רק מוכיח שזה היה ידוע להם

מי יעלה לגמר באותו ערב, עוד לפני ביצועי השירים בכלל. וזה רק עוד יותר מחזק את הטענה שהיה פייק תיקו של ההפקה ושפוטי ההפקה. אבל לטובת שלווה ולא לטובת כיתריה ששוב צריכה להילחם הערב בשביל לעלות. וזאת בושה וחרפה וביזיון ענק מול הצופים שעובדים עלינו בעיניים. בדיוק כמו זה שדוחפים לנו את אסי עזר הקרצייה לפנים בכוח בפריים טיים. אם יש משהו שהבנתי לגבי קשת וגם רשת שזה ששתיהן שמות ז על הצופים שלהם.
 

JetRat

New member
נו באמת

ובשרשור השני אמרת שהשופטים בעצם נתנו לשלווה את הנקודות כי כיתריה היא זאת שלא תתקשה לעלות לגמר וזה אומר שהם ריחמו על שלווה והם מגנים עליהם...
בקיצור, לא משנה מה יקרה, אתה פשוט משוכנע שההפקה מגנה על שלווה בלי קשר למה שקורה במציאות.
 

סטילהוק

New member
זה ממש לא מה שאמרתי, אם כבר זה מה שאתה טענת

וגם הוספת ואמרת שבגלל זה הם נתנו לה בכלל את הנקודות לטענתם, כלשונך.
 

JetRat

New member
לא ולא יקירי

אתה אמרת, ואני מצטטת...

"הרי הטענה של השופטים העלובים או יותר מתאים לקרוא להם שפוטי ההפקה לגבי למה הם נותנים את הדוז לשלווה היתה שזה בגלל שהם בטוחים שכיריה לא תתקשה להגיע לגמר, אבל חשוב ששלווה תהיה בגמר."

ועכשיו אתה מלין...

"נהפוכו, עצם זה שהם אמרו את זה [שהם נתנו את הנקודות לכיתריה כי הם בטוחים ששלווה לא צריכים עזרה בלהגיע לגמר] רק מוכיח שזה היה ידוע להם מי יעלה לגמר באותו ערב, עוד לפני ביצועי השירים בכלל."

כלומר, קודם אתה מתעצבן שהשופטים נתנו לשלווה נקודות כדי "להגן עליהם" לקראת הגמר, ועכשיו אתה מתעצבן כי הם הגנו על כיתריה לגמר, וגם זה, איכשהו, מצביע על הטיה לטובת שלווה.

זאת אומרת שאתה סתם מחפש סיבות להתעצבן כי לא משנה מה השופטים יגידו או מה יקרה בתכנית, תחפש דרך לסובב את זה כך שזה איכשהו קונספירציה לטובת שלווה.
 

סטילהוק

New member
עשית סלט אחת שלמה, שני משפטים שמתייחסים לכל אחת מהן לחוד

ואתה לקחת וערבבת אותם יחד כאילו שניהם מתייחסים לכיתריה בלבד.
 

lidia80

New member
ביצועים על הפנים


זה ממש נורא אם מאיה תיקח רק ביגלל שהיא קולגה
ובכללי אני סופר מאוכזבת
למה הם צורחים את עצמם
h y s t e r i a
אני אוהבת שברזיליי שר בעיברית אבל לקחת שיר מחורבן ולחרבן אותו עוד יותר
נובאמת
ממש חבל לי על שלווה אז נישארה כתרייייייייייייייייה . יאלהה דאבאל
 

kobeonline

New member
הזלזול הבא לאיירוויזיון

אמן שיכשלו. לא משנה כבר מי יקח.
אתמול אפילו לא ישבתי לראות את מי הם "מחזירים", היה ברור שמרימי המאוס הזה יחזור עוד לפני שהם אפילו הודיעו על ה"גלגל הצלה".
התוכנית הזו הפכה לתוכנית של אסי ורותם עושים שטויות, פחות זמרים ותחרות שירה....
&nbsp
גם העניין עם שפיטה לא ברור. אני לא משונאיה הגדולים שאומרים שהיא לא יכולה לשיר, היא כן יכולה. אבל כשיש זמר כמו אברהם, או זמרות כמו טאי ועופרי כלפון, לא ברור איך היא הגיעה ככה רחוק. חושבים שהקהל מטומטם...
גם מאיה בוסקילה יצאה מכל החורים. הייתה צריכה לעוף מזמן ורק בגלל שלשופטים "לא נעים", זה לא קורה. לוקחת שירים של ביונסה ושוחטת להם את הצורה, במובן הרע של המילה כמובן.
&nbsp
חוץ מזה, הם הרסו הכל כשהם הכניסו את שירי מימון לשולחן. יש יותר מדי שופטים קשוחים בשולחן, כל אחד שבא להם רע בעין הם שוחטים אותו, חוץ מסטטיק. היו חייבים לאזן עם מישהו כמו איתי לוי או כל אחד שנחשב לעמך(גם נינט בעונה שעברה) כזה שבאמת בא לתת ביקורת בונה, לא ירצה לפגוע, ויתנהל בצניעות...
&nbsp
בקיצור, אחרי הזכייה של נטע בעונה שעברה, למישהו שמה עלה מאוד. הכל הולך לרדת יפה כשהם יראו שישראל בקושי תגיע לטופ 20. עונת הדאבל עלק.
&nbsp
 
למעלה