העבודה בעיניים על צופי הכוכב הבא העונה שוברת שיאים חדשים
אז מילא שבשבת עשו סיכול ממוקד לטאי מול שלווה, ומילא שיצרו פייק תיקו בשביל להעלות את שלווה לגמר. והערב עשו סיכול ממוקד בבחירת השיר (אל תחשבו לרגע שבשלבים כאלה היא בחרה בעצמה את השיר, ותצפו בסרט "כמעט מפורסמת" בכדי להבין עד כמה המשחק מכור), לעופרי כלפון, שקולה צלול נקי ויפה פי אלף משל אברהם, כדי שיוכלו להיפטר גם ממנה.
ולשם שינוי, אני חייב באובייקטיביות מוחלטת שבה אני מאמין ושמנחה אותי לאורך כל הדרך, בכל ביצוע ובכל הופעה שאיתה אני שופט לחוד ולא כמכלול כל שיר וכל הופעה, שהביצוע של מאיה לשיר האירוויזיון של רוסיה "מיליון קולות" היה פשוט נוראי צורמני, חצוצרתי ומחריש אזניים. אני בדר"כ אוהב את רוב הביצועים של מאיה העונה, אך מה שאני לא אוהב אצלה, ומישהו חייב לאמר זאת, זה את החצוצרתיות המוגזמת שבה היא משתמשת ושפוגעת מאוד בשירתה. אם היא רק היתה יכולה לסנן את כל החצוצרתיות הזאת היא היתה פשוט זמרת מושלמת שאין שנייה לה. ולכן דווקא בדו-קרב בינה לבין אברהם, שאליו כידוע אני לא הכי מתחבר, ויעידו על כך כל התגובות לגבי הביצועים שלו שהעלתי בפורום, הביצוע שלו לשירה של ביונסה "היילו" היה הרבה יותר טוב, למרות שאף הוא היה מוגזם ברמות, אבל בין שני הביצועים הללו העדפתי את שלו על הביצוע המחריד והנוראי שלה. קרן פלס ("הלא משוחדת בכלל", בגלל שמדובר בחברתה הטובה
) עוד אמרה אחרי הביצוע שאם מאיה היתה שרה את זה השיר הזה היה מקבל מקום ראשון ולא שלישי, ואני דווקא חושב שהוא אפילו לא היה נכנס לטופ 10 עם ביצוע כזה מחריד וחצוצרתי. הפעם בניגוד "לעוף החול", אני דווקא מעדיף את המקור שהוא אחד השירים הכי אהובים עלי מאותה שנה, על פני הקאבר המחריד והחצוצרתי של מאיה מאמש. למרות שאת רוב הביצועים של מאיה אהבתי הרבה יותר מאת שלו. ולכן, אני במקרה הזה אני שמח שמאיה עלתה לגמר ולא הוא, למרות שהביצוע שלה הפעם היה נוראי ואני מאוד מקווה שאם היא תיבחר היא לא תשיר ככה ולא תשתמש בכלל בקול החצוצרתי שלה, בתקווה שיהיו אנשים מקצועיים שיעבדו איתה על זה ויעזרו לה להיפטר מהחצוצרתיות הנוראית הזאת שהיא לפעמים משתמשת בה, כי היא חושבת שזה קול, ולדעתי זאת אחת המניירות הכי גרועות שלה. אז זה לא שאני כועס על הבחירה להעלותה לגמר על פני אברהם, אבל אני לא אוהב את הדרך שבה זה נעשה. וחייבים להיות אובייקטיבים לגבי זה. ומבחינה אובייקטיבית לאברהם הגיע לנצח בדו-קרב הזה ביניהם.
והערב אמורים להתחרות כל אלה שלא עלו ישירות לגמר על כרטיס אחד בודד לגמר, שאותו חייבת לקבל כיתריה, שהיתה אמורה לקבל אותו, אם התחרות הזאת העונה לא היתה כולה עבודה בעיניים אחת גדולה של ההפקה ושפוטי ההפקה כבר בשבת במקום שלווה.
ולמה זה? בגלל שבחמישי בערב הולכים להגדיל את הביזיון ואת העבודה בעיניים על הצופים, ולהחזיר שני מודחים שההפקה לבדה וללא שום בחירת צופים לגלגל הצלה, החליטה על דעת עצמה בלבד להחזירם, לגלגל הצלה שבה יקבל אחד מהם את הכרטיס הרביעי והאחרון לגמר, ויעלה ישירות גמר, מבלי אפילו להשתתף בחצי הגמר, ואותו כמובן יקבל יקיר ההפקה ושפוטיה, קובי מרימי, למישהו פה יש בכלל ספק בכך כי לי ממש אין. אחרת לא היו בכלל מחזירים אותו. שזה שיא הביזיון.
עכשיו תחשבו, רק תחשבו על סינריו, ששלווה ומאיה לא היו עולים לגמר, ומי שהיו עולים היו כיתריה ואברהם. הרי שההפקה אז היתה בבעיה רצינית מאוד אם 4 המתמודדים שהם רוצים לראות בגמר הם כיתריה, מאיה שלווה וקובי מרימי, שזאת בסופו של דבר הרי תהיה הרביעיה. כי אז זה היה אומר שהערב זה היה או מאיה או להקת שלווה. וזה אומר שאחת מהם לא היתה עולה לגמר.
שלא לדבר בכלל על סינריו שבו קובי מרימי לא היה "מודח", שאז להפקה היו 3 מתמודדים שהם רצו לראות את כולם בגמר ורק 1 מהם היה מקבל כרטיס לגמר, והשניים האחרים מודחים.
ועכשיו, "במקרה", אבל ממש "במקרה", הכל הוביל לכך שייצא שכל 4 המתמודדים שההפקה רצתה לראות בגמר יהיו שם.
אז מילא שבשבת עשו סיכול ממוקד לטאי מול שלווה, ומילא שיצרו פייק תיקו בשביל להעלות את שלווה לגמר. והערב עשו סיכול ממוקד בבחירת השיר (אל תחשבו לרגע שבשלבים כאלה היא בחרה בעצמה את השיר, ותצפו בסרט "כמעט מפורסמת" בכדי להבין עד כמה המשחק מכור), לעופרי כלפון, שקולה צלול נקי ויפה פי אלף משל אברהם, כדי שיוכלו להיפטר גם ממנה.
ולשם שינוי, אני חייב באובייקטיביות מוחלטת שבה אני מאמין ושמנחה אותי לאורך כל הדרך, בכל ביצוע ובכל הופעה שאיתה אני שופט לחוד ולא כמכלול כל שיר וכל הופעה, שהביצוע של מאיה לשיר האירוויזיון של רוסיה "מיליון קולות" היה פשוט נוראי צורמני, חצוצרתי ומחריש אזניים. אני בדר"כ אוהב את רוב הביצועים של מאיה העונה, אך מה שאני לא אוהב אצלה, ומישהו חייב לאמר זאת, זה את החצוצרתיות המוגזמת שבה היא משתמשת ושפוגעת מאוד בשירתה. אם היא רק היתה יכולה לסנן את כל החצוצרתיות הזאת היא היתה פשוט זמרת מושלמת שאין שנייה לה. ולכן דווקא בדו-קרב בינה לבין אברהם, שאליו כידוע אני לא הכי מתחבר, ויעידו על כך כל התגובות לגבי הביצועים שלו שהעלתי בפורום, הביצוע שלו לשירה של ביונסה "היילו" היה הרבה יותר טוב, למרות שאף הוא היה מוגזם ברמות, אבל בין שני הביצועים הללו העדפתי את שלו על הביצוע המחריד והנוראי שלה. קרן פלס ("הלא משוחדת בכלל", בגלל שמדובר בחברתה הטובה
והערב אמורים להתחרות כל אלה שלא עלו ישירות לגמר על כרטיס אחד בודד לגמר, שאותו חייבת לקבל כיתריה, שהיתה אמורה לקבל אותו, אם התחרות הזאת העונה לא היתה כולה עבודה בעיניים אחת גדולה של ההפקה ושפוטי ההפקה כבר בשבת במקום שלווה.
ולמה זה? בגלל שבחמישי בערב הולכים להגדיל את הביזיון ואת העבודה בעיניים על הצופים, ולהחזיר שני מודחים שההפקה לבדה וללא שום בחירת צופים לגלגל הצלה, החליטה על דעת עצמה בלבד להחזירם, לגלגל הצלה שבה יקבל אחד מהם את הכרטיס הרביעי והאחרון לגמר, ויעלה ישירות גמר, מבלי אפילו להשתתף בחצי הגמר, ואותו כמובן יקבל יקיר ההפקה ושפוטיה, קובי מרימי, למישהו פה יש בכלל ספק בכך כי לי ממש אין. אחרת לא היו בכלל מחזירים אותו. שזה שיא הביזיון.
עכשיו תחשבו, רק תחשבו על סינריו, ששלווה ומאיה לא היו עולים לגמר, ומי שהיו עולים היו כיתריה ואברהם. הרי שההפקה אז היתה בבעיה רצינית מאוד אם 4 המתמודדים שהם רוצים לראות בגמר הם כיתריה, מאיה שלווה וקובי מרימי, שזאת בסופו של דבר הרי תהיה הרביעיה. כי אז זה היה אומר שהערב זה היה או מאיה או להקת שלווה. וזה אומר שאחת מהם לא היתה עולה לגמר.
שלא לדבר בכלל על סינריו שבו קובי מרימי לא היה "מודח", שאז להפקה היו 3 מתמודדים שהם רצו לראות את כולם בגמר ורק 1 מהם היה מקבל כרטיס לגמר, והשניים האחרים מודחים.
ועכשיו, "במקרה", אבל ממש "במקרה", הכל הוביל לכך שייצא שכל 4 המתמודדים שההפקה רצתה לראות בגמר יהיו שם.