אני רוצה להבין משהו (אולי ספוילר אבל לא ממש)

אני רוצה להבין משהו (אולי ספוילר אבל לא ממש)

מה שהם מתכננים זה שמחר ארבעת המתחרים הנותרים יתחרו על כרטיס א-ח-ד לגמר, וביום חמישי שניים שעפו לפני הארבעה האלה (בלי להיכנס לזהות שלהם) יתחרו ביניהם על כרטיס נוסף לגמר? כלומר, למי שעף הם נותנים סיכוי גדול יותר להגיע לגמר מאשר למי שנשאר? זה כבר באמת כל כך מוגזם ושקוף מצדם. גם לא נראה שלמישהו יש ספק לגבי השניים שייבחרו בשני הימים האלה, כך שנראה לי שאני פשוט אוותר על הצפייה בתכניות האלה ואחר כך אקשיב לביצוע של אברהם וזהו. נתראה בגמר.
 
אם זה כך זה מקומם

והזוי שאחד משני המודחים יעלה ישירות לגמר ללא השתתפות בחצי גמר.
ההפקה עושים פשוט מה שהם רוצים.
 

סטילהוק

New member
זה בדיוק כך, ובגלל זה רשמתי שזה שיא הביזיון

אם ההפקה לא היתה "מדיחה" את קובי בשלב רבע הגמר, היא לא היתה יכולה לקבל את כל 4 המתמודדים שהיא רצתה בגמר, כי אז זה היה אומר שהערב אחד או שניים מהם היו מודחים סופית. וככה הם יכולים להגיד עכשיו שקובי הגיע לגמר בגלל גלגל הצלה. הכל מתוכנן מראש בהפקקה הזאת, והשופטים הם פשוט שפוטי ההפקה.
 

Eurochat

New member
כבר כתבתי לפני שבוע מי החמישייה בגמר

מאיה, שלווה, כתריה, קובי ושפיטה
 
לא יודעת

באיזה אופן הם יכניסו את שפיטה, אבל הצהרת הכוונות שלהם (כלומר מה שרותם סלע אמרה ) היא שהיום זה 1 מ-4 וביום חמישי 1 מ-2. אם הם התכוונו שהיום זה 2 מ-4 (או אולי מחר יש תחרות על כרטיס נוסף) כלומר שני כרטיסים לגמר ל-4 הנותרים ואז אחד ל-2 המודחים, אז זה קצת פחות גרוע.
 

סטילהוק

New member
אין חמישייה, יש רק רביעייה, אם יש רק עוד שני כרטיסים לגמר.

כך שזו או כיתריה או שפיטה, ולא נראה לי שזו תהיה שפיטה על פני כיתריה.
 

Eurochat

New member
המידע מתוך חצי הגמר האחרון שכבר צולם. יש חמישה נכון להבוקר

 

סטילהוק

New member
איך חמישה אם יש רק עוד שני כרטיסים לגמר?

האם אתה רוצה להגיד לנו שהערב יעלו שניים לגמר בניגוד למה שאסי הכריז אתמול?
 

GM1988

Well-known member
מה שאני לא מבין זה למה ממשיכים עם הפארסה הזו של הנציג הישראל

הישראלי בתכנית, אם אפשר כבר להכריז על מאיה בתור הזוכה וזהו.
ברור שהיא תזכה, ברור שלא משנה מה מי מו איך מתי ואיפה- כל שופט יבחר בה (קולגה, חברה, מכרה וכד שלהם).
&nbsp
למה צריך את כל החרא הזה עם הכוכב הבא בעונה ככ צפויה
 

GM1988

Well-known member
ביצוע מחריד לשיר ככ קטיפתי ומרגש

ממש דרסה את השיר הזה עם שלל עיוותי קול ואגרסיה מוגזמת.
 

סטילהוק

New member
מסכים בהחלט, למרות שהיו לה ביצועים ענקיים העונה

אמש הביצוע שלה היה מחריד, כאילו היא השתמשה בכוונה בקול חצוצרתי ומחריד בשביל לא להיבחר. לא מבין למה מאיה חושבת שהקול החצוצרתי זה דבר חיובי ולא מסננת אותו. היא זמרת כל כך הרבה יותר טובה בלעדיו. מניירה מטופשת שהיא צריכה לסנן ומהר. והשופטים של ההפקה לא רק שלא נותנים לה ביקורת על החצוצרתיות, הם עוד מרימים לה ומעודדים אותה להמשיך עם זה. ציפיתי לפחות מאסף להעיר לה על זה, או שאולי הוא פשוט חירש ולא שם לב לכל החיצרוצרים...
 

GM1988

Well-known member
הם כולם שמים לב.. זו הבעיה

הם כולם שמים לב, ורובם נראו עם פרצוף כזה
בביצועים הראשונים שלה, והעירו לה על זה גם.
הבעיה שמאיה צפצפה על ההערות וראתה שבכל מקרה מעבירים אותה שלבים, ושזה בכיס שלה בגדול (גם היא מבינה את זה), אז היא לא מרגישה סיבה לשנות משהו כי שום דבר לא מאיים עליה.
&nbsp
אם היה מדובר במשחק הוגן והיא הייתה חוששת להדחה, היא הייתה מאמצת את כל ההערות ועוד מדגישה כמה היא עובדת קשה על עצמה כדי להשתפר.
 

Rori90

New member
לא היה לה אפילו ביצוע טוב אחד העונה

שחטה והחריבה כל שיר שביצעה בתכנית. בכללי, זאת העונה הכי גרועה שהיתה עד כה ב״הכוכב הבא״, היו מעט מאוד מתמודדים שאשכרה היו משהו וגם הם הודחו בשלבים מוקדמים יחסית, חלקם מבלי לקבל אפילו זמן מסך ראוי והוגן. השנה זה יורד לכולנו בגרון כי השנה ישראל מארחת, היא גם ככה כבר בגמר ואת כולם יותר מעניין כיצד האירוויזיון ייראה מאשר השיר והנציג. בעונות הבאות זה כבר יהיה מעצבן ובלתי נסבל
 

בלואנגל

New member
מאיה מצויינת, אבל...

סגנון השירים שלה היה מצליח בראשית שנות ה-2000, לא עכשיו.
לא יודע איזה שיר כבר יכולים להדביק לה.
אני מקווה שכתריה תנצח (למרות שלא אהיה מבואס מהבחירה במאיה. רק שקובי מרימי לא יבחר בטעות).
 

JetRat

New member
מההתחלה אני צופה רק בביצועים

חוץ מהעובדה שגם ככה אין לצופים בבית שום השפעה על מה שקורה בה, זה די ברור לכולם שההפקה מתערבת ללא הפסק. מהרגע שהמתמודדים עוברים את האודישן הם עוברים סינון נוסף שנחסך מהצופים מסיבה לא ברורה (וזה מעלה את השאלה של מה לעשות אודישנים מלכתחילה אם זה המצב), ובעיקרון, אין שום סיבה לעקוב בכלל אחרי התכנית אלא רק כדי לראות את הביצועים של מי שיזכה בסופו של דבר.
&nbsp
זה די ברור שמההתחלה כתריה, קובי ומאיה סומנו כמתמודדי הגמר. בכלל, כל העונה כל השאר פשוט מאוד התחרו על הכרטיס הרביעי. אבל ההפקה הטיפשה רצתה גם לשמור על שפיטה בשביל הרייטינג, ובגלל זה קובי נפל מוקדם מדי. אופס.
 

GM1988

Well-known member
אז הנה הוא כנראה חוזר עוד מעט

כי יש גלגל הצלה.
 

JetRat

New member
גלגל הצלה שגם הוא לא הוגן ולא הגיוני

על סמך מה בחרו מי יחזור בגלגל ההצלה? הצופים יודעים שקובי נבחר על סמך רצון ההפקה ואושר ביטון נבחר על סמך רצון ההפקה שלקובי תהיה תחרות קלילה במיוחד לגמר.
&nbsp
אל תבין אותי לא נכון- אני אפילו לא אוהבת את הסגנון של קובי. לדעתי לשלוח אותו לאירוויזיון תהיה טעות. אבל בתחרות מתוקנת היו נותנים ליכולות שלו לדבר בכוחות עצמן. פה ברור שזה לא העניין, ובמקום לתת עוד צ'אנס למתמודדים אחרים טובים לא פחות (כמו עופרי שהדגימה בעבר יכולות הרבה יותר טובות מהופעת ההדחה שלה) נותנים את הסיכוי למישהו שההפקה סימנה וטרף קל שיפול מהר.
 
למעלה