מעניין כמה יעלו מגלגל ההצלה לגמר, אם רק 2 עולים ממנו מהחצאים

סטילהוק

New member
מעניין כמה יעלו מגלגל ההצלה לגמר, אם רק 2 עולים ממנו מהחצאים

מעניין כמה יעלו מחר משלב גלגל ההצלה בכוכב הבא לגמר, אם רק 2 עולים ממנו משני חצאי הגמר.

ומעניין את מי יעלו השופטים הערב, האם שוב יהיה תיקו ביזיוני ממש "מקרי" בין מאיה לנגיד אברהם, שיעלה במקומה בסוף?

ואגב, אם המטרה היא לשלוח בסוף את מאה או כיתריה אז למה להראות שהן לא יותר טובות משלווה הבינונית והממוצעת או מאברהם? הרי זה רק יוריד להן נקודות בתחרות עצמה? ואיך זה ייראה שבסוף רק שתיהן יישארו ושלווה ואברהם יודחו? הרי זה יהיה שקוף שהכל היה חרטא אחת גדולה. ולא רק לנו הצופים הישראלים, אלא לכל אירופה.
 

JetRat

New member
אני חושבת שכולם יכולים לנחש שקובי מרימי יהיה אחד מהחוזרים

ואני מנחשת שבאופן לא מקרי יבחרו נגדו מישהו שלא היה משהו כדי שהוא יעבור בקלות ויגיע לגמר.יש כבר שמועות שרצות על מי זה יהיה.

מאיה וכתריה לא צריכות את ההפקה שתראה שהן לא יותר טובות משלווה או אברהם, הן עושות את זה יופי בעצמן.
 

סטילהוק

New member
לא אמרתי שהן צריכות, אמרתי שעצם המרמה פוגע בהן מול אירופה

הרי אם אחת מהן תיבחר לייצג את ישראל האירופאים יגידו שאפילו את שלווה הם לא הצליחו לנצח בחצי הגמר של הכוכב הבא בישראל אז למה מגיע להן לזכות בתחרות מול מבצעים ברמתן או חזקים יותר?
 

Rori90

New member
בדיוק

אבל ההפקה החליטה שהן המובילות, וככה היא תעשה כדי שהן יגיעו לקרב הסופי (או לפחות אחת מהן). לא כשר ולא הוגן.
 

סטילהוק

New member
נהפוכו, דווקא כן מגיע להן, אבל ההפקה מורידה במרמה מערכן

הרי הטענה של השופטים העלובים או יותר מתאים לקרוא להם שפוטי ההפקה לגבי למה הם נותנים את הדוז לשלווה היתה שזה בגלל שהם בטוחים שכיריה לא תתקשה להגיע לגמר, אבל חשוב ששלווה תהיה בגמר. הרי הביצוע של כיתריה לשקט שנשאר של שירי שבעצמה התפלאה מהביצוע הענק והודתה שלה זה לקח חצי שנה לעבוד על השיר הזה עד שיצא לה פרפקט, היה בהרבה יותר גדול ומרשים משי היקינטון הילדותי ששרו שלווה בהרכב של כמעט קבוצת כדורגל. כך שברור ללא צל של ספק בכלל שלכיתריה ועוד הגיע לעלות לגמר אמש. אבל השופטים או יותר נכון שפוטי ההפקה שרק הרייטינג חשוב לה ולא הצופים או המתמודדים, ממשיכים לתת יחס מיוחד לשלווה רק בגלל שהם מוגבלים. ועצם זה פוגע בכיתריה באם תיבחר לבסוף, או לחילופין במאיה באם תיבחר לבסוף, ויעשו לה את הדבר הערב, מול אירופה, מה שמוריד מערכן בעיני האירופאים וצופי התחרות בעולם. או בקיצור: ישראל יורה לעצמה ברגל וכורתת את הענף שעליו היא עומדת.
 

JetRat

New member
איזה קשקוש

זה הרבה יותר קשה לקחת שירים ישנים או שחוקים ועדיין לתת להם ביצועים שגם מרשימים את הקהל וגם את השופטים, שזה מה ששלווה עושה כמעט כל הזמן. ודווקא ההיפך הגמור הוא הנכון- גם סקעת וגם אמדורסקי אמרו שהם נותנים את הדוז פואה שלהם לכיתריה כי שלווה לא צריכים עזרה בלהגיע לגמר. מצד שני, כל מי שנתן את הדוז פואה שלו לשלווה אמר שהוא בוחר בהם כי הביצוע שלהם היה יותר טוב. נכון, כיתריה נתנה את ההופעה הכי טובה שלה בתכנית עם "השקט שנשאר" - אבל ההופעה של שלווה ממש לא הייתה הכי טובה שלהם בתכנית. אז אם ההופעה הכי טובה של כתריה עדיין לא מגיעה לרמה של ההופעה הלא-הכי-טובה של שלווה, זה די ברור מי פה מוצלח יותר.
 

סטילהוק

New member
לא, מה שברור שזאת עבודה בעיניים, ולא בפעם הראשונה בתוכנית זו

מה שברור שהשופטים שפוטים של ההפקה והצופים לא קובעים כלום עד הגמר.
 
לגבי שירי, בכלל לא נראה לי שזה מה שהיא ניסתה להגיד.

היא אמרה את החצי שנה שלקח לה כהקדמה לביקורת על כתריה, אבל פשוט קטעו אותה ולא נתנו לה להגיד מה שהיא רצתה על ההופעה. היא לא ניסתה להגיד "לי לקח חצי שנה, אבל את כל כך הרבה יותר טובה ממני שלך זה בא בקלות". באמת נראה לך שזה מה שהיא ניסתה להגיד? היא ניסתה להגיד שהביצוע של כתריה היה בסדר, אבל... ולא נתנו לה להגיע לאבל.
 

סטילהוק

New member
היא לא אמרה שום אבל

איך אני "אוהב" אנשים שמדמיינים מה אנשים אחרים רצו להגיד, כאילו היו בראש שלהם באותו רגע, או לחילופין מכניסים לאנשים אחרים מילים לפה שהם בכלל לא הוציאו מפיהם.
 
לא אמרתי שהיא אמרה.

אמרתי שקטעו אותה. אבל אתה צודק בכך שההשערה שלי לגבי הדברים הנוספים שהיו לה להגיד היא רק השערה - כשצפיתי בתכנית הרושם שלי היה שיש לה משהו נוסף להגיד ושאסי קטע אותה, והתאכזבתי שהיא לא סיימה. אבל יש אפשרות שהיא סיימה, או התחרטה, או לא סיימה אבל רצתה להגיד משהו אחר ממה שנראה לי שרצתה
 

סטילהוק

New member
את חושבת שקטעו אותה, אך אין שום הוכחה לזה

ודווקא על פי מה שהיא אמרה זה נראה שהיא התכוונה בדיוק למה שאמרה. למרות שבדיוק כמו באקס-פקטור הישראלי שבו היא היתה שפוטה של ההפקה של רשת וקיבלה באוזניות הוראות להדיח את עדן ולקדם לגמר את הפיליפינית, שמאז זכייתה נעלמו עקבותיה ואף אחד לא שמע עליה בכלל מאז, כך היא נהפכה להיות שפוטה של ההפקה של קשת, ולהעלות את שלווה ולא את כיתריה לגמר של הכוכב הבא לאירוויזיון.

שלא תביני לא נכון, אני אוהב מאוד את שירי כזמרת, והביצוע שלה עד היום לשיר "השקט שנשאר" הוא אחד הביצועים הכי אהובים עלי בתולדות תחרות האירוויזיון, ובטח ההישג הכי גדול של ישראל בתחרות בשני העשורים האחרונים עד לנטע עם Toy. אך כשופטת שירי מצטיירת אצלי כלא אמינה וכשפוטה של ההפקות בכל שתי התוכניות שבהן היא שפטה. ולכן גם הבחירה שלה בהתאם.
 

Rori90

New member
כמה שאני אוהבת את התכנית

הגיע הזמן לבטל אותה, פשוט מיותרת. שיחסכו את החירטוט שלנו יש יכולת השפעה וזכות בחירה ושפשוט יודיעו בתחילת כל פברואר-מרץ מי הנציג שהם בחרו לנו לאירוויזיון. אין הבדל בין הכוכב הבא לבין וועדה פנימית, אבל לפחות וועדה פנימית ידועה בכך שהיא סגורה ולא מתיימרת להציג מצג שווא כאילו לקהל יש יכולת להשפיע ולבחור, לעומת ״הכוכב הבא״ שהיא כולה ערימת חירטוט ושקרים
 
ערימת חרטוט ושקרים זה תיאור מדויק למדי,

אבל אני, לפחות, נהנית מהביצועים, ולא הייתי רוצה שיבטלו את התכנית. כמו כן יש יתרון מסוים בכך שהמועמדים זוכים למעמד מלחיץ דומה במידה מסוימת לזה של האירוויזיון לאורך כל העונה (גם אם ההפקה יודעת מי יעבור - זה לאו דווקא אומר שהמועמדים יודעים - ובכל מקרה הם עדיין צריכים להופיע מול קהל ומול שופטים), וזה אימון לא רע. גם מי שלא הגיע משופשף יוצא משופשף לפחות במידה מסוימת. כך שאני דווקא חושבת שפורמט הריאליטי כן מתאים לבחירת המועמד. רק חבל באמת על החרטוט והשקרים.
 

Rori90

New member
אני גם נהנית מהביצועים

וזה למה כל העניין ממש מבאס אותי. חבל, באמת חבל שלא עושים תחרות הוגנת, חבל שלא נותנים לקהל לבחור באמת, חבל שאין לנו קדם כמו לשבדים או קדם נורמלי ולא מכור מראש. זאת אולי תכנית טובה למתמודדים שרוצים לקבל חשיפה ולהתמודד עם ביקורת של אנשי מקצוע, אך היא ממש לא קדם אירוויזיון אלא וועדה פנימית (במקרה הזה טדי וקשת) שמורחת 4 חודשי שידור כדי לשדר לנו אודישנים של ניצבים מסכנים שחלקם באמת חושבים שיש להם סיכוי לייצג אותנו באירוויזיון
 
לגמריי בדעה שלך

אני חושבת שהכוכב הבא לאירוויזיון מיצה את עצמו. צריך להפריד בין האירוויזיון לכוכב הבא. להשאיר את הכוכב הבא כמקום לזמרים חדשים מתחילים. ולבחור נציג לאירוויזיון ללא כל קשר לתוכנית הזאת
 

Rori90

New member
אין לי בעיה שקשת וטדי מנהלים את כל העסק

כי למרות התנהלותם, הם יודעים להפיק הופעות, הם יודעים לבחור שירים והם הוכיחו את עצמם עד עכשיו. מה שכן יש לי בעיה איתו הוא הצגת מצג השווא שבו "הכוכב הבא" היא קדם אירוויזיון שבו לקהל יש זכות בחירה ויכולת להשפיע.
כבר ממזמן כתבתי פה בפורום ש"הכוכב הבא" צריכה לעבור מספר שינויים שעיקרם הוא התאמת התכנית לפורמט האירוויזיון, שזה אומר לשדר את כל העונה בשידור חי (מה שיאפשר לקהל בבית להצביע לאורך העונה) ולא רק את הגמר, שמה שקורה בפועל כל עונה הוא שאת המתמודדים לגמר שאנחנו כן יכולים להצביע בו בוחרים קהל של ילדים בני 15 ו-5 שופטים שחלק מהם בכלל לא ראויים אפילו להיקרא שופטים (אימנע כעת משמות).
העונה הראשונה של "הכוכב הבא" שודרה בשידור חי כבר מהפרק הראשון (עוד טרם היותה קדם אירוויזיון) והתנהלה בצורה תקינה בסך הכל (למעט תקלות מינוריות פה ושם), לא רואה סיבה למה לא לחזור למתכונת הזאת.
 
מסכימה איתך

לגמרי צריך להפריד בין קדם אירוויזיון לכוכב הבא
וגם זה מעצבן שקהל לא באמת בוחר מי זוכה
הקהל בעונה שעברה עדיף את מרגי על פני נטע
שכמובן אין לי בעיה ששופטים יחליטו אבל אם הם מחליטים אל תעמידו פנים שקהל בוחר
לכן מבחינתי הכי טוב שקדם יחזור להיות מה שהוא היה לפני הכוכב הבא לאירווזיון
כוכב הבא תחזור להיות מה שהיא הייתה
 
למעלה