השיר שסוחף את היוטיוברים כמו Euphoria, Teardrops ו-Heroes

סטילהוק

New member
השיר שסוחף את היוטיוברים כמו Euphoria, Teardrops ו-Heroes

השיר Spirit In The Sky של KEiiNO מהקדם הנורבגי סוחף את היוטיוברים כמו השירים הגדולים ביותר שזכו בעשור האחרון Euphoria, Only Teardrops ו-Heroes. והיוטיוברים פשוט מתים על זה ואצל רובם השיר הזה כבר מדורג במקום הראשון.

וזה לא מפליא בכלל, בהתחשב בכך שהשיר הזה שעשוי מאבק כוכבים יש בו הכל, הוא מרגיע, מעורר השראה, קסום, אתני, גורם לטוס על כנפי הדמיון, ומכיל בתוכו את כל האלמנטים שמהם עשויים השירים הגדולים ביותר של תחרות האירוויזיון בעשור האחרון.


אם הנורבגים לא בוחרים את השיר הזה כשיר הזוכה בקדם שלהם ושולחים את השיר הזה לתחרות השנה הם עומדים להפסיד את ההזדמנות הכי גדולה שהיתה להם מאז הניצחון האחרון שלהם עם Fairytale של ריבאק בסוף העשור הקודם, לזכות שוב באירוויזיון, ובגדול.



























 

סטילהוק

New member
כמובן שאני צריך לראות ולשמוע את זה בלייב לפני שאקבע סופית

אם זה השיר הזוכה של 2019. אך נכון לכרגע אין לי בכלל ספק שלא יצא עדיין וספק אם בכלל ייצא בהמשך השנה שיר שמתעלה על השיר הענק הזה.


מה שכן, כמו שאני כבר מכיר את הנורבגים עם בחירותיהם הגרועות בעשור האחרון, הם לא יפספסו הזדמנות לפספס הזדמנות לשלוח שיר ענק לתחרות, בדיוק כמו בשנה שעברה שהם בחרו בריבאק עם שירו העלוב והילדותי רק בגלל שהוא כוכב וזכה כבר בתחרות, על פני השיר המעולה Who We Are של Rebecca Thorsen ועל כן רוב הסיכויים שמאותה סיבה השנה הם ייבחרו במורלנד וינחלו עוד הפסד לסדרת ההפסדים שלהם בעשור האחרון. והלוואי שאני טועה. הכי אשמח לראות את SITS זוכה בקדם הנורבגי ונשלח לייצג אותם אצלנו בישראל.
 

Angry Beaver

New member
וואו שב ותשתה כוס מים!!!

סתם עוד שיר פופ חופר וגנרי. אין שום אותנטיות בלשלוח שיר באנגלית.
 

סטילהוק

New member
נחיה ונראה

גם על פואגו אמרתם את אותו הדבר וראינו לאיפה הוא הגיע. להזכירך שאני גיליתי אותו לפני כולם והצבעתי עליו כסוס השחור של התחרות בשנה שעברה. והוא השיר היחיד שנתן פייט אמיתי לנטע עם Toy.
 

סטילהוק

New member
כמו שכבר אמרתי, נחיה ונראה

בינתיים השיר הרומני שאתה כל כך מתלהב ממנו עד כדי כך שכבר קבעת שתחרות אירוויזיון 2020 תהיה ברומניה, מדשדש בתחתית מרבית הדירוגים, והולך ומסתמן שדווקא השיר שאתה שונא Army Of Love הולך לנצח אותו בקדם הרומני. למרות שהכל יכול לקרות עד אז... אבל בניגוד אליך, אני לא ממהר לשפוט ולקבוע עובדות עד שלא אראה ואשמע את השירים בלייב.
 

dosfer

New member
צפיתי בהופעה של ARMY OF LOVE בקדם הרומני, זה מזוויע


היא ממש "אקסטרה" ולא במובן הטוב, מזעזעת והשיר נורא! אני לא מאמין שזה הגיע למקום ראשון אצל השופטים.. אני בשוק!
&nbsp
אבל אני בטוח שב10.2 בחצי הגמר השני לינדה תשמיד את כולם ותראה לכולם איך באמת צריך לבצע שיר!
&nbsp
אני שומע ביצועים של לינדה ביוטיוב ובפייסבוק ובאינסטה ואני פשוט בהלם! יש לה קול כל כך טוב, מקצועי וחזק, אני בשוק, לפעמים אני שואל את עצמי אם זה באמת בלייב כי היא שרה כל כך מדוייק היא אשכרה מכונה!
&nbsp
ככה שאני ממש לא דואג לביצוע בלייב של RENEGADES.
וזה שאף אחד כרגע לא סופר אותו זה בגלל שלינדה עדיין לא עשתה יחסי ציבור לשיר הזה, לפחות לא כרגע.
 

סטילהוק

New member
אבל לא רק השופטים, גם הצופים הרומנים מתחברים פחות ללינדה

וזאת מהסיבה הפשוטה שציינתי קודם ושאלת אותי מה זה קשור לשיר. אז זהו, שזה לא קשור לשיר כמו לזה שהרומנים שגאוותם הלאומית חזקה, ועד היום מכנים שם את הגרמנים בשם נמץ (שכל רומני יודע מה פירושו), מעדיפים את האמנים שלהם שחיים ברומניה על חצי רומניה וחצי גרמניה שחיה בגרמניה ולא שולטת היטב בשפה הרומנית. כמי שיש לו משפחה וחברים ברומניה שביקרתי בה לא מעט פעמים מילדות אני מכיר היטב הן את ההוויי והן את הסטנדרטים של הרומנים. ולכן קשה לי לראות את לינדה זוכה שם השנה. אבל מי יודע ייתכן שאני טועה, והיא כן תיבחר על ידם בסופו של דבר... ושוב, הרבה יהיה תלוי בהופעתה בלייב.
 

E u r o b o y

New member
להיט כיפי וממכר. הכל תלוי במבחן הלייב בקדם הנורווגי

אני מזכיר שהיה הייפ חובבים לפני שנתיים סביב "Circle of Light" בפינלנד (אף הוא היה מעין שלאגר עם מוטיבים אתניים) שכולם חשבו שייקח ובלייב זה היה נורא.

כולי תקווה שהחבר'ה האלה יהיו לא פחות ממעולים בלייב כדי שיקחו את הקדם ויחזירו את נורווגיה לטופ 10 ואולי אף לטופ 5
 

סטילהוק

New member
מסכים איתך בהחלט

מקווה מאוד שיעמוד במבחן הלייב ויהיה טוב לפחות כמו בגרסת הסטודיו שלו, אם לא אפילו יתעלה עליה אם זה בכלל אפשרי. כי אם כן יש לנו שיר מנצח, ולא רק בנורבגיה.
 

Eurochat

New member
Spirit In The Sky דומה ל-monsters?

רק לי נדמה אבל הפזמון של Spirit In The Sky דומה בחלקו ל- Monsterm של פינלנד 2018?
 

סטילהוק

New member
אולי רק התווים הראשונים שלו

השיר הזה כל כך קסום הרמוני ומורכב שהוא מכיל בתוכו את כל האלמנטים שמהם מורכבים השירים הכי גדולים וטובים מהעשור האחרון, כשבין השאר Heroes ,Teardrops ו-Euphoria.

כאילו רקחו אותו במיוחד לתחרות האירוויזיון.

שלא לדבר על התופים והשילוב של השפה הסאמית, שמוסיפים לו המון ומרימים אותו רמה אחת מעל כל השירים שיצאו עד כה השנה.
 

Uri04

New member
חחח אין מצב שהדבר הזה זוכה

אין פה כלום חוץ מיורופופ טראש מסונתז.
 

סטילהוק

New member
סבבה, נחיה ונראה

את אותו הדבר טענו כאן לגבי פואגו בשנה שעברה. וראינו לאן הוא הגיע...
 

Willo the Wisp

New member
חדשות רעות ל-KEiiNO

זה עתה זכיתם לנשיקת המוות של סטילהוק. הצטרפתם למועדון מפואר שחברים בו קרואטיה 2016 ושווייץ 2017.
 

סטילהוק

New member
וקפריסין עם Fuego שהייתי היחיד שסימן אותם כ
שחור

וישראל עם Toy השיר הזוכה של השנה שעברה שנחשב ללהיט הגדול ביותר בתולדות האירוויזיון על פי המפקח הראשי של התחרות יאן אולה סאנד.

שלא לדבר על שלושת השירים הזוכים הכי גדולים הקודמים של העשור האחרון: שבדיה עם Heroes דנמרק עם Only Teardrops ושבדיה עם Euphoria.

אבל תמשיכו לזלזל חופשי, זה דווקא משעשע אותי כל הקטנוניות הזאת שלכם.
 

Willo the Wisp

New member
הימרת על אופוריה, דמעות הא ותו לא, גיבורים וטוי?


מאיפה היה לך החזון להמר על השירים האיזוטריים האלה, בזמן שאף אחד לא ספר אותם? תיכף תגיד לי שגם הימרת על נורבגיה ב-2009!

ועכשיו דמיון מודרך -
התאריך: 12 במאי, תריסר שעות לתחילת גמר אירוויזיון 2018. העם היושב בציון אכול חרדה וייאוש, ואז אדם אחד קם ועושה מעשה. סטילהוק נותן את נשיקת המוות לשיר הקפריסאי בכך שהוא קובע (!) שהוא השיר המנצח. וזו, ידידיי, הסיבה לכך שהתחרות נערכת השנה בתל אביב בניגוד להימורים בשבוע האירוויזיון. נשיקת המוות של סטילהוק חזקה יותר מכל משבצת ירוקה בהימורים.
אז תודה לך, אח יקר, על האושר הרב שהסבת למדינה שלמה, ובצניעותך נתת לנטע ולדורון מדלי לקבל את הקרדיט על הניצחון.
 

סטילהוק

New member
תמשיך להתקטנן, אני כבר מהרגע ששמעתי את Toy אמרתי שהוא הזוכה

יותר מזה, העלתי בכל שבוע אין ספור בלוגרים ויוטוברים שעפים על נטע והשיר הישראלי, כולל דירוגים שבהם היא דורגה במקום הראשון, ודאגתי לעדכן את הפורום כמעט מדי יום בכמות הצפיות והלייקים לשיר, ובמקביל בעמידתו האיתנה והיציבה בראש טבלת ההימורים של כל טבלאות ההימורים.

רק כשנטע ירדה לראשונה מראש הטבלה והשיר הקפריסאי של אלני שאני הראשון בפורום שעוד הרבה לפני זה סימנתי כסוס השחור, בעוד שאתם כולכם זלזלתם ובכלל לא ספרתם אותה אפילו כזמרת, ואף טענתם שהיא לא יודעת לשיר ושהיא בכלל רק רקדנית, מה שכמובן היה שקר וכזב מוחלט שהתברר מאוחר יותר, ובגדול, התחילה לטפס בדיוק כפי שצפיתי שיקרה מתחתית הטבלה כלפי הצמרת שלה,אמרתי ובצדק שאם יש שיר בכל התחרות הזאת שעוד עלול להפתיע ולקחת לישראל את הניצחון מול Toy זאת רק אלני עם Fuego שאף אחד בכלל לא ספר אותה פה וכולם זלזלו, ונחש מה? היא אכן היחידה שנתנה בסוף פייט אמיתי לנטע עם Toy עד כדי כך שאפילו נטע היתה שהיא תנצח אותה ושהקריאו את הזוכה היא היתה בטוחה שזאת בכלל אלני ולא היא. ולמרות זאת לאורך כל הדרך אמרתי שאני בעד ישראל וחושב שלשיר הישראלי מגיע יותר לזכות מכל שיר אחר בתחרות. וזה גם מה שהיה בסוף.

אבל תמשיך להתקטנן כהרגלך, כבר אמרתי לך שזה דווקא משעשע אותי ומוציא אותך קטנוני.
 
למעלה