צרפת בוחרת שיר לאירוויזיון 2019

dosfer

New member
אני ממש לא עפתי על השיר של סימון, ממש יום השואה!!


היא שרה ומגג'דרת לי על הבמה

אין לי כוח לדיכאון הזה
&nbsp
ביי!
&nbsp
מעדיף את השיר של בילאל, השיר הכי נורמלי
 

dosfer

New member
אני מת! המנחה מתחיל לשיר.. זה באמת הפינאלה!!!

אני מחכה לגראנד פינאלה של הערב!!!
&nbsp
אין לי כוח
הם מעייפים אותי
&nbsp
שיכריזו כבר "בילאל" ודי כבר!
 

AdiNH

New member
מה קורה ? כמה מדינות מצביעות?

מה זו הצבעת האירוויזיון הזאת שנמשכת ככ הרבה זמן? נראה לי הצרפתים חושבים שהארוויזון בפריס
 

mati020202

New member
לא יאמן בילאל ניצח למרות שהשופטים דירגו אותו מאד נמוך.

הוא קיבל כמות מטורפת של נקודות מהקהל אך דירוג נמוך מהשופטים צריכה להדאיג אותו, הוא ווקליסט גרוע.
 

AdiNH

New member
אחרי הצבעה ארוכה ומיגעת יותר מהאירוויזון

בילאל ייצג את צרפת בתא
 

סטילהוק

New member
מצויין, פחות תחרות לישראל בגמר.

ווקאליסט גרוע וזייפן. אבל מה כבר אפשר לצפות מהצרפתים שהמאכל שנחשב אצלהם למעדן זה מרק צפרדעים. פיכסססססססס
 
שוד!

כזה מחטף טרם ראיתי. מאיפה פתאום 150 נק לבילעל? לא ברור מתוך איזו נגזרת, 150 מכמה? אני מניח שבילאל ניצח בקהל אבל אין פרופורציות בין ניקוד השופטים 2 4 6 וכו לבין ניקוד הקהל. זה מחטף שחיתות גועל נפש. הצרפתים בחרו סיפור ולא שיר. הפסד שלהם. סימון נגעה בלבבות השופטים מכל העולם והשאירה אימפקט ריגשי וכך היה יכול להיות מול מיליונים בכל העולם. איזה פספוס יהאללה. מושחתים נמאסתם!
 

E u r o b o y

New member
בחירה נוראית לצרפת
שיא הבינוניות
מקום 21 ומטה

השיר כשלעצמו חביב, אבל הביצוע מאוד בינוני וחובבני וכל הסיפור שמאחורי לא ממש מרגש. ראינו כאלה כבר באירוויזיון ובפעמים בקודמות הבסיס היה טוב הרבה יותר ולפחות גובה ביכולות ווקאליות וכריזמה - מה שאין בבילאל.

היה לצרפתים השנה קדם חלש וחיוור מאוד והבחירה ב-"Roi" מנציחה את זה בדיוק. מהוופעות הערב הכי טוב היה דווקא סילבן שהגיע עם שיר כיפי, לא פלא שהשופטים דירגו אותו גבוה.

שנה מבוזבזת לצרפת אחרי 3 שנים מופלאות שלה עם בחירות נהדרות
 

dosfer

New member
יופי! עכשיו רק נשארו 3 דברים!!!

שלינדה תנצח ברומניה

ושהשיר BIGGER THAN US ינצח בבריטניה (לא אכפת לי באיזה ביצוע, שניהם מעולים)

ושמטאי ינצח בפורטוגל

&nbsp
ואני אהיה באמת שמח!! כי אז כל הפייבוריטים שלי ישתתפו באירוויזיון
 

tajci

New member
סיכום קצר של לילה עגום

מסקנותיי לאחר הקדם המתיש והמאכזב...
לא הצלחתי להשאר ער. הקטע עם ניקוד השופטים היה נוראי יותר מהקטע הזה באירויזיון...גם הסיכול הממוקד שעשו לבילאל ואייסט המסכנה.
לא מבין את הקטע של השופטים הבינלאומים. סתם בזבוז זמן. הצרפתים היו צריכים ללמוד מהספרדים. גם ככה לניקוד שלהם לא היתה משמעות לאחר הצבעת הקהל. הייתי מעדיף אם כבר פאנל של שלושת השופטים הקבועים בתכנית שיתנו את הדרוג שלהם(ויש להם תובנות קצת יותר רלוונטיות לציבור הצרפתי). אבל שוב, נראה לי שהצבעת השופטים צריכה להעלם מן העולם.
*הנקודה החיובית היחידה היתה לראות את נינה מאלבניה - אולי רמז לקאמבק?!

ההפקה - זוועה. הייתי מבטל את הפורמט ומחזיר את שיטת הבחירה הישירה שדי הצליחה עם אמיר ואלמה. רק ככה שמות רציניים יוכלו להשתתף ויחסך לנו מופע האימים של ליל אמש (ולמרות הקדם המשובח של השנה שעברה).
הקאברים הלא מתבקשים לשירי אירויזיון היו מביכים. בילאל היה הכי מאכזב עם הרצח בשידור חי לפואגו.
איפה חוש האופנה והסטייל של הצרפתים?
בילאל - שינוי מאוד חיובי של ההופעה עם הקטעי וידאו. ועדין אני לא מבין למה הוא לא השתמש בקולות רקע סטייל המלודיפסטיבלן. בקולות הנמוכים זה היה בסדר, בגבוהים הוא חייב שיעורי פיתוח קול/ ללמוד קצת מגברת ואדון איך לרגש...
ועדין זה השיר הכי טוב בקדם. סימון היתה מאוד משעממת והשיר שלה מזוויע בעיני. לא חושב שזאת היתה בחירה טובה יותר.
השיר היחיד שיכל אולי ליצור אפקט חיובי היה השיר הכיפי של סילבן. לא מבין איך הוא התרסק בקהל.
בקיצור, אני מקווה שבילאל עוד יפתיע בתל אביב. אותי ההופעה ריגשה, המסר חשוב, ועל ההופעה יש לו עוד ארבעה חודשים לעבוד. נראה לי שהתגובות הקשות לבחירה היו קצת מוגזמות.
 

alma velama

New member
בילאל ועוד איך יפתיע. הוא נער/ת השער של סנסציית רשת

שנכנסה למיינסטרים בזכות הקהל והמלה של הקהל יותר חשובה מכל מה ש-10 שופטים יקבעו. בילאל הוא גם אשף בשיווק ומיתוג עצמי וכמו שבצרפת הוא סחף אחריו 35% מסך כל המצביעים זה יקרה גם באירופה משום שהוא מייצג 3 מיעוטים שונים ברמה האתנית, הדתית והמגדרית ובתור שכזה הוא אוטומטית הופך למניף דגל של סובלנות, הכלה וקבלה וגם מייצר חיבורים חדשים שלא ניתן היה להעלות על הדעת עד לא מזמן.

כשהוא שר את סיפור חייו זה כבר לא כל כך משנה אם הוא זמר בינוני ששר שיר בינוני. מספיק צרפתים הבינו סוף סוף שלקלף המיני-מגדרי יש חיים עצמאיים משלו כשם שאירלנד הבינה את זה אשתקד עם ריאן או'שונסי וצמד הרקדנים-אוהבים שלו. לא יהיה רגע דל עם בילאל... עם כל האיומים על חייו, ה-BDS והניסיונות לעשות לו דה-לגיטימציה, בארבעת החודשים הבאים השיר עוד ייטען במשמעויות הרבה יותר גדולות מעל ומעבר למשקל הסגולי שלו.

רק חשוב לציין שבחצי הגמר הוא קיבל 58 נקודות מתוך מקסימום 60 אצל השופטים, בעוד שבגמר התוצאה עמדה על 50 נק' מתוך 120 אפשריות.
סה לה קאץ'! השופטים היו חייבים לתת 2,4,6,8,10 ו-12 נק' רק ל6 מתוך 8 המשתתפים, כלומר: לכל שופט היו 42 נק' ומכיוון שיש 10 שופטים, סך כל הנקודות שהיו ברשותם עמד על 420 נק', אבל! הזוכה במקום הראשון יכל לקבל לכל היותר רק 120 נק' (10 כפול 12 נק'). בהצבעת הקהל לא קיימת מגבלה כזאת: הניקוד הוא פונקציה של אחוזי הצבעה לכל שיר שמתורגמים לנקודות. לכן, ברגע שאחוז ההצבעה לבילאל עמד על 35% בערך, הוא למעשה קיבל 35% נקודות מתוך 420 שמהווים 150 נק'. הקהל לא מדרג את השירים כמו השופטים, אלא מצביע עבור הפייבוריט שלו ומכיוון שהיה כאן ניצחון כזה סוחף אצל הקהל, הוא רוקן את המשמעות מהצבעת השופטים לסימון ולסילבן.

לא יודעת אם הצרפתים צריכים לחזור לבחירה פנימית, אבל הם כן צריכים להפנים שאין להם יכולת לייצר אירוע נוצץ בסדר גודל של המלודיפסטיבלן ושהטעות הכי גדולה אצלם היא חשיפת הניקוד הכולל בשלבי חצי הגמר במקום להסתפק בהכרזה על 4 המעפילים לגמר בלבד. חשיפת הניקוד בחצאי הגמר והפרשי הניקוד בין המתמודדים הפכו לנבואה שהגשימה את עצמה בגמר, מה שהופך את כל הליך ההצבעה המייגע והפתלתל בגמר לסוג של מצג שווא.
 


עכשיו הבנתי את הניקוד. זה עדיין נראה לא כשר.
חייב לומר שאת צדקת. אני טעיתי. גם בקשר לסימון. אני אהבתי את הלחן והתעלמתי מהשאר..
וגם בקשר לבילעל מסכים עם כל מה שכתבת. רק שהשיר עצמו בלי שום הקשר מגדרי דתי חברתי אני לא רואה אותו בטופ 10 בגמר. איפה מלך ואיפה מתרוממת כמו עוף חול...אבל הכל יחסי וזה כמובן תלוי בשירים אחרים.
 

alma velama

New member
נפל פגם מהותי במכניזם של הצבעת השופטים לעומת הצבעת הקהל

צרפת היא לא המדינה היחידה שמנסה לחקות את ההצבעה הנהוגה באירוויזיון. שבדיה נוקטת בשיטה דומה וגם פורטוגל מפעילה מספר רב של שופטים שמייצגים את המחוזות השונים במדינה. אני מתפלאה שאף אחד לא שם לב כמה זה בעייתי כשלשופטים יש מאגר נקודות מקסימלי מוגבל מראש עבור הפייבוריט שלהם לעומת הצבעת הקהל שמשוחררת ממגבלה כזאת.
אני מעריכה שלשיר של בלעם יש סיכוי טוב להגיע לאמצע הטבלה כמו 'אדון גברת', מה גם שהוא בן הטיפוחים החדש שלהם כמו 'מרסי' התינוקת האלמונית (עד לאיחוד המיוחל), ומאחר והם היוצרים והמפיקים של השיר וכבר יש להם מוניטין מבוסס, הם יידעו להוציא ממנו בחודשים הבאים את המקסימום ולמקצע את ההופעה ואת רמת השירה עם מיטב אנשי מקצועות הבמה.
https://www.youtube.com/watch?v=OicXkRoPtbc
(ראיון מיום שני, 28.1 באולפן תחנת הרדיו FRANCE-INTER עם בילאל אונטור-אל ואושיית התקשורת לאה סלמה המצויינת)
 

tajci

New member
תודה על ההסבר והפירוט


מקוה ששנה הבאה יהיו שינויים בפורמט הקלוקל. בילאל מקבל חשיפה אדירה באירופה(וכמובן גם אצלנו בשלולית). הוא לגמרי הולך להיות אחד הכוכבים השנה בתח אביב(בעיני הוא מועמד חזק מאוד לזכיה).
 
למעלה