טוב, חברים,

טוב, חברים,

מבין המועמדים שנשארו אני חורשת את השירים של אברהם (Back to Black, Who You Are, When We Were Young) ורק את שלו.
לא יודעת מה עובר על מי שהוא לא מרגש אותו.

אז מסתבר שאני בעדו. חבל שהמידע פה הוא שהוא לא הגיע לגמר. אבל מחכה כבר לאלבומים שלו...

(וגם, עדיין, לניתאי, דניאל ברזילאי ועופרי).
 
אה, ואני ממש לא מסמפטת

את קרן פלס. האישיות שלה, כמו שהיא משתקפת מהטלוויזיה ומהטור שלה, מעצבנת. לטעמי היא גם לא שרה טוב, לא נראית טוב, יש לה קול מעצבן גם בדיבור, הכתיבה שלה בעיתון שטחית, מנופחת ומעצבנת, ולדעתי היא לא צריכה להיות בטלוויזיה (לא בכוכב הבא ולא בכלל) ולא בעיתון.
לדעתי היא צריכה להישאר מאחורי הקלעים, ולדבוק במה שהיא מוכשרת בו - וזה לכתוב ולהלחין שירים (כמו "ואת" הנהדר). ואם אפשר - בעיקר להראל סקעת... (ואולי גם לניתאי?)
 

סטילהוק

New member
מתלהבים ממנו רק בגלל הפסנתר, בגבוהים הוא זוועתי

ואלטון ג'ון הוא בטח לא, וגם לא ריצ'רד קליידרמן.
 

VIK האחד

New member
אברהם הוא ווקאליסט נדיר במחוזותינו

הוא עד כדי כך טוב, שאנשים פשוט לא מסוגלים להכיל את האיכויות הבלתי רגילות שהוא מביא (וקרן פלס היא הדוגמה המושלמת לכך).
כשצפיתי בו בפעם הראשונה, ברגעים מסוימים זה הרגיש לי ממש כאילו אני צופה בהופעה חיה של אמן בינלאומי עם עשרות שנות קריירה מאחוריו.
עם זאת, אני מודה שהאובר-בשלות שלו מעוררת בי לפעמים תהייה של "למה הוא לא הצליח עד עכשיו?"... אולי זה היעדר הכריזמה.
 
הקול שלו מאוד בוגר ומחוספס. יכול להיות

שהמצב של הקול שלו לא היה כזה לפני זמן לא רב. הוא בסך הכל בן 27 ונשמע יותר. לא יודעת אם הוא מעשן או מה, אבל צריך שיקרה איזשהו תהליך עד שמגיעים לקול כזה.
 

סטילהוק

New member
אותי הוא בעיקר משעמם, ובגבוהים הוא מזעזע

אבל אני יכול להבין למה הוא כל כך אוברייטד, רואים גבר שנראה טוב עם פסנתר ששר עוצמתית וישר שוכחים מהעיקר שזאת השירה הלא מדוייקת, בעיקר בגבוהים. בגלל זה הפעם היחידה שבה הוא לא התיישב ליד הפסנתר הוא קיבל פחות קולות, כי אז גם השופטים וגם הקהל התייחסו לשירתו ולא לכל הסיטואציה של גבר ליד פסנתר.
 
נראה טוב? אולי לא הבנת,

אבל כששירי אומרת שהוא לא כריזמטי ושעדיף שלא ילבש גופיה - זה לא כי היא חושבת שהוא נראה טוב... יכול להיות שזה מה שקרן לא מצליחה להתגבר עליו - המראה שלו.
מי שאוהב אותו אוהב אותו בגלל איך שהוא שר, לא בגלל איך שהוא נראה. יכול להיות שיום אחד הוא יתחיל להיראות לי טוב, כי כשמתרגלים לראות מישהו הוא נראה טוב יותר.
כשאני אומרת שאני חורשת על השירים שלו, הכוונה שאני מאזינה להם... וכאן ממש לא משנה גם אם באמת "רואים גבר שנראה טוב עם פסנתר". שר עוצמתית - זה כן, וזה חלק מאיכות השירה שלו.
אולי הוא קיבל פחות קולות כשהוא לא ישב ליד הפסנתר דווקא כי הוא לא נראה טוב במיוחד וכשהוא לא ליד הפסנתר יש התמקדות גדולה יותר במראה שלו, בגוף שלו ובתנועה שלו (אם כי ניסו באמת לשפר את המראה שלו בהופעה ההיא, ובה הוא נראה טוב יחסית לאיך שהוא נראה - אבל עדיין לא נראה טוב באמת). וגם יש את העניין של השיר הקצבי יחסית והלא מרגש.
 

E u r o b o y

New member
יש
בהודעה שלך, אבל חוץ מזה -


המועמד הכי מושלם שיש, קול מפחיד מכמה שהוא בינלאומי. אם הוא אכן לא יגיע לגמר - זה מאוד מצער. הוא מבחינתי המועמד הכי ראוי לייצוג. דבר כזה לא שמעתי בארץ!

ואני הראשון שאלך להופעה שלו. היכולות שלו מטורפות!
 
למעלה