מחר בערב המבחן של כתריה שתשיר לראשונה בעברית

Rori90

New member
למה זה כל כך חשוב שתשיר בעברית?

האם היא אי פעם הצהירה שהיא רוצה להצליח בשוק המוסיקה הישראלי? (אני שואלת באמת, כי אני לא יודעת ולא צפיתי בדה פור) אם כן, אז היא בהחלט צריכה להתמודד עם שירה בעברית. לי נראה שהיא דווקא מכוונת לקריירה בינלאומית ולכן היא גם רוצה לייצג את ישראל באירוויזיון, כדי לקבל חשיפה של מאות מיליוני צופים ולהגדיל את סיכוייה שאיזה מפיק בינלאומי ישים עליה את עינו.
עברית היא לא שפת האם שלה ולכן הגיוני מאוד שהיא תרגיש לא בנוח ואפילו תחשוש לשיר בה, בדיוק כפי שעפרי כלפון לצורך העניין תכננה לשיר באנגלית ולבסוף החליטה לוותר על כך מפני שהיא ככל הנראה מתקשה קצת עם השפה. ויודע מה? זה בסדר גמור. נכון שאומן אמיתי צריך לאתגר את עצמו ולפחות להתנסות במספר סגנונות אבל לא במסגרת האירוויזיון ובפרק הזמן הקצר שנותר בשביל להכין הופעה שצריכה להיכנס ללבותיהם של מיליוני אנשים בתוך 3 דקות. אם זמר אינו מרגיש בנוח ואינו בטוח בעצמו רואים את זה עליו וזה כמובן משפיע גם על הביצוע.
 

סטילהוק

New member
כבר דברתי על זה שכנראה היא תצטרך לשיר בעברית העונה

ולו בכדי להפריך את כל השמועות לגביה שהיא לא מסוגלת או לא יודעת לשיר בעברית. וכן, כישראלית אין לי ספק שהיא רוצה להצליח כזמרת גם בארץ.
 

Rori90

New member
מי אמר שהיא רוצה להצליח בארץ?

שוב, האם היא אמרה זאת באופן מפורש?
ועם יד על הלב, ועם כל אהבתי למולדתי וארצי היחידה ושפת האם שלי, אם הייתי יודעת לשיר והייתי חולמת להיות זמרת, הייתי שואפת להצליח בחו״ל הרבה יותר מבארץ כי יש הרבה יותר אפשרויות ופוטנציאל גדול יותר להגיע לקהל הרבה יותר גדול. ובלי קשר, אני לא חושבת שזה יהיה הוגן לכפות עליה לשיר בשפה שהיא לא שולטת בה, כפי שאף אחד לא יכריח זמר ששר מזרחית לשיר פתאום באנגלית
 

Rori90

New member
אני לא שואלת אותה אלא אותך

כי אתה זה שמדבר כאילו הוא הדובר שלה וטוען שכישראלית היא בטוח רוצה להצליח בישראל
 
למעלה