הבעיה היחידה שלי עם כתריה זה שהיא לא שרה בכלל בעברית

סטילהוק

New member
הבעיה היחידה שלי עם כתריה זה שהיא לא שרה בכלל בעברית

הבעיה היחידה שלי עם כתריה זה שהיא לא שרה בכלל בעברית, ממש נמנעת כאילו מפחדת לשיר בעברית, ושרה רק באנגלית. וזאת גם היתה הבעיה שלי איתה בדה פור שגם שם היא נמנעה מלשיר בעברית, לא שהיו לה הרבה הזדמנויות כי רוב המתמודדים פחדו לבחור בה ולהתמודד מולה והעדיפו להתמודד מול שרית שקטלה אותם בזה אחר זה וגם ניצחה בסוף. אבל אם כתריה תשיר אפילו פעם אחת בעברית כמו שהיא שרה באנגלית היא תהיה מושלמת מבחינתי, ואתפלא מאוד אם היא לא תיבחר לייצג אותנו בתחרות השנה. ולכן לדעתי כתריה חייבת לצאת מהקונפורט זון שלה ולשיר בעברית לפחות פעם אחת, ולו בכדי להפריך את השמועות לגביה שהיא לא יודעת לשיר בעברית.
 

סטילהוק

New member
אתה באמת שואל?

תאר לעצמך שיתברר שהיא לא יודעת בכלל לשיר בעברית ובגלל זה היא נמנעת מלשיר שירים בעברית...
 
יום שבת...בוסקילה נגד מרימי.....


 

nit li

New member
זו לא הבעיה שלה בעיניי

יש לה כמה בעיות:
1. היא שרה מאוד אובר ולוחצת מדי, אובר מניירות. לאחרים מעירים על זה, לה לא. שינקו אותה, שתשיר יותר פשוט. הבנו שיש לה קול, עכשיו שתשחק איתו נכון.
2. היא לא יודעת להופיע. היא מופיעה מאוד לחוץ, עם עיניים עצומות (בביצוע האחרון היא פקחה אותן די מהר). היא לא משוחררת. בthe four היא השתחררה לקראת הסוף, היא יודעת להופיע כשהיא רוצה - איפה זה בכוכב הבא?
3. היא לא תהיה מיוחדת בנוף של האירוויזיון. כנראה שיצמידו לה שיר מצוין והיא אולי תביא מקום גבוה, אבל אין שום הבדל בינה לבין בלגיה 2016, לצורך העניין.
 

סטילהוק

New member
מניירות אפשר לנקות ואובר אפשר להוריד בהדרגה

אך לא לדעת לשיר בעברית במדינת ישראל זה לא דבר של מה בכך. אם היא רוצה להצליח ולהתקדם בסצינת המוזיקה הישראלית היא חייבת ללמוד לשיר בעברית, אלא אם כן היא מכוונת רק לחו"ל ואז אין שום בעיה עם זה. כי בחו"ל אין כל צורך לדעת לשיר בעברית.
 

nit li

New member
מי אמר שהיא מכוונת לקהל בארץ?

וחכה, יהיו עוד ביצועים.
הבעיה שלי איתה זה שההפקה כנראה לא מעוניינת "לנקות" אותה, היא חושבת שכתריה מתאימה ככה. הם לא רואים שהיא אובר.
 

סטילהוק

New member
מזכיר לך שנטע שרה טוב גם בעברית

ולא אמרתי שהשיר שלה צריך להיות בעברית, אמרתי שהיא צריכה לבצע לפחות שיר אחד בעברית כזמרת בתחרות הזאת, ולו בכדי להפריך את השמועות שהיא נמנעת מלשיר בעברית בשתי התוכניות שהשתפה בהן בגלל שהיא לא יודעת לשיר בעברית.
 
למי אכפת אם היא יודעת לשיר בעברית או לא?

מאחר שממילא לא שרים בעברית, למה זה רלוונטי? היא לא יכולה להגיד א-א-א-א-אני לא בובה?
 

סטילהוק

New member
שוב, דיברתי בהתיחסות כזמרת ישראלית ששרה בישראל

בלי שום קשר לאירוויזיון, אני מצפה מזמרת ישראלית שלפחות תדע לשיר בעברית. וכבר אמרתי שבמידה ומה שמעניין אותה זה רק לשיר בחו"ל היא לא צריכה את זה ואין עם זה שום בעיה, אבל אם היא רוצה להצליח ולהתקדם גם בארץ היא צריכה ללמוד לשיר גם בעברית.
 
מה אכפת לי מה יקרה לה אחר כך? המטרה היא

למצוא מישהו שייצג את ישראל באירוויזיון. מי שצריך לדאוג לקריירה העתידית שלה אלה היא והאמרגנים שלה, לא אנחנו.
 

סטילהוק

New member
לך אולי לא איכפת, אבל יש הרבה שכן איכפת להם

להזכירך היא השתתפה בדה פור הישראלי ולא שרה אפילו שיר אחד בעברית, ובגלל זה היא הפסידה לשרית אביטן שדיברה יותר לטעם של הקהל הישראלי. אז נכון שכשההצבעות היו רק של הקהל באולם היא זכתה, אך ברגע שנפתחו הקווים והצופים בבית הצביעו היא הפסידה. ומאז יש שמועה שהיא פשוט לא יודעת לשיר בעברית ולכן פחדה ולא הסתכנה לשיר בעברית, ובטח לא מול תותחיות כמו שרית אביטן ומיי פיינגולד. ושוב, ההתייחסות שלי לגבי השירה בעברית לא קשורה בכלל לאירוויזיון, אם כבר נהפוכו, לדעתי וכבר הבעתי אותה לא פעם ולא פעמיים, היא הכי מתאימה לייצג אותנו השנה בתחרות האירוויזיון, אלא בהצלחתה כזמרת בארץ. אלא אם כן היא מכוונת רק לקריירה בחו"ל, ואז אין צורך בלדעת לשיר בעברית ואין שום בעיה עם זה. אבל אם היא רוצה להצליח ולהתקדם בארץ היא חייבת ללמוד לשיר בעברית, וכאן יש לה במה להוכיח שהיא יודעת לשיר בעברית ולהפריך את השמועות לגבי זה.
 

nice to meet

New member
אבל היא לא חייבת להוכיח את זה במהלך התחרות

היא יכולה לנצח, לשיר באנגלית האירוויזיון ולאחריו להוציא שיר בעברית. לא?
אף אחד לא עומד לה עם אקדח ברקה ולוחץ עליה לשיר בעברית כדי להוכיח משהו לקהל בבית... היא יכולה לקחת את הזמן ולשחרר שירים בעברית במהלך הקריירה בעתיד.
 

סטילהוק

New member
נכון היא לא חייבת, אך אם השמועות לא נכונות והיא רוצה להפריכן

עכשיו יש לה במה ואין שום סיבה שהיא לא תוכיח שהיא מסוגלת לשיר גם בעברית, מה שרק ישדרג אותה עוד יותר כזמרת ישראלית ויפתח לה עוד אפיקים לקריירה המוזיקלית שלה. ושוב, אלא אם כן השמועות לגביה נכונות והיא מכוונת רק לקריירה בחו"ל.
 

lidia80

New member
אני מתה לדעת איזה שיר נישלח השנה

כבר פחות חשוב לי מי הזמר=ת שתיבחר
לא באלי rap ולא hip hop ולא רקדנים קופצים, די מיצינו

קובי מרימי ושיר כמו Who Wants To Live Forever של Queen יה מהמם!!!
שפיטה מתאימה לGreenroom להצחיק את כולם
 

סטילהוק

New member
את זה נגלה רק בסוף מרץ ואולי אפילו רק באפריל

ולגבי שפיטה היא בהחלט מתאימה יותר לגרין רום, בטח ובטח יותר מאסי עזר ובדיחות הקרש שלו.
 

nice to meet

New member
למה היא צריכה לצאת מאיזור הנוחות שלה?

היא כנראה מבינה שהיא לא כל כך טובה בשירה בעברית ולכן נמנעת... לא מבין למה זה אמור להפריע. לא יודע מה הסיבות שלה, אבל אם בא לה לשיר באנגלית אז so be it.
לדעתי
 

Tommy Tanision

New member
כתריה זמרת טובה, אבל גנרית מדי לאירוויזיון

אני אישית לא מתחבר כ"כ לסוג הקול שלה, אבל כן לסגנון השירה שלה. היא שולטת בו בצורה מדהימה, אבל יש לו נפח מאוד קטן, מה שגורם לו להישמע מאוד לחוץ, צורמני וחד-גוני. מזכירה לי את הצלע השלישית (והפחות מוצלחת) מדסטניז צ'יילד- מישל ויליאמס.

מבין את ההייפ סביבה בישראל, לא חושב שהוא יהיה באותו סדר גודל באירוויזיון.
 
למעלה