תאי, קלרה, שפיטה או מאיה

תאי, קלרה, שפיטה או מאיה

טוב נמאס לי להתלבט לבד

אני חושבת שכולן שרות טוב אבל האמת קלרה ותאי לדעתי שם תהיה התחרות.
יש מתמודדת נוספת כיתריה (השתתפה בדה פור) שגם ראיתי אותה מופיעה הייתי בשוק. אבל כששמעתי באוזניות החלטתי שאלו שכתבתי למעלה הם הכי טובים ממה שאני זוכרת.
 
אלו שכתבתי למעלה הם מי שזכרתי

עכשיו שאתה אומר שלווה וקובי, נכון לגמרי הם מעולים.
התחרות מאוד קשה השנה!
במיוחד לאור העובדה שזכינו שנה שעברה
 

Rori90

New member
דעתי:

קלרה סבג: בסדר, חביבה ממש. אני זוכרת אותה עוד מכוכב נולד 9 (העונה שבה חגית יאסו זכתה) ובהחלט נשמע שהתבגרה והתפתחה מאז מבחינה מוסיקלית. לאירוויזיון זה לא מספיק חזק לטעמי.
מאיה: מתאמצת מדי. רואים שהיא מאוד רוצה את זה ובוער בעצמותיה להגשים את החלום שלה לייצג אותנו באירוויזיון. רק על זה אני נותנת לה את הקרדיט, על הביצועים עצמם אני יכולה לוותר.
שפיטה: בדיחה שהלכה רחוק מדי. הבחורה אפילו לא עברה אודישן (עברה בזכות כפתור הסייב המטופש והמיותר), לא ניצחה בדו קרב והיא פשוט עושה צחוק מכולנו.
תאי: מבחינתי היא הזוכה של העונה הזו ומי שהכי ראוייה לייצג אותנו, הבחורה פשוט זמרת פצצה, כריזמטית ומוכשרת בטירוף. לצערי התכנית הזאת מכורה וכל קשר בינה לבין ״קדם אירוויזיון״ דמוקרטי בו לנו יש זכות בחירה לבחור את הנציג שלנו מקרי בהחלט.
 
לדעתי דעת הקהל תהיה מאוד חשובה להם בשלבים המתקדמים

את הצילומים האלה רק מהתספורת של רותם סלע אפשר להבין שהם קרו לפני ולכן אין לקהל השפעה (חוץ מהקהל שבאולם).
מעניין שאת אומרת שקלרה השתתפה בכוכב נולד 9 לא זכרתי את זה. כנראה שהיא באמת התבגרה מאז וכנראה שלטובה.
שפיטה ומאיה הן כמו שתי קצוות שונים, מאיה נראית מאוד מתאמצת אבל ככה יוצא לה הקול המפוצץ שמאפיין אותה, ואילו שפיטה מהצד השני שנראית שכלום לא מזיז לה אבל עם זאת חייבת להודות שהבחורה כישרון מוזיקלי גם אם היא לא שרה הכי יפה.
תאי היא זמרת מעולה וכל מילה מיותרת, לדעתי יש לה סיכוי מאוד גדול לזכות. איך יקבלו אותה בעולם זה קצת יותר קשה לדעת !!
 

kobeonline

New member
דעתי

קלרה הודחה אתמול.. היא הייתה בסדר, זמרת הרבה יותר טובה מדניאל מזוז.
&nbsp
מאיה- זמרת גדולה והכל, אבל זה לא מתאים לאירוויזיון. מקווה בשבילה שתחזור להצליח בישראל, מגיע לה.
&nbsp
תאי- היא זמרת מעולה.. אבל יש בעיה. היא לא סוחפת על הבמה. היא בהחלט יכולה לייצג אותנו בכבוד, אבל בשביל זה היא צריכה שיר ממש אבל ממש טוב שיכסה על המחסור שלה בנוכחות על הבמה.
&nbsp
כתריה- לא הבנתי בהתחלה את התעופה הגדולה של השופטים ובכלל של ההפקה עליה בהתחלה... אתמול דווקא נתנה הופעה טובה, יש לה נוכחות. הבעיה שלי זה שהקול שלה הוא לא משהו מיוחד, שמענו מאות זמרות כמוהה.
&nbsp
שפיטה- מבחינה מוזיקלית? היא גאונה לדעתי. אבל הדמות הזאת פשוט הורסת הכל, וגורמת לאנשים בבית וגם בהפקה לא לקחת אותה ברצינות... לדעתי היא באמת רוצה דלא יקחו אותה ברצינות, אבל בעוד כמה שנים שהיא תהיה רק רותם שפי בלי כל השטויות מסביב, היא תבין שהיא עשתה טעות. חבל.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
למעלה