זה כבר לא הכוכב הבא לאירוויזיון, זה הכוכב הבא לביזיון

סטילהוק

New member
זה כבר לא הכוכב הבא לאירוויזיון, זה הכוכב הבא לביזיון

קשת וההפקה של הכוכב הבא נותנים לאסי ורותם לחרב כל עץ רענן ולהוריד את הרמה של הקדם הישראלי לשפל התחתיות. אני לא חושב שיש בכל העולם קדם יותר בזוי ונמוך משלנו. והכל בגלל צמד המעצבנים הבלתי נסבלים. מי לעזאזל הם חושבים שהם? ואיתי לוי מה זה בא לי בטוב, למרות שהוא רק אורח בשולחן השופטים, סוף סוף מישהו עם ביצים שאומר לאסי הקרצייה הנודניק הבלתי נסבל בדיוק את מה שהוא ורוב הצופים חושבים עליו. בדיוק מה שאני הייתי עושה אם הייתי יושב שם במקומו כשופט.
 

dosfer

New member
טוב די לבכות כבר


זה מה יש, לא טוב לכם תעשו כמוני ואל תצפו

&nbsp
אני לא מבין גם בשביל מה לצפות? תוכנית עלובה ומכורה.
&nbsp
פשוט תחכו לכתבה שאחרי גמר התוכנית ואז תדעו מי מייצג אותנו
&nbsp
אני מהמר שזו תהיה מאיה בוסקילה, מי יודע אולי יביאו לה שיר טוב שיתאים לגוון הקול המזעזע שלה ואיכשהו נכנס לטופ 10 ולא נתבזה
&nbsp
כי מקום מחוץ לטופ 10 באירוויזיון שנערך בישראל זה פשוט יהיה עולב העולבים!
 

סטילהוק

New member
מי בוכה? אני כועס, לא בוכה

הקרצייה הזה והסיידקיק שלו מביישים אותנו מול כל אירופה שצופה בנו כדי לראות את מי נשלח אחרי נטע ורואה ושומעת את הבדיחה הנמוכה והלא מצחיקה בכלל הזאת שאמורה להיות הקדם הישראלי שיקבע מי יהיה נציג או נציגת ישראל השנה.
 

dosfer

New member
אני בספק אם בכלל אנשים מחו"ל צופים בתוכנית הזאת

וגם אם כן הם לא מבינים עברית אז זה בסדר גם ככה לא מבינים מה הוא מחרטט שם
&nbsp
מה שכן מי שצופה יודע כבר שתחליף ראוי לנטע לא יהיה השנה
 

fsociety

New member
איתי לוי הוא זוועה של שופט

כאילו הביאו את מירי רגב שתצעק "כפיים"
פשוט זוועה
אין לו הבנה בסיסית של מה זה אירוויזיון. היו צריכים לשים שם את צדי צרפתי. לפחות לו יש ידע כלשהו.
אסי ורותם הם מאוד צעקנים אבל איכשהו 80% מהזמן העונה הם הופכים את התוכנית למהנה.

מה שמפריע לי זה האג'נדות ההזויות של השופטים
נראה שהם החליטו שהשנה נשלח מישהו סופר "סולידי" ולא מעניין. אין הסבר אחר להצבעות המוזרות שלהם ולביקורות עצמן.

אסף אשכרה אמר לקובי שהוא הפך שיר כיפי כמו mad world לשיר מדכא. fucking mad world, ושניה אח"כ נתן כחול למישהי שזייפה בגבוהים.

והראל סקעת נתן אדום על מניירות אחרי השוואות חוזרות ונשנות לפרדי וסם סמית'.
לפרדי לא היו מניירות? לסם סמית' אין מניירות? שמעתם פעם על אדם למברט?

ואיך לעזאזל שפיטה לא עברה את השלב הזה? נכון, לא הייתה בחירת שיר מטורפת, אבל בהשוואה למי שאיתה בדו קרב היא הייתה הרבה יותר טובה ונתנה שואו - שזה בדיוק צריך להיות הפוקוס.

הזיה.
 

סטילהוק

New member
איזה 80% מהזמן? רק בגללם אני שם מיוט כל הזמן

לפחות בשידורים מוקלטים אפשר להריץ קדימה ולדלג על השטויות המפגרות של צמד הקרציות המעצבנות האלה. אבל בשידור חי חייבים כל הזמן לשים מיוט שהם מופיעים ומתחילים עם השטויות שלהם. הם פשוט המכה ה 11.

ולגבי איתי לוי, אהבתי שהוא לא מפחד לאמר לאסי השחצן מה בדיוק הוא חושב לגביו, וזה גם מה שרוב הצופים והמגיבים בעמוד הפייסבוק הרשמי חושבים לגביו.

לגבי קובי, הבעיה שלי איתו זה שהוא גימיק, וכנ"ל לגבי שפיטה שנותנת לדמות להשתלט עליה במקום לזמרת שבה לתפוס שליטה אם היא באמת יודעת ומסוגלת בכלל לשיר טוב ולא רק הצגה מהלכת על שתיים. וכבר אמרתי שאסור לנו לשלוח גימיק השנה, לא בשנה שאנחנו המארחים ומחפשים דאבל. ולכן לא שפיטה ולא קובי צריכים לייצג אותנו השנה. וזאת למרות שגם לדעתי קובי נתן אחלה ביצוע לשיר Mad World והיה יותר טוב מיריבתו לדו-קרב. חוץ מזה, הוא גם ככה עבר.
 

fsociety

New member
אם אתה שם מיוט איך אתה יודע אם הם השתפרו או לא?

לאיתי לוי הייתה יציאה טובה על אסי, אבל זה לא הופך אותו לשופט טוב.
להגיד למתמודדת שהוא אוהב אותה בגלל שהיא התכנסה לעולם של עצמה במקום לתת שואו זה לא להבין באיזו תחרות הוא נמצא ואת מה הוא שופט.
&nbsp
גימיקים זה דבר טוב. גם נטע הייתה גימיק.
&nbsp
הבעיה הקשה עם השופטים השנה היא שהם מונעים מכ-ל המתמודדים כולל כולם לייצר אווירה סביבם (מה שהפקת התוכנית כן מצליחה לעשות).
&nbsp
אם תסתכל על הערוץ של נטע לפני האירוויזיון, העלו משם הופעות של הכוכב הבא. אבל איזה הופעות העלו? רק כאלה שבהן היא קיבלה רק כחולים.
עכשיו לך תחפש מישהו שהשופטים נתנו לו רק כחולים רוב הזמן. אין. הם קשים מ-ד-י ולא נותנים קשת אמיתית של אפשרויות לקהל לעמוד מולן.
&nbsp
לתת אדום על "מניירות" למרות שההופעה מעולה והביצוע מעולה, או בגלל שמתמודד הפך שיר שמעולם לא היה פחות ממדכא ל-מדכא... זאת לא פחות מחוצפה.
&nbsp
 

Rori90

New member
מסכימה עם מה שאמרת, מלבד ההערה על שפיטה

תאי ניצחה בצדק גמור את הדו קרב הזה ואם יהיה צדק בתכנית עצמה היא גם תנצח ותייצג אותנו באירוויזיון, ולא מאיה או כתריה שההפקה סימנה אותן לגמר מסיבות כאלו ואחרות. שפיטה אולי מוכשרת אבל הביצוע כשלעצמו לא היה מבריק ובכלל, הדמות שלה בלתי נסבלת, מנג׳סת ואפילו מזלזלת. זה הרגיש כאילו היא עושה צחוק מהתכנית וזה משהו שפשוט לא יתקבל באירוויזיון. כבר היתה מישהי כזו ב-2006 והקהל לא התחבר לציניות הזאת
 

lidia80

New member
שומרים את התותים הטובים לסוף


הארויזיון אוהב גימיקים.
שיר קליט זה לא מספיק ומלא זמרים טובים עפים כבר בחצי גמר.
לנו אין חצי גמר לעובר השנה
(מי היה מאמין
)
דעתי=קובי ,ניתאי,אברהם ,להקת שלווה,ושפיטה
ייצרבו בזיכרון
כל היתר
 

סטילהוק

New member
וזה בדיוק למה אסור לנו לשלוח שום גימיק השנה

נראה שיש כאן אנשים שעדיין לא מבינים את ההבדל בין לארח את התחרות לבין להתארח בתחרות, ובטח שנה לאחר זכייה. לא שולחים גימיק בשנה כזאת, אלא אם רוצים להפסיד בכוח.
 

lidia80

New member
אפסי עזר מרגיש חזק בטיריטוריה שלו

הוא בטח מרים רגל בשביל לעשות פיפי
 

Uri04

New member
אז למה אתה עושה את זה לעצמך??

אם אתה סובל, לא חייבים לצפות בכוח.
לי הספיק 2 דקות מהתכנית הזאת לפני כמה עונות כדיי להבין שמדובר בגן ילדים וברמה נמוכה מאוד, כזאת שאפילו לא היתה עולה לאוויר בכל מדינה נורמאלית.

מאחר ולא מדובר בקדם אירוויזיון אמיתי, אלא בקרקס המהונדס והמתוסרט של טדי הפקות - אני לא מרגיש שזה איזה הפסד גדול. נחכה לראות מי הקורבן הבא ש'נקלע לסיטואציה' ונאנס לבצע שיר של המדלית המנופחת.
 

dosfer

New member
האמת דורון מדלי מוכיח את עצמו כל פעם מחדש


3 פעמים השירים שלו נשלחו ועלינו בשלושת הפעמים האלה, פעם אחת נכנסנו לטופ 10 ופעם לטופ 15 ובפעם השלישית אשכרה ניצחנו את הניצחון הכי גדול אי פעם עם להיט ששבר את כל השיאים

&nbsp
אז אני כבר לא מזלזל בו כמו פעם, הבנאדם הוכיח את עצמו

בנתיים שירים אחרים שנשלחו לא הצליחו ממש, הוא בנאדם מוכשר שיודע להביא שירים שהקהל יתחבר אליהם, גם אם הם בכלל לא "על רמה" זה עדיין מצליח לעבוד!

&nbsp
אם זה ככה מבחינתי שימשיכו לשלוח שירים שלו לאירוויזיון, השירים שלו עובדים ואנחנו עולים בכל פעם לגמר וממוקמים במקומות מכובדים! אז לא ממש לא אכפת לי אם ימשיכו עם זה

&nbsp
הוא הג'סון של ישראל.
 

tajci

New member
אתמול צפיתי לראשונה וממש נהנתי!!!

פשוט תקליט את הפרק, ותעבור ישר לביצועים/ תפטר מהפירסומות.
שפיטה מדהימה בעיני והיא חייבת לייצג אותנו. הבמה, הרקדנים, השמלה וכל המסביב מטריפים. המבטא מעולה וגם הקטע האורינטלי. והיא אומנם סוג של גימיק אבל שהכי הייתי שמח לראות מייצג אותנו.
בקיצור היא הדבר האמיתי. כל השאר חביבים, אהבתי מאוד את קובי מרימי. גם זאת שניצחה את שפיטה היתה טובה. אבל באירויזיון היא תתרסק(הזכירה לי את גרמניה 2016 שממש אהבתי אבל נכשל בגמר).
לשיר טוב לא מספיק בעיני. שמח שמתייחסים בקשת ברצינות לתחרות (יתרה יש לומר, אבל גם איזה כיף שהתחרות מקבלת כבוד אצלנו).
בקיצור ממה שצפיתי אתמול, שפיטה הכי מסקרנת/ אפקט וואו. מקום בגמר כבר יש לנו. בואו נדפוק הופעה בלתי נשכחת ומוגזמת ונהנה מזה קצת...
 

סטילהוק

New member
אין צורך, הכל עולה למאקו, ואני צופה בדרך כלל אחרי שהפרק שודר

יש גם אפשרות להתחיל את התוכנית מהתחלה ולראות בקצב שלך, בניגוד לרשת שאצלהם אין את זה, כמו שבפח הגדול שלהם אין אפשרות להעביר אחורה כמו שהיה במאקו.
 

alma velama

New member
היה מספיק זמן לחתוך את זה בעריכה.

האחריות הבלעדית נופלת לפתחם של הבוסים שלו ב'טדי' שאיבדו מזמן את יכולת האבחנה בין הישתטות בלתי מזיקה לדברי איוולת שנותנים רשיון למעשי קונדס עם פוטנציאל לנזק גופני ואף למוות. זאת לא הפעם הראשונה ששיקולי עריכה חסרי אחריות של 'קשת' הביאו להתבטאויות שחרגו מחופש הביטוי והביאו להשעייה של מנחים (זוכרים ש'אופירה וברקוביץ' הושעו לשבוע משום שהניאנדרטל קרא לח"כים הערבים מחבלים וסוסים טרויאנים בהכללה?). אסי עזר לא צריך לשלם במשרתו וזה יהיה טפשי לדרוש דבר כזה, אבל התנצלות ודברי הבהרה צריכים להיראות ולהישמע במסגרת אחת התכניות הקרובות ואין להסתפק בתגובה בכתב לדף הפייסבוק של העמותה.
 
למעלה