הדמייה נוספת של במת אירוויזיון 2019

הדמייה נוספת של במת אירוויזיון 2019

ניתן להשוות להדמייה המוכרת



 

dosfer

New member
זו עבודה של מעריץ, זו ממש לא הדמייה רשמית


באמת, לא לפרסם אם זה לא הגיע מאתר האירוויזיון או מחשבונות הרשתות החברתיות של פלוריאן וידר.
&nbsp
תודה!
 

alma velama

New member
מכרז להקמת עיר אוהלים נוספת ייצא בקרוב לדרך...

לבקשת המארגנים, עיריית ראשון לציון מתכוונת להקים באיזור טיילת חוף הים שלה עיר אוהלים וקמפינג לאורחי האירוויזיון על שטח של 6 דונם. נבדקת גם אפשרות לפתוח קו שאטלים לביתן 2.

רעיון עגינת אוניות סמוך לחופי ת"א ירד סופית בגלל שהדבר ידרוש כמויות עצומות של דלק. המים אינם עמוקים מספיק בשביל לעגון ממש ליד ת"א ולכן רק העלויות של השאטלים לחוף ובחזרה בנוסף לדלק הפכו את כל המהלך הזה לבלתי ישים.

מכירת הכרטיסים תחל רק בתחילת פברואר והחשש הוא שעלות הכרויס תהיה גבוהה בהרבה לעומת ליסבון משום שעדיין לא ברור כמה אנשים ניתן להכיל בכל 9 האירועים החיים (החזרות והמופעים החיים). עדיין מדברים על מינימום 4,000 כרטיסים במקרה הפסימי ועד 7,000 במקרה הכי אופטימי.

קיים חשש כבד מספסור הכרטיסים משום שמעריכים שכבר עתה גורמים שונים בישראל ובעולם מעוניינים להיות הראשונים לשים את ידיהם על הכרטיסים ולספסר אותם במחירים גבוהים. בתאגיד אומרים שהם עובדים על פתרון טכנולוגי שיקטין את הסיכון לספסרות ולהגביל את כמות הכרטיסים שאדם אחד יוכל לרכוש.

ובכלל, החשש מהפקעות מחירים חריגות בכל התחומים (מזון, משקאות, מסעדנות, מוניות בתי מלון וכו') מדיר שינה מעיני המארגנים. מקווים שכל נושא תיאום מחירי המזון והמשקאות בדוכנים ברחבי העיר (שיפעלו 24 שעות ביממה במיוחד עבור השבועיים לקראת גמר התחרות) יוסדר מול ההפקה והזכיין שמופקד על כך. מעריכים שבתי המלון יכפילו עד ישלשו את מחירי הלינה במהלך חודש מאי על פי רמת הביקוש.
 
טוב, ראיתי את זה בהודעת תגובה בפייסבוק של פלוריאן לכן הוטעתי

וחשבתי שזאת הדמייה שלו. בכל אופן גם אם זה עבודה של מעריץ זה ברמה די גבוהה ומזווית טובה יותר מההדמייה הרשמית.
 
ועוד כמה עבודות חובבניות מהיוטיוב לבמה בתל אביב

לא כולם נאמנות לחלוטין לתצורה האמיתית.



 
למעלה