אחרי שמאיה היחידה שקיבלה אמש 100 וכתריה כנראה תקבל הערב

סטילהוק

New member
אחרי שמאיה היחידה שקיבלה אמש 100 וכתריה כנראה תקבל הערב

מי שעדיין לא קולט ומפנים שהן יהיו שתי המתמודדות האחרונות בגמר שיתחרו ביניהן ראש בראש על הניצחון וייצוג ישראל בתחרות חי כנראה בלה לנה לנד.
 

E u r o b o y

New member
לי זה ברור ששתיהן יהיו בקרב האחרון

מהמר שיחד איתן בגמר גם קובי ואברהם/ טאי
 

babyface19

New member
ולי זה הכי ברור שכתריה צריכה לייצג אותנו ולא אף אחד אחר.

 

babyface19

New member
ממש לא , פשוטו כמשמעו : רק כיתריה ותו לא. מספיק ברור?!

 

Laaaa2

New member
כן הוא כתב מאיה בוסקילה!! רק מאיה לניצחון!!! ותו לא!!!

 


 

סטילהוק

New member
מה שמעניין בתחרות הזאת בין מאיה לכתריה בכוכב הבא השנה זה...

מה שמעניין בכל התחרות הזאת בין מאיה לכתריה בכוכב הבא השנה זה שכתריה לא מזמן הפסידה בגמר של דה פור לשרית אביטן, שלהזכירכם הפסידה למאיה בוסקילה בגמר של חי בלה לה לנד 2 ועכשיו היא עומדת לההתמודד מול מאיה. זה לא נראה לכם סוג של סגירת מעגל בין השלושה?

ואגב, אני מאוד מקווה שאף אחד בהפקה של הכוכב הבא לא מטומטם להקריב אחת מהן כבר בשלב הדו-קרב ולהעמיד אותן זו מול זו כבר בשלב הזה.
 

alma velama

New member
איזו מין 'שלווה'?

ב"כוכב הבא" רוצים לשלב בעלי צרכים מיוחדים, אבל לא את כולם.
להקת "שלווה", פייבוריטית "הכוכב הבא לאירוויזיון", מונה שמונה מוזיקאים שחלקם בעלי צרכים מיוחדים, שמתוכם ינופו שניים בדרך לבמה הגדולה. מדוע בחרה ההפקה בהרכב של 8 מתמודדים כשהיא אמורה לדעת מראש ששניים מביניהם לא יוכלו להופיע בתחרות, והאם הרייטינג שווה את מפח הנפש האפשרי?

ההפקה בוחרת להתעלם במודע מחוקי האירוויזיון שקובעים באופן ברור שעל הבמה יכולים לעלות לכל היותר 6 אנשים. היא מעדיפה להציב מתמודדים מרגשים עם סיפור אנושי מרגש משיקולי פנים קצרי טווח, לטעת בהם את האשליה שהם הפייבוריטים לזכייה ולשחק ב'נדמה לי' בשם הרייטינג עד לדקה ה-89.
דבר דומה קרה עם ה'ראסטה היברו מן' ב-2015 שכללה 9 חברים וסיימה עם 10% פחות קולות בגמר מול נדב גדג' (כשמלכתחילה לא הייתה כל כוונה אמיתית לשלוח אותה וגרף ההצבעה היה מניפולציה מתוכננת מראש ללא קשר לאחוזי ההצבעה מהבית).

היבט מעניין נוסף הוא שלמרות הסנטימנטים שמעוררים בעלי צרכים מיוחדים בקרב הקהל הביתי, באירוויזיון זה לא עושה ממש רושם וכדוגמא לכך אפשר לקחת את קורינה מיי העיוורת ב-2002 (מקום 21), מוניקה קוזינסקה המרותקת לכסא גלגלים (מקום 23), הרכב המטאל הפיני מ-2015 שלא עלה בכלל לגמר וכמובן יוליה סמיולובה שהייתה יותר קורבן של הכנה לקויה ושל מלכודת עצמית שהרוסים טמנו לעצמם.

כמובן שבשם הכללים הקשוחים והבלתי מתפשרים של האירוויזיון, הרכב הלהקה יכול לכאורה להצטמצם לשישה. בהופעה בפני ועידת התחזיות של 'כלכליסט' ב-1 בינואר הופיעה הלהקה בהרכב של 7. לא ברור אם זה היה חד-פעמי או שההופעה לא הצריכה נוכחות נוספת, אבל בשם הסולידריות והמסע שהלהקה עוברת כיחידה מגובשת אחת בכוכב הבא, יצער מאד אם שני חברים מההרכב יוקרבו למען תחרות שמקדשת על פי רוב את האקסצנטריות והצבעוניות. ישנם עקרונות שפשוט לא מוותרים עליהם ומנהל הלהקה ומקימה, שי בן שושן, בוודאי לא יתפשר עליהן.
 

סטילהוק

New member
שלווה זה גימיק מובהק, ואסור לישראל לשלוח השנה גימיק

לא שולחים גימיק אחרי ניצחון בתחרות. חוץ מזה, תראו מה קרה לרוסיה ששלחה גימיק השנה.

עם כל הכבוד לסולנית שלהן, זה ממש לא במקום לשלוח כזה דבר השנה.
 

Brady

New member
אני תמיד נותן צ'אנס לשיר

אבל במקרה של מאיה באמת שקשה לי להאמין שאוהב שיר שהיא מעורבת בו. נו אופנס וזה לא אישי, פשוט מוזיקלית זה ממש לא זה מבחינתי.
 

סטילהוק

New member
שימו לב שבפרקי המבחן הגורלי התחילו עם מאיה ויסיימו עם כתריה

ובאמצע הביאו את כל הבררה, כי צריך גם ניצבים להצגה המבויימת הזאת של קשת.
 
למעלה