"עיר האוהלים" בת"א - אירוויזיון 2019

dosfer

New member
"עיר האוהלים" בת"א - אירוויזיון 2019


מה נדפק??? באמת נראה להם שהתיירים ישנו באוהלים??


https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5440487,00.html

משרד התיירות ועירית תל אביב בחנו הקמת מתחם קמפינג יוקרתי בפארק הירקון. זאת על מנת לתת מענה לאורחים הרבים שצפויים להגיע לישראל בעקבות האירוע הגדול, וכעת נראה שהתוכנית יוצאת לדרך.

האתר יוקם במרחק הליכה מ"אקספו תל אביב", בו יתקיים האירוויזיון. "עיר האוהלים" תפעל לתקופה של כחודשיים - מהאירוויזיון ועד מצעד הגאווה, ותספק פתרונות לינה במחירים נגישים לכ-2,000 אורחים.

הלינה במקום תתאפשר בשלוש רמות אירוח ומחיר שונות: אוהלי שדה לקהל הצעיר במתחם חוויתי: אוהלים המובאים על ידי הלנים או אוהלים קטנים להשכרה.
 

בלואנגל

New member
בתשובה לשאלתך, כן.

"מה נדפק??? באמת נראה להם שהתיירים ישנו באוהלים?" -
עם המחירים שדורשים במלונות/Airbnb - יש מצב סביר שחלק מהאורחים ילכו על האופציה הזולה (אני מניח שלא הרבה, כי התחרות לא תערך באולם בעל קיבולת גבוהה, אבל עדיין יהיו תיירים שישמחו שהאופציה קיימת).
 

Uri04

New member
מה הבעיה כאן?

אפשר לחשוב, מי ישמע שמתוכננות להגיע לארצה 100 אלף סבתות ושושלת מלוכת הוהנצולרן. כולה כמה אלפי אוחצ'ים צעירים. הם יכולים לישון באוהל.
 

צוות Kuss

New member
נשמע כמו מחנה פליטים

אני לא מבין את הפינוק הזה - מה הבעיה לקחת אוטובוס או טקסי לגני התערוכה? למה חייבים לישון בצמוד למקום? אני למשל בערב הגמר אזמין טקסי מהבית לאולם. אז יעלה לי 100-150 ש״ח, אז מה? מה זו התמאות הזו? לאן הגענו שאנשים לא מוכנים להוציא 100 ש״ח על מונית? לא, אין, לפעמים אני צריך לצבוט את עצמי.
 

tapuzzo

New member
השאלה האמיתית פה היא: למה ליד גני התערוכה אין מלונות

לא נראה שתהיה "עיר אוהלים" אין מתקנים בפארק ואין היתר להקמה שלהם ואין באזור שום מקום לאכול. זה יהיה בלאגן אחד גדול. גם לא בטוח שהמשטרה תאשר את היוזמה הזאת.
מה שלא ברור זה איך ליד מקום כמו גני התערוכה אין פאקינג מלון אחד!! כשיש שטחים ענקיים ריקים מסביב. במקום מגרשי חניה עיליים אפשר היה לייצר חניונים תת קרקעיים ומעליהם להוסיף לאורך שד' רוקח ובדרייב אין כמה אלפי חדרי מלון.
עיר מטומטמת משהו משהו.

מה שנשאר כרגע לעשות זה להציע למי שמגיע להתארח בערים אחרות רחוקות יותר באזור השרון חיפה אשקלון וכו' עם תחבורה ציבורית ממש עד לגני התערוכה, ולתגבר במוצאי שבת את הרכבות והאוטובוסים מערים אחרות באופן מרוכז אל גני התערוכה.
יש בחיפה למשל 1,500 חדרי מלון ויחנכו בקרוב עוד 300, התפוסה בד"כ סביב 60 אחוז משמע יש מאות חדרים נוספים פנויים. כנ"ל אזור כפר הים בחדרה, כנ"ל מלונות נתניה והרצליה. אין שום סיבה שיישארו רק בתחומי תל אביב כשהמרחקים קצרים.
 

alma velama

New member
לאן התנדף הרעיון של ספינות תענוגות כמלונות צפים בנמל ת"א?

איש כבר אפילו לא משתעשע עם רעיון חכירת ספינה או שתיים...וכל זה יכל בקלות למנוע את הר הזבל החדש שיקום לנו בגני יהושע. אני לא מודאגת מעניין התחבורה כי יש צוות שלם שדואג לכל נושא הגברת תדירות האוטובוסים ואמצעי התחבורה האחרים. השאלה היא איך מוודאים שלא יווצרו פקקי תנועה אימתניים בדרכי הגישה לגני התערוכה.
 

סטילהוק

New member
למה לחזור עד למאי 2014? להזכירך גם במאי השנה ירד גשם

ואפילו היה השיטפון הנורא שבו נספו 9 חניכות וחניך ממכללה טרום צבאית.
 

dosfer

New member
זה יעלה מיליונים אין סיכוי שזה יקרה...


אתה יודע כמה זה חדר ללילה בספינת פאר אמיתית וגדולה?? זה לפחות איזה אלף שקל.. שלא לדבר על מיסים כאלה ואחרים.. אז עוד להשתמש ב2 אוניות קרוז ענקיות כל החדרים שיעגנו בנמל וואי זה יעלה הון תועפות ואני לא רואה איך יהיה לזה כסף במיוחד שהתקציב כל כך מצומצם
&nbsp
זה אבטחה, זה אוכל, זה עובדים, זה מים, זה חשמל, מדובר בהרבה מאוד דברים..
&nbsp
אין סיכוי בקיצ'ר במיוחד שלא בתקציב הזה, גם ככה חצי מהתקציב זה רק לאבטחה, הבמה וההפקה זה עוד רבע מהתקציב בקיצר אין סיכוי יש להם מספיק דברים שהם צריכים להתחשב בהם..
 
ישנן אוניות שזה למעשה מטרתן

בניגוד לספינות תענוגים לחופשות קרוז ברמת אירוח גבוהה, ישנן כם אוניות העוגנות מסביב לעולם במקומות שבהם יש אירועים המצריכים עוד חדרי אירוח זמניים. אבל בדרך כלל מדובר באירועי ממש ממש גדולים (שהמצוקה יכולה להביא גם רווח) ואל אירוע קטן כמו אירוויזיון, שלא יביא לעירייה רווחים כלכליים
 
גם האוחצ'ה ישנה באוהל בקייב 2005

היה משבר חדרים בעיר (לפני ימי airbnb ולפני שדרוג ליורו 2012), וכידוע, אוחצ'ה תמיד נזכרת להזמין טיסה ולינה 10 דקות לפני שסוגרים את שער היציאה, אז אני בסוף ישנתי באוהל שהקימו העירייה במיוחד על אי בנהר הדנייפר.

סה"כ חוייה די נחמדה, זה היה מן עיר נוער (ואוחצ'ה כמעט בת 40 ב-2005), כל מיני פעילויות כיף שלא קשורות לאירוויזיון (שאני לא לקחתי חלק בהם, כי אני הייתי עסוק מדי להיות באולם עצמו צופה בחזרות וכו'). מה שלא היה שם זה מעריצי אירוויזיון. אני חושב שהיה ניתן לספור אותם על יד אחת. ומכיוון שזה כמו אכסנייה, יש כמובן אי-נוחות עם כל החפצים שאי אפשר לפזר, כי אתה לא רוצה שיראו ויגעו וכו'

מה שכן הטריף אותי היה החימום אל תוך האוהלים. תחילת השעה היה קר, אחרי זה הוזרם פנימה אויר רותח, ואחרי זה התקרר בהדרגה עד שנהיה קר, ואז שוב הוזרם אויר רוטח (בטח המפזר חום פעל בפיצול עם כמה אוהלים סביב, וכל פעם חימם אוהל אחר בסבב, נו , סובייטים)

 

alma velama

New member
הכוונה לאוניות קרוז מיושנות שהוצאו משירות, או לחילופין...

כל אניית נוסעים שמסוגלת לשמש כבית מלון צף. חברת החדשות דיווחה על האופציה הזאת באוקטובר 2018 ואפילו ראש העיר חולדאי ודובר העיריה התבטאו בפומבי שזו האופציה המועדפת עליהם בשל המחסור בחדרי מלון ועלויות השהייה הגבוהות.
https://www.mako.co.il/news-israel/entertainment-q4_2018/Article-42c89b6f3fc9661004.htm
https://wiwibloggs.com/2018/10/22/m...se-ship-in-response-to-rooms-shortage/228071/

שימו לב מה נכתב ב-22.10.2018
"היום נסגר חוזה עם ספינה ראשונה, אותה מביא היזם איתן איוון מחברת אמה ספנות. מדובר בספינה איטלקית שמכילה 500 חדרים - יותר ממספר החדרים במלון הכי גדול בתל אביב. כל חדר מיועד לעד ארבעה אנשים בחדר, סך הכול קיבולת של 1,700 אורחים. המחיר ההתחלתי: 50 דולר לאדם כולל שלוש ארוחות.
מכיוון שהיום אין נמל בתל אביב, הספינה תעגון במים העמוקים מול חופי העיר - והתיירים יגיעו לחופי העיר באמצעות שאטלים ימיים. על האונייה, כך מבטיחים, יהיו גם מסיבות ענק וזיקוקים. יוזמה דומה יצאה לפועל במסגרת אולימפיאדת ברזיל.
בתקופה הקרובה העירייה פועלת מול עוד יזמים רלוונטיים להביא עוד ספינות. ראש עיריית תל אביב רון חולדאי אמר לחדשות: "מחירי המלונות בתל אביב-יפו הם מאוד מאוד גבוהים. חשוב מאוד לייצר לחץ כדי להוריד את המחירים והבאת ספינת קרוז לחופי תל אביב - זה 500 חדרים במחירים שפויים".
האם הרעיון ננטש לחלוטין? לא בטוח, אבל ברור שכבר לא מדברים עליו בפומבי.
 
אוייש, זה כל כך פאסה....

... נראה לי 10 שנים לא עדכנתי את האתר. זה פשוט היה לפני אינסטגרם, טוויטר ופייסבוק.
 

Uri04

New member
האמת שנשמע רעיון לא משהו כל עניין השוטי שוטי ספינתי הזה

לא יודע למה, נשמע לי כמו תאונה. בטח יהיה מדובר בספינה רעועה ומיושנת שהתיירים יתלוננו על טיבה, השאטלים ימענו לצאת בזמן ולהביא את התיירים למחוז חפצם - ובחזרה, במים העמוקים הספינה תיטלטל אם מזג האוויר יהיה גשום והתיירים יסבלו ממחלת ים, השירות יהיה גרוע ובלילות המסיבות שיפיקו לתיירים יהיו חפלות מזרחיות רועשות וצעקניות מודל צוות בידור לעובדי מפעלי כימגת 1989.

בכל מדינה מתקדמת אחרת הייתי אומר - וואלה רעיון מעניין. כשזה נוגע להפקה ישראלית...
 
הספינות באמת לא משהו...

... הם יועדו לעגון זמנית ולענות על מצוקת לינה זמנית, ולא לספק חווית נופש בוטיק בטן-גב. ושמעתי שזו שהיתה בשטוקהולם 2016 היתה מחורבנת עם יתרון יחיד שהיתה הליכה של כמה דקות גם מהאולם וגם מהיורוקלאב (למרות שאני לא חושב שהיא בכלל יועדה לאורחי אירוויזיון). תגובה מעלי בשרשור הזה בכלל אמר שאלו ספינות תענוגות שיצאו לגמלאות, אבל זו ממש לא נראתה כמו אחת (כמובן שאי אפשר לקבוע מספינה אחת). אורחי האירוויזיון רק רוצים מקום להתקלח ולישון בו.

כל הדבר הזה הוא לא חדש. אין לי כח לחפש באינטרנט על ההתפתחות והמידע והנתונים בזה, אבל זה לא חדש.
 

dosfer

New member
זה מפריע לי אז אני חייב לציין


ספינה זה כלי שייט קטן
אונייה זה כלי שייט גדול
&nbsp
הייתי חייב
&nbsp
וגם זה לא ייצא לפועל אתם יכולים להירגע
 
אז במקרה זה (בטעות) צדקתי....

... אני מדבר על ספינות שכנראה אינן ענקיות כמו הליינרים של אוניות התענוגות. לפי חישוב גס שלי למה שראיתי, מדבור על סביבות 60 חדרים. אבל שוב, המידע שלי מערופל כי סתם מתבסס על מבט מהצד.
 
למעלה