מלפפוניאדה8# התוצאות!!!

  • פותח הנושא tajci
  • פורסם בתאריך

tajci

New member
מלפפוניאדה8# התוצאות!!!


הגיע שלב התוצאות!!!
בשל עיכוב בשליחת הניקוד, אני גאה לחשוף את התוצאות של המהדורה השמינית והמאוד מהנה של התחרות הכי שווה ביקום


הנה הפלייליסט למי שפספס:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLmzb39QziGlQFB9KmRi3Xux5MYQW8hOSg

סימולטור לצפייה בהצבעה המותחת:
https://scorewiz.eu/scoreboard/view/242983/melafefoniada8

והתוצאות הרשמיות:
https://scorewiz.eu/scoreboard/sheet/242983/melafefoniada8/B2KLTn8W

תודה לכל המשתתפים. איזה כיף שאתם ממשיכים לקחת חלק ולהפתיע עם הבחירות המשובחות. למרות שעונת הקדמים בעיצומה נבחר רק שיר אחד לתל אביב2019. בחודש ינואר לא צפוי יותר מדי (פרט לבחירה הצרפתית המסקרנת מאוד, ותחילת שלב הקדמים במספר קטן של מדינות).
בקיצור - ניתן כבר לשלוח שירים למהדורה התשיעית
של המלפפוניאדה!!!
מזכיר לכם ששולחים 3 שירים. רצוי של אומנים שונים.

בכל שאלה אשמח לעזור


מקווה שתהיה היענות קצת יותר גדולה ושגם משתתפי עבר/ חברים חדשים מהפורום יצטרפו לחגיגה.

אז שתהיה שנה מעולה,
וברכות לזוכה המאושר/ת...
 

alma velama

New member
הפתעה נעימה. הזוכה ראוי מאד גם אם אינו כוס התה של כולם.

אי אפשר להפריד בין השיר והקליפ. שניהם מושלמים, מטלטלים, מהפנטים ומבוצעים במיומנות של יד אמן. מזכיר במשהו את 'שלח לי שקט' של ערן צור.
 

tajci

New member


הפתעה נעימה, ממש לא ציפיתי לניצחון כזה. נכון שהוא לא זוכה מיינסטרימי שקיבל ניקוד מרוב המשתתפים. מי שאהב נתן לו דוז. שלושה איפסו אותו. ועוד שניים העניקו לו ניקוד נמוך. אבל מעבר לניצחון אני שמח שהשיר שאני כל כך אוהב וסחף אותי, הצליח לגעת גם בשאר המשתתפים. קשה להתעלם ממנו, גם למי שפחות התחבר.
הקליפ באמת מהפנט, אבל התאהבתי בשיר עוד לפני הצפיה בו. הצליל מאוד מיוחד(האלקטרוני) והמנגינה עם הנגיעות
הבלקניות מאוד ריגשו אותי.
וזה אחד הדברים המרתקים בתחרות הקטנה שלנו(שלא לומר, זניחה
). כמות השירים הנהדרים/ השפות/ אומנים מרתקים. סוג של אירויזיון אלטרנטיבי. וגם כשאין תמימות דעים על איכות השירים, מספיק שיר אחד כזה שחודר ללב ונשאר איתנו לעוד הרבה זמן...
בפעם הקודמת ששלחתי שיר אלבני, די התרסקתי(למרות שבעיני מדובר בשיר מושלם). אז הפעם הנמכתי ציפיות. בכלל, גילתי סצינת מוזיקה אינדי/ אלטרנטיבית מרתקת במדינה הקטנה. מודה שדי זילזלתי בה במהלך השנים. אבל ככל שאני מעמיק ומכיר אומנים נוספים משם(בזכות המלפפוניאדה כמובן...), אני מתמכר ומתאהב(ואמשיך לשתף אתכם במהדורות הבאות).
מקווה שימשיכו בקו של השנה שעברה/ יבחרו שירים ואומנים כמו אנדוס. אלבניה כרגע היא הבלקנית האהובה עלי.
בהמשך אשלח סיכום שלי למהדורה הנהדרת הזאת.



 

tajci

New member
הנה הסיכום שלי לתחרות

וואו איזה מנצח מפתיע. לא האמנתי כשבחרתי באנדוס המופלא שיצליח לנצח. אין נוסחה מדויקת להצלחה בתחרות ולכן הניצחון הלא צפוי(למרות שקיוויתי) מאוד שימח אותי.
בכלל כל הטופ 5 מאוד מיוחד הפעם. ארבעה שירים בשפות מקור ואומנית נורבגית מרתקת בשיר מאוד מיוחד.
אלינורה זאת הפתעה נוספת. והיא היתה ממש קרובה לניצחון.
במקום הרביעי יש שיר נוסף שבחרתי, של הזמיר הפולני. התאהבתי בו כבר מזמן ויש לו עוד המון שירים מעולים. הלוואי שפולין תבחר בו בבחירה ישירה. הוא יכול ממש להצליח עם שיר כזה באירו'(לפחות לטעמי...).
למקום החמישי הענקתי את הדוז שלי. שיר מעולה ואני מאושר מההכרות עם הצמד המכשף הזה מאיסלנד הרחוקה. הוא קצת הזכיר לי את השיר הנהדר של נפיו מהמהדורה הקודמת. הפזמון ממכר ומענג, גם הסולנית בקליפ מהפנטת. בקיצור בחירה מעולה, ועוד תזכורת לעובדה שאיזה כיף שיש לנו את הפלטפורמה של המלפפוניאדה להכרת אומנים ושירים כאלה!!!
דה מונטס ממולדובה נכנסו לתחרות ברגע האחרון, וזכו לאהבה גדולה. הדואט עם דלילה ממש עשה לי את זה. גם דרמה קווין היה חטיף ממכר.
כולי תקווה שהמולדובים ינסו להעז ולשלוח אותם. אהבתי במיוחד גם את ההסבר המענין על קורות הזמר/להקה וחלומות החתולים שהוסיפו להם נקודות עוד לפני ששמעתי את השיר...
עוד שיר מעולה שלא זכה לצערי למספיק הערכה, מגיע הישר ממלטה. I AM WILLOW. שמעתי את השיר בלופ והייתי בטוח שיסיים בטופ. גם יש לו מעט מדי צפיות ביו טיוב. לא מבין איך שירים כאלה לא חורכים את המצעדים ותחנות הרדיו

המקום השני שלי בדירוג היה היציאה המטריפה מאוקראינה. פרויקט נהדר, שמתחיל כפולק מודרני מכשף, ואז השילוב עם הזמר שהשתלב בצורה נהדרת יצרו חוויה בלתי נשכחת. וואו, איזה שלמות. כמעט הענקתי לו דוז. לא מבין איך לא זכה ליותר הערכה.
החגיגה בפרובינציה של הצמד הדני(והשיר השלישי ששלחתי)זכו להצלחה מפתיעה יחסית, מקום העשירי המכובד. זה שיר מסיבות שישר מסב לי אושר בכל הגוף ומקפיץ אותי(מעולה לספינינג/הליכות/ בדרך לעבודה). ממש בא לי שהדנים יתאפסו על עצמם, יפסיקו עם האנגלית וישלחו דברים פחות בנאלים מויקינגים/ קסאמים וסתם וונאבי...
עוד שיר שלא זכה למספיק אהבה הוא מאטיס. גיליתי אחלה אומן ושיר מצוין. גם הממתק הצרפתי היה כיפי.
בקיצור אין לצפות מה יצליח, במיוחד כשיש רק 8 משתתפים עם טעמים שונים ומגוונים כל כך. וזה הכיף של המלפפוניאדה. אז מאחל לכולנו לקראת השנה החדשה שנמשיך לאהוב, נמשיך להכיר ביחד מוזיקה מופלאה, וגם אם נכשלתם אל תתיאשו.
נפגש במהדורת ינואר שתיכף נפתחת
 

alma velama

New member
הבעייה עם DHAKABRAKHA זו בעיקר האוונגארדיות

נתתי להם נקודה אחת כי אני מאד מעריכה את האמנות והווירטואוזיות שלהם, אבל אני מתקשה לדרג את היצירה המוסיקלית שלהם כ'שיר'. זה יותר מיצג אור-קולי וגם הבימוי של הקליפ הוא מסוגנן, אסתטי ואיקוניני. יש הבדל בין תחרות שירים וזמרים עם פוטנציאל להופעה באירוויזיון לבין יצירות מוסיקליות שנמשכות 6,7 או 8 דקות יותר והיו לנו כאלה גם בעבר. הן לא פסולות כשלעצמן בגלל אורכן חס וחלילה, אבל יש הבדל בין שיר לבין יצירה מוסיקלית ושיר הוא מסגרת הרבה יותר הדוקה ומוגבלת. I AM WILLOW ריגשה אותי בטקסט אבל לא חשתי שהשיר מחזיק מספיק עניין במשך 3:40 דקות וזה כבר עניין לגמרי סובייקטיבי. נדמה לי שגם השיר של מאטיס הזכיר לי יותר מדי שיר קודם שלו או של מבצע אחר מאחת המהדורות הקודמות של המלפפוניאדה ואולי המינימליזם של ההפקה הייתה בעוכרו.
צריך להתייחס גם לדיידו שקיבלה פעמיים 12 ואפס מוחלט מכל השאר. יש קושי גדול להצביע לשיר ותיק יחסית שנטחן עד דק בכל תחנות הרדיו מזה שנים. זה אולי לא הוגן כי כולנו יודעים ששירים שנכנסו ל'היכל התהילה' לא סתם הגיעו לשם במקרה, אבל המלפפוניאדה נועדה להציג שירים חדשים או כאלה שהסיכוי להיחשף אליהם בעבר היה אפסי משום שלא נוגנו כלל אצלנו בפלטפורמות המובילות. אותו דבר נכון גם לגבי שירים אנכרוניסטיים שלא מספקים פרשנות מודרנית לפולקלור או למוסיקה עממית. בכל מקרה, זאת רק דעתי ורק ביטוי לטעם שלי.
במיוחד מצערת כמות המשתתפים. אני מעדיפה 20 שירים עם 10 משתתפים על פני 24 שירים עם 8 משתתפים ומאד מקווה שכל מי שכותב בפורום ו/או קורא את ההודעות כאן יפסיק לשבת על הגדר ויצטרף לתחרות כי זה הדבר החברי לעשות ומה שבסופו של דבר מאחד בין כולנו.
 
למעלה