האירי של ויויבלוגז מחרים את ישראל

Rori90

New member
בגדול אני מסכימה עם כל מה שאת אומרת

והעלית נקודה נכונה, שספק אם הספרדיות הללו היו מעיזות לצאת בטענות אם התחרות היתה מקיימת בלבנון או באיראן. זה מעלה את השאלה הנצחית בכל הנוגע לסכסוכים אזוריים ובהתייחסות הבלתי פרופורציונאלית לסכסוך הישראלי-ערבי, שהיא ״למה בסוריה נטבחים מדי יום אלפי אזרחים והעולם שותק, אבל כאשר ישראל מגנה על עצמה מפני איומי טרור היא מקבלת אך ורק ביקורות וחרמות״. ובכן, התשובה לכך אולי מתקרבנת ושחוקה אבל היא ברורה לגמרי: מפני שמדובר במדינת היהודים. מפני שזה נוח למצוא קורבן ושעיר לעזעזל שניתן להטיח בו את כל עוולות העולם ועוד שמדובר בקורבן די נוח שלעתים גם אכפת לו כיצד הוא מצטייר והוא מתיימר להיות קצת יותר טוב משכניו הברבריים. מתוך ההבנה הזו, ניתן פשוט לקבל את זה בהכנעה ופשוט להגיד ״ממילא כולם אנטישמיים״ או להגיד ״אנחנו נעשה הכל כדי שיפסיקו לחשוב כך עלינו״. בעיניי לא הפיתרון הראשון ולא הפיתרון השני הם הנכונים. בעיניי הפיתרון הוא כמו בכל דבר למצוא את נקודת האיזון, שבמקרה הנוכחי של הספרדיות הפוסטמות (כן לדעתי הן פוסטמות כי הן פותחות את הפה בנושא שאין להן מושג קלוש עליו ועל הדרך מנסות לגרוף כמה נקודות לזכותן על חשבון הגב של ישראל) מדובר בפרובוקציה שלכל היותר ראויה לתגובה קצרה ועניינית ישירה אל המתמודדות, שאלה פשוטה בסגנון: ״האם הייתן מרגישות בנוח להתחרות על אדמת טורקיה אשר כובשת את צפון קפריסין״, או ״מדוע אתן סבורות שישראל היא מדינה פושעת וכמה אתן יודעות על הטרור הפלסטיני וארגון חמאס?״.
 

alma velama

New member
לגבי הסייפא של מה שכתבת:

לא יודעת אלו נקודות הן גורפות לזכותן משום שממילא הן 3 המובילות לזכות לפי כל הסקרים. אם כבר הן אולי דווקא פוגעות מאד במוטיבציה להצביע עבורן.

אם הן חברות בארגון אנטי-ישראלי או מסמפטות תא סטודנטים כלשהו למשל, זה דבר ששווה בדיקה (גם אם הוא מאד לא סביר) ועיתונאי נמרץ בספרד או בישראל יכול די בקלות לעלות כאן על סיפור/פרובוקציה מתוכננת אם אכן קיימת אחת כזאת.

שוב, הספרדיות שומרות הרבה בבטן ואומרות הרבה עם המעט שהן מוכנות לבטא. הרתיעה לשוחח על המהות מובנת וגם ההפקה הספרדית לא רוצה להיכנס למוקשים האלה אלא להתרכז בפרוצדורות, חוזים וחתימות. אין לי שום סימפטיה לשלישייה הזאת ואין לי ספק שהן כבר תישפטנה בכיכר העיר אם אחת מהן תנצח ותוותר על נסיעה, אבל להפקה אין עניין להדיח אף אחת מהן גם בידיעה ברורה שהן לא תימלכנה בדעתן. גם ככה העונה הזאת בעייתית.

מצדי שהסיפור הזה יגווע מעצמו, רק שהוא לא ייעלם סתם ככה אלא אם תינתן הוראה מההפקה לא לדבר עליו בכלל ואפילו זה לא מה שימנע ממנו להרים את ראשו המכוער לאחר מכן. וכאן חסרה לי יוזמה מצד גורם ישראלי בשגרירות שמטפל בנושאי עיתונות, תקשורת ודוברות. לא אומרת שצריך ישר לקפוץ כמו חמור בראש, אבל שווה להיות עם היד על הדופק לאיפה זה מתפתח.
 

PonyClub

New member
מבודדת ושוברת שיאי תיירות. הכל עניין של נק מבט.

מעניין שאין שום התייחסות לטורקיה כובשת צפון קפריסין (מדינה באיחוד האירופי! כיבוש שלא הוכר ע"י אף אחד בעולם!), או רוסיה שטובחת בסורים.
לספרד יש 2 טריטוריות בצפון אפריקה - סאוטה ומלייה, שתיהן מגודרות בגדר הפרדה ואוי למי שעובר אותה. מה שהמשטרה הספרדית עושה למפגינים הקטלונים כולם רואים.
ספרד, באופן כללי היא אחת המדינות האחרונות שיכולות להטיף מוסר. הבעיה היא כמובן עם כל המצקצקים הישראלים שכל פליץ גורם להם להתקף חרדה כאילו הכל שחור ורע.
קצת עמוד שדרה לא יזיק.
 

alma velama

New member
לברוח מהנושא ולצטט את דף המסרים הממשלתי רק מוכיח את טענתי

חלקכם בחר להיכנס ישר למגננה ולהדוף את העניין בביטול או בהזרקת עמדה פוליטית. השתמשתי במלה 'מצורעת' משום שבמערב אירופה כך הם פני הדברים בעיני ה'אליטות' התרבותיות, ה-NGO'S, האקדמיה, התקשורת וכו'. זאת עובדה קיימת וזה שתקראו לבנות הללו 'פוסטמות', 'אנטישמיות' ו'רפות שכל' כדי לפטור את עצמכם מהתייחסות עניינית לא ישנה דבר וחצי דבר. הבעיה היא כמובן עם כל המחמיצים הישראלים שכל דבר שראוי להתייחסות עניינית גורם להם לעבור ישר למתקפה כוללת, לבריחה מהנושא הספציפי-נקודתי עצמו ולהטפות מוסר סלקטיביות. שיח מהסוג הזה לא מעניין אותי.
 

PonyClub

New member
הדקלום והמגננה כולה שלך

רוב הישראלים, שאינם עסוקים בהלקאה עצמית, לא רואים את עצמם כנציגי האו"ם,
ה"אליטות", ארגונים חוץ ממשלתיים וכו' של מדינות אחרות.
אפשר לשבת ולכסוס ציפורניים בחרדה שאיזה מישהו ינפיץ משהו לכיווננו. הרוב בוחר שלא להתרגש מזה.
זה הכל.
 

בלואנגל

New member
זה בסדר, נסתדר בלעדיהן

שלישיית המכשפות הר"מ ידעו טוב מאוד איפה התחרות עתידה להתקיים,
ואם זה משהו שממש היה בוער להן בדם, הן לא היו מתמודדות מלכתחילה.
הנסיון להשיג פירסום על גב מדינת ישראל פתטי, ובמידה ואחת והמכשפות תזכה חלילה,
כולי תקווה שההפקה הישראלית תדע לסגור איתה חשבון (לשים את ספרד ראשונים!)
&nbsp
 

Shellpearl

New member


 
למעלה