לעשות הפרדה בין אסי המחורפן והנרקיסיסט להנחייה באירו'
החיבור של אסי לאירוויזיון לא היה קורה אילולא בחירת הנציג הישראלי לאירוויזיון לא הייתה עוברת לידי 'הכוכב הבא' ב-2015 ובוודאי לא אם נטע לא הייתה זוכה, אך ברור לגמרי שהוא הפרצוף העממי של האירוויזיון בין אם זה מוצא חן בעינינו או לא.
ב'כוכב הבא' חלק מדרישות התפקיד הן להיות אינפנטיל, להשתטות, לעשות מעצמך צחוק, לערב את המשפחה הנרחבת, להיות ספר כמעט פתוח בעיני הצופים, לפשפש בפרטים מביכים מעברם של המתמודדים, להטות אוזן קשבת כשיש להם סיפור אנושי מרגש, להחליף חיצים דקים ועבים של התגוששיות מילוליות עם השופטים כדי להוריד אותם מהאולימפוס כשהם מטפסים יותר מדי לעבר הפסגה וכמובן לנהל סמולטוק על הרבה ולא כלום עם רותם כי החיים האישיים והמקצועיים של השניים כמעט שזורים זה בזה ומבטיחים שהחשבון המשותף שלהם רק יילך ויטפח.
אסי הוא תוצר מובהק של ערוץ 2 ומכיוון שמדורת השבט כבר מזמן עברה לערוץ 2 ול'קשת' כיום, אז מה הפלא שאסי הוא התגלמות של מנחה בסגנון ערוץ הילדים? הרי קהל היעד של המפרסמים בפריים-טיים הוא בעיקר האוכלוסיה הצעירה ובהתאם לכך התכנית מתאימה את עצמה בסגנון, בשפה ובקצב. מה עושים שם סטטיק ובן-אל אם לא כדי למגנט את הדור הצעיר? מה עושים שם מיכל אנסקי וכל מני אורחים אחרים אם לא לקדם את 'קשת' ואת הטאלנטים שלה? זה שם המשחק בטלוויזיה מסחרית. אין לאף אחד על מה להלין! מי שרצה שהאירוויזיון יהיה בידי ערוץ טלוויזיה מסחרי צריך לדעת לקבל את הטוב (השקעה תקציבית בהעמדה, בבימוי ובקידום הנציג הישראלי) עם הרע (נפוטיזם, היעדר שקיפות, היעדר תחרות של שירים מקוריים). וכן, העובדה שאסי אוהב לברבר על כל דבר שטות והוא גם סקרן בלתי נלאה הופכת אותו למנחה גרין רום אידאלי, ובלבד שישפשף את האנגלית שלו וייקח כמה שיעורים בדיקציה.