ערן סוויסה: ארז טל, בר רפאלי, אסי עזר ולוסי איוב יהיו המנחים

בלואנגל

New member
אסי עזר..


אין לי הרבה מה להוסיף לגביו, אני חושב שרוב חברי הפורום (ותושבי ישראל) מרגישים כלפיו אותו דבר. לתת ליצור המעיק הזה להיות בגרין-רום יגמר באסון.
הוא יתחיל עם כל הצרחות המביכות שלו.. רק שלא יעלה על השולחנות וישיר.
לוסי איוב יכולה לעשות את העבודה לבדה בצורה מצויינת.
 

סטילהוק

New member
יאן אולה סאנד בוא תראה איך צילמתי אותך צולל


סייב! סייב! סייב! סייב יזראל פרום אסי עזר אנד איז סטיופיד רטארדד ג'וקס.
 

Uri04

New member
סבבה, שיביך עצמו מול מאות מיליוני צופים

כל עוד הוא לא יוצא מהגרין רום, הכל טוב. בר רפאלי וארז מדאיגים אותי יותר...
 

בלואנגל

New member
אפשר להשאיר אותו שם נעול גם אחרי התחרות?

מדוע אתה מודאג מבר וארז?
אני מרגיש שארז קצת לא קשור (זה כמו המנחה המוזר שתקעו בטורקיה 2014), אבל כנראה שהשלמתי עם הבחירה בו כי שטפו לנו את המוח שהוא ינחה כבר מרגע הזכיה של נטע.
בר תהיה על התקן המנחה הקלילה יותר (אולריקה ג'ונסון?)
 

Uri04

New member
אני בעד, אבל לא בא לי להיתקל בו במסיבות של עופרה

ארז בגלל הציניות האנטיפתית שאולי לא תהיה ברורה למרבית האירופאים ותיתפס כסתם התנשאות, ובר כי... בשביל להיות קלילה ומצחיקה את צריכה קודם כל שתהיה לך אישיות.
 

alma velama

New member
על אסי עזר כבר נאמר בהשאלה:

מי שלא רצה אותו כרמטכ"ל, קיבל אותו כשר בטחון.
מי שלא רצה אותו כשר בטחון, קיבל אותו כראש ממשלה.
כל אחד יעשה את האנלוגיות שמתאימות לו.

צריך לקחת בחשבון שבחירת המנחים הייתה צריכה להתחשב במצב בו המותג בארץ נמצא בידיים של טדי הפקות ו'קשת' בעוד ש'כאן' משמשת רק כאפיק המשדר מכוח היותו גוף השידור היחיד בארץ שהוא חבר באיגוד השידור האירופאי.
ארז טל ובר רפאלי הם בוודאי לא הזוג האידיאלי להנחיה שראיתי בעיני רוחי, אבל לפחות יש בין השניים אמון, כימיה ופרגון הדדי. במידה מסויימת זה אפילו יחס 'אבהי' מצד ארז ויחס של 'הדוד החביב' מצד בר. אני מרשה לעצמי לומר את זה על סמך ההיסטוריה התקשורתית המשותפת של השניים.
אין לי ספק שלארז טל יש יכולות משחק ואלתור כפי שהוא הוכיח אותם במשך שנים ב'העולם הערב' ו'רק בישראל', אבל לבר אין שום יכולת מינימלית להיכנס לתוך דמות אלא אם כן היא ממש תתעלה על עצמה, וכאן ארז בהחלט יכול לספק לה את המשענת לקחת סיכונים ולהעז. השאלה היא אם הצמד מתכוון לסטות ולו במעט מתפקיד ההנחייה היבשה או שכל אותן אתנחתות קומיות יצולמו מראש וישמשו כאינסרטים במהלך השידור. נקווה שזאת לא תהיה הנחיה מאובנת ורובוטית מדי, או שלפחות יהיו מספיק הופעות אורח לא צפויות שיסיטו את הפוקוס מהצמד (עדיין מדברים על שילוב של ליאור סושרד בהופעת אורח ומאד ייתכן שישנם אחרים על הכוונת. דנה אינטרנשיונל הודיעה שהיא תופיע באירוויזיון 2019 ובואו נקווה שזה לא יהיה לצורך ביצוע ליפ-סינק נוסף ל'דיווה' רחמנא ליצלן.)
בעולם אידיאלי הייתי רוצה לראות שחקני טלוויזיה, תיאטרון וקולנוע עם ניסיון גם בתקשורת, אבל כשחושבים על מספר המועמדים שניגשו לאודישנים אפשר להבין שלא היה כאן היצע מרשים מלכתחילה בשביל מדינה עם למעלה מ-8 מיליון איש. מאד יכול להיות שגם לא נעשתה בכלל פנייה מעבר לברנז'ה התקשורתית-בידורית אחרי שאופציית גל גדות נפלה בשלב כל כך מוקדם (ובצדק).
 

tapuzzo

New member
aka: The token foursome

Assi: the token Lgbt
(Erez: the token oldie (..but goodie
Bar: the token pretty face supermodel
Lucy: the token Kan rep. + token arab
 

yogniz

New member
השאלה שיותר מטרידה מהכל היא...

למה לעזאזל צריך 4 מנחות/ים?!
> אני מתעב את אסי עזר, את אופי ההנחייה שלו וגם את מה שהוא מייצג. למרות זאת, אני יכול להכיל אותו מעצם העובדה שהוא יעבוד עם תסריט ולא יהיה לו את החופש לזיין את השכל (בתקווה).
> אני מבואס גם על ארז טל שבעיני לא מתאים לתחרות הזו ב-2019 ומבואס על בר שלא הפגינה עד כה כישורי הנחיה מוצלחים (בלשון המעטה), אבל גם יכול לחיות עם שניהם.
> את לוסי אני מחבב יותר ויותר בכל פעם שאני רואה אותה והיא נקודת האור מבחינתי.

אבל בין אם אתם אוהבים או לא אוהבים מנחה כזה או אחר, אני חושב שמעל הכל מעפילה העובדה שמדובר ב-4 מנחים, שזה לגמרי יותר מדי.
למה לא לומדים מלקחי העבר, מה גם שמדובר על העבר המאוד קרוב? למה לא לומדים מהביזיון בליסבון?
מה רע ב-2? אני מבין שלא כולם הם פטרה ומאנס, אבל עדיין, אפשר לפחות להסתפק ב3 מנחים? מה גם שאסי עזר עושה רעש כמו 10.
קבלת החלטות תמוהה בעיני.
 

צוות Kuss

New member
כל השיח השלילי על אסי עזר נובע מקנאה עזה

זה נכון שהסגנון שלו צעקני אבל בואו, יש להסתכל על התמונה המלאה. יש כאן אדם שבא מכלום והפך לסיפור הצלחה. הוא מפורסם, מצליח, מיליונר, יש לו כח והשפעה, והוא ממשיך להצליח ולקבל פרויקטים מטורפים. אנשים צופים בתכניות ריאלטי הזויות (ריקודים, נינג'ה ווטאבר) בזכותו. הוא מטיל הזהב של שידורי קשת.

הוא כל מה שאי פעם רצינו להיות. ומשכך הוא מעורר בכם תחושות קנאה עזות, שלא ניתן להסוות. הוא בהחלט אדם מעורר קנאה, ולעיתים זה לא הוגן שאלוהים נוגע ב-X ופוגע ב-Y. אבל אלה החיים. החיים אינם הוגנים. תתמודדו.
 
אני די מסכים

אני חייב לומר שלא כל מה שלא עובר לנו בגרון לא יעבור לאירופאים.
הוא יהיה מרענן פרשי וקצת ישבור את העניבה של ארז ובר.
 

Rori90

New member
וצריך להגיד את זה בקול רם

לא הכי פוליטקלי קורקט אבל אין מה לעשות, הוא גם נראה ממש טוב (נכון שזה עניין של טעם אבל הוא גבר נאה בהחלט) וכנראה שאני בדעת מיעוט לגביו כאן בפורום, לדעתי הוא גם מנחה לא רע בכלל, כותב מוכשר מאוד ובעיניי החיבור שלו לאירוויזיון היה נראה טבעי ומתבקש עוד שרק פינטזנו על זכייה ישראלית. בכלל גם אהבתי את החיבור בינו ובין ארז כאשר השניים הנחו את האח הגדול ולכל החוששים שאסי יעשה שטויות ויפדח את עצמו, מעבר לעובדה שהוא יהיה צמוד לטקסט מובנה מראש עם מרחב תמרום צר מאוד לאלתורים ורוח שטות, זה עדיף בעיניי מסושרד שיעשה קסמים למתמודדים בגרין רום (כבודו במקומו מונח ושימשיך לעשות את פעלוליו במופעים לאנשים שרוצים לראות אותו עושה דברים כאלו ולא במסגרת האירוויזיון) או מנחה יבשושי וחסר כריזמה שיתהלך בין השולחנות בקול מונוטוני והבעת: ״תנו לי ללכת הביתה כי מעניין לי את הביצה מה המתמודד המונטונגרי חושב האירוח שלנו או העגיל בפטמה של המתמודד האירי״
 


יש בעיית סטיילנג חמורה בכוכב הבא אבל באח הגדול הוא היה נראה נפלא כשהלבישו אותו כמו שצריך.
כל השאר- מסכים מאד!
 

alma velama

New member
לעשות הפרדה בין אסי המחורפן והנרקיסיסט להנחייה באירו'

החיבור של אסי לאירוויזיון לא היה קורה אילולא בחירת הנציג הישראלי לאירוויזיון לא הייתה עוברת לידי 'הכוכב הבא' ב-2015 ובוודאי לא אם נטע לא הייתה זוכה, אך ברור לגמרי שהוא הפרצוף העממי של האירוויזיון בין אם זה מוצא חן בעינינו או לא.
ב'כוכב הבא' חלק מדרישות התפקיד הן להיות אינפנטיל, להשתטות, לעשות מעצמך צחוק, לערב את המשפחה הנרחבת, להיות ספר כמעט פתוח בעיני הצופים, לפשפש בפרטים מביכים מעברם של המתמודדים, להטות אוזן קשבת כשיש להם סיפור אנושי מרגש, להחליף חיצים דקים ועבים של התגוששיות מילוליות עם השופטים כדי להוריד אותם מהאולימפוס כשהם מטפסים יותר מדי לעבר הפסגה וכמובן לנהל סמולטוק על הרבה ולא כלום עם רותם כי החיים האישיים והמקצועיים של השניים כמעט שזורים זה בזה ומבטיחים שהחשבון המשותף שלהם רק יילך ויטפח.
אסי הוא תוצר מובהק של ערוץ 2 ומכיוון שמדורת השבט כבר מזמן עברה לערוץ 2 ול'קשת' כיום, אז מה הפלא שאסי הוא התגלמות של מנחה בסגנון ערוץ הילדים? הרי קהל היעד של המפרסמים בפריים-טיים הוא בעיקר האוכלוסיה הצעירה ובהתאם לכך התכנית מתאימה את עצמה בסגנון, בשפה ובקצב. מה עושים שם סטטיק ובן-אל אם לא כדי למגנט את הדור הצעיר? מה עושים שם מיכל אנסקי וכל מני אורחים אחרים אם לא לקדם את 'קשת' ואת הטאלנטים שלה? זה שם המשחק בטלוויזיה מסחרית. אין לאף אחד על מה להלין! מי שרצה שהאירוויזיון יהיה בידי ערוץ טלוויזיה מסחרי צריך לדעת לקבל את הטוב (השקעה תקציבית בהעמדה, בבימוי ובקידום הנציג הישראלי) עם הרע (נפוטיזם, היעדר שקיפות, היעדר תחרות של שירים מקוריים). וכן, העובדה שאסי אוהב לברבר על כל דבר שטות והוא גם סקרן בלתי נלאה הופכת אותו למנחה גרין רום אידאלי, ובלבד שישפשף את האנגלית שלו וייקח כמה שיעורים בדיקציה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
קנאה?! בר הרבה יותר עשירה ויפה ועדיין אין לי קנאה בה

עזר הוא כל מה שלא רציתי להיות, מעולם, לעולם, בשום מצב ואף פעם. הוא מעורר בי תחושות מיאוס וייאוש עזות שאי אפשר להסוות כי הוא פשוט בלתי נסבללל. כל עוד הוא הנחה תוכניות שלא מעניינות אותי (ע"ע "האח הגדול") לא היה לי אכפת (זו גם ככה תוכנית לאנשים שאוכלים ת'ראש, לא?). כשהוא ורותם הנחו את תוכנית המחול החדשה של קשת, התבאסתי, אבל גם ככה הפורמט היה די מחורבן אז נטשתי באמצע.
&nbsp
אבל כשקשת לקחו פורמט מנצח ומתוקתק כמו "נינג'ה ישראל" והתעללו בו עד אין קץ
, וה"דובדבן" על הבלגן היה שני הניג'סים האלה (אפרופו "למה צריך ארבעה מנחים"...) זה כבר היה בלתי נסבל
.
&nbsp
אלוהים נגע בו? שיהיה; אבל שלא יעשה חצי עבודה! בבקשה שייגע בו שוב וייקח אותו למקום אחר, הרחק הרחק מכאן. אולי באמת איזה דוכן משקאות צף בלב האוקיינוס.
 

בלואנגל

New member


התלבטתי אם להגיב לטירלול היומי של צוות Kuss, שמח שחסכת לי את העבודה :)
-
באמת שאין מה לקנא באסי. אפשר להיות איש ממוצע עם משכורת ממוצעת ועדיין להיות הכי מאושר בעולם.
 
למעלה