שוב תפוזו צדק.. הבלאגן בעיצומו

alma velama

New member
אל תיתן לזה לעלות לך לראש. עיכוב משמעותי בלו"ז הוא כבר עובדה

ונוסח המכרז עשוי להכניס את החברות המפיקות לבור תקציבי ללא תחתית. צריך עדיין להמתין לשלב ההבהרות ולהיווכח אם אכן גוף המורכב משתי חברות הפקה בתחום השידור הטלוויזיוני החי ובתחום הפקת אירועים בזירת התרחשויות בקנה מידה ענק יזכה בתאריך שנקבע לכך (5 בינואר). כמו שזה מנוסח כרגע, לא ברור מדוע מישהו ירצה לכרות לעצמו בור מול תאגיד שמתנער ממוסר תשלומים נורמטיבי...
 

alma velama

New member
זעזוע: אסי עזר ולוסי איוב בפנים - ליאור סושרד בחוץ!


https://www.israelhayom.co.il/article/618713
וגם זה לא סופי עד שמשהו יהיה סופי.
 

alma velama

New member
אירוח האירוויזיון: למה לטרוח בכלל?

https://www.escxtra.com/2018/12/24/is-hosting-the-contest-relevant-anymore/
קריאה מעניינת עם כמה עובדות שאולי לא הקדשנו להן את מלוא תשומת הלב.
כותב המאמר מסכם שהתחרות בתל אביב סוגרת את העשור הנוכחי. יהיה מרתק לראות אם וכיצד ההצגה בנויה על מנת להדגיש את זהותה של ישראל ואת תפקידה ההיסטורי באירוויזיון, אך גם לעשות זאת עם קריצת עין והומור עצמי. אחרי שזכתה שלוש פעמים לפני נטע, תוהה הכותב אם ישראל תשתמש בהזדמנות לארח כדי ללכת בעקבות נורבגיה 2010 למשל במתן דגש פאן-אירופאי יותר מאשר על ההיסטוריה והתרבות המקומיים. לחילופין, הסתכלות משעשעת על התחרות ועל תפקידה של ישראל בדרך להפוך לשבדיה הבאה... או אולי לדבוק במודלים שהוצגו על ידי אזרביג'אן ולאחרונה פורטוגל בהן האירוח הוא אמצעי לשווק ולהציג לראווה מדינה חברה במשפחת האירוויזיון. (ברור שהאופציה השלישית תגבר)
 

Uri04

New member
נראה לך שיוותרו על שטיפת המוח הקבועה

להוכיח לאנטישמים שמדינת ישראל היא מולדתם הבלתי ניתנת לערעור של העם היהודי שחזר לארצו לאחר 2000 שנות גלות? אני עדיין ממתין בקוצר רוח לאיזו שמלה סיבוני תלבש לתחרות (ניחוש שלי: עם תמונות ממרד גטו ורשה), איזו מחרוזת שירי מולדת ישיר יהורם גאון בחלק האומנותי וכמה פעמים תוזכר המילה "ירושלים", למרות שהתחרות בכלל מתקיימת בתל אביב.

ואל תשכחו את השואה

https://www.facebook.com/1544207442553040/videos/479195695882341/
 

alma velama

New member
ציניות בצד, רחלי רוטנר לא משעשעת אותי בקטע הזה בכלל

חבל שאנשים עם חוש הומור ואירוניה מושחזת חשים מרוב נואשות מהמצב לשמש כשופר מרצון של אותה ישראליות נבובה, מתקרבנת ובכיינית בשם הקומדיה ובשם שיקוף עצמנו הקולקטיבי במראה. אני מסרבת להיות חלק מזה.
לא סבלתי אף פעם את ה'שיחה מפתיעה' של שי ודרור בעבר ושל שי ולאה בהווה כשהיו מתקשרים לכל מני גורמים בחו"ל וישר מסגירים את האנגלית השבורה והמגמגמת שלהם כחלק מאותה ישראליות מחוספסת, קולנית וולגארית. לקיים שיחות מפתיעות עם מי שבכותרות בארץ זה סיפור אחד - לקחת את זה לחו"ל עם כל הפערים התרבותיים והאתיים דורש קצת יותר תחכום והרבה יותר ליטוש ואת זה אפילו לרחלי רוטנר אין.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא סבלתי אף פעם את ה"שיחה בהפתעה" של שי ודרור, זה בריוני

ודוחה, להיות גיבורים על חלשים, להעמיד אנשים במצב לא נעים ולהציג אותם כאילו הם המאנייקים ולא צמד הליצים האלה שנפלו עליהם כרעם ביום בהיר.
&nbsp
למען האמת, מעולם לא סבלתי את שי ודרור... היה פעם מערכון אחד שלהם שבמקרה ראיתי והצחיק אותי וזהו.
 

alma velama

New member
נוסח המכרז למתן שירותי הפקה לאירוויזיון 2019

אחד מתוך 9 מכרזים (חלקם בהולים שפורסמו ביממות האחרונות בבת אחת) שהמועד האחרון להגשת הצעה בעניינם הוא 5 בינואר. המועד האחרון למכרז למתן שירותי הפקה נדחה מ-20.12 ל-27.12 והחלטה בעניין הזוכה לא תיפול לפני ינואר.
https://kanweb.blob.core.windows.net/download/files/מכרז 30-18 מסמכי המכרז_2.PDF
 
למעלה