לא, שאני אבין, האם אני היחיד שלא מצליח להרדם בלילה בשל החשש

צוות Kuss

New member
לא, שאני אבין, האם אני היחיד שלא מצליח להרדם בלילה בשל החשש

מהפונקציונליות של האלמנט הזז בבמה? אני סומך על פלורי אבל פייר? לא משתגע על במות האירוויז שלו. במות 14 ו-16 שהוא לא עיצב היו מהממות וממש אהבתי אותן. למרות שלא היה בהן אלמנט זז. את הבמות שלו, בהן 11, 12, 15, 17 ו-18 לא אהבתי. מודה. זה נכון שהשנה נראה שהוא התאמץ יותר באמצעות הוספת אלמנט זז בדמות 300 משולשים אבל אני עדיין חושש שזה לא יהיה אלמנט זז בעל פונקציונליות משמעותית.

מה תהיה רמת ההזזה? מצד אחד זוהי אינה הפעם הראשונה בה פלורי מצרף אלמנט זז. ב-11 היו מסכי וידאו שנראו כמו פסים שזזו אבל הם לא היו משמעותיים ורבים בכלל לא שמו לב שהם קיימים. ב-12, 15, 17 ו-18 לא היה אלמנט זז בכלל. היו גופי תאורה שזזו אבל לא היה בבמה אלמנט שאינו פנסי תאורה שזז. ב-15 הייתה תאורה קינטית שהורכבה ממאות נורות אבל במהלך ההופעות זה לא זז אלא רק בקטעי הקישור. הנה כי כן, ב-80% מהבמות שלו לא היה בכלל אלמנט זז ואילו ב-20% הנותרים, היינו בבמת 11, היה אלמנט זז אבל בקושי מורגש ולא משמעותי. וזה מדיר שינה מעיני.

מנגד, במת טקס פרסי האמי 18 בעיצובו של פלורי הייתה בעלת אלמנט זז מגה-משמעותי. מסכי וידאו המסתובבים על צירם ויוצרים בכל אקט במה שונה. מדהים. רעיון נהדר שכבר חפרנו עליו רבות פה פורום, ואפילו ניהלתי עם פלורי שיחה בפייסבוק, בה שאלתיו האם במת אירוויז 19 תהיה דומה, ולו במקצת, לבמת אמי 18. פלורי ענה לי וכתב שאינו יכול לגלות דבר. נו, לפחות ניסיתי. אבל השורה התחתונה היא שכאשר פלורי רוצה הוא יכול לעצב במות בעלות אלמנט זז משמעותי.

האם ניתן לסמוך על בנאדם כה הפכפך שבמקרים רבים משמיט אלמנט זז ואילו במקרים אחרים מצרף אלמנט זז משמעותי? יש כאן בעייתיות, שעה שאין בטחון במשמעות ובחשיבות שפלורי, עת הוא מעצב במות, מעניק לעצם קיומו של אלמנט זז.

אנו יודעים שבבמת אירוויז 19 יהיה אלמנט זז בדמות 300 משולשים. על הנייר זה נשמע מדהים אבל אם נתייחס לאלמנט הזז בבמות אירוויז 79 (שלושה מעגלים) ואירוויז 99 (9 קרני שמש) לא ניתן שלא לתהות כיצד מאלמנט זז של 3-9 פריטים קפצנו ל-300. האם הזזת 300 פריטים זה בכלל ריאלי? האם בעצם עובדים עלינו - שהרי סביר יותר להניח שכאשר ישנה כמות כה גדולה של פריטים ניתן להסיק מכך שאלו יהיו פריטים סטטיים שלא זזים, פריטים מקובעים, שכן הזזת 300 פריטים במקביל נשמע כמו פיקציה וזו לשון המעטה.

לסיכום, בלילות אני מתהפך ומתהפך, לא מצליח להרדם וחש מאוד מוטרד - שכן בהתאם לרקורד של פלורי הידוע בחוסר חיבה משווע לאלמנטים זזים וכן בצירוף חוסר ההגיון הבסיסי ביכולת של במה לתפעל 300 פריטים זזים - כל זה מוביל אותי למסקנה שיתכן שעובדים עלינו ואלמנט זז לא יהיה כאן. אני מקווה שיחשפו את עיצוב הבמה בהקדם כי אי אפשר ככה יותר.

לא למותר לציין, שגם עם חשיפת העיצוב אי הוודאות עשויה להיוותר. שכן, שנה שעברה עם חשיפת העיצוב צצו שמועות רבות ברשת ש״שלד הדינוזאור״ ברקע הבמה בליסבון (שאמור לדמות ירכתי ספינה או ווטאבר) הוא בגדר אלמנט זז. כולם סברו שהדבר הזה יזוז. ואם הגיע שבוע החזרות, צילומי הוידאו זרמו ונוכחנו לדעת שלא זז ולא נעליים. כלומר עבדו עלינו שנה שעברה, קנינו את הפתיון, והאלמנט הזז שהבטיחו לנו הסתבר כעורבא פרח. השנה האירוויז מתקיים בארץ, עם רקורד של 2 במות קודמות בעלות אלמנט זז משמעותי, ויתכן שתרשים עיצוב הבמה יותיר אותנו בחוסר וודאות עד שבוע החזרות. ובזה כבר לא אוכל לעמוד.
 

tapuzzo

New member
שום דבר לא יזוז בבמה. קח כדור שינה

הבמה תהייה יותר סטטית מהשיער של סטטיק. הדבר היחיד שיזוז בה זה הקרנה עליה של מסגרות ודוגמאות לאשלייה שהיא בצורות שונות. לכן הזמינו שחור. הבנת. הכל גרפיקות, אילוז' בשנקל.
 

צוות Kuss

New member
כבר אחרי 4 לפנות בוקר ואני פשוט לא מצליח להרדם

כזה דבר עוד לא היה לי. אני יכול להבין למה אנשים לא נרדמים בלילה בשל דאגות בחיים, אבל עצם העובדה שרמת הפונקציונליות של אלמנט זז בבמת האירוויז מדיר שינה מעיני - זה כבר סיפור אחר לגמרי. אני מקווה שהסיפור הזה יסתיים בקרוב עם חשיפת תרשים עיצוב הבמה הרשמי.
 

צוות Kuss

New member
התעוררתי באמצע הלילה כולי שטוף זיעה קרה

איך לא חשבתי על הנקודה הזו? מה יקרה אם חלק מהמשולשים הזזים יתקעו? ב-79 היה אדם מתחת לבמה שהיה מוכן להפעיל את 3 המעגלים ידנית במידה ויתקעו. ב-99 בהופעה של קרואטיה אחת מקרני השמש נתקעה לשניה שנמשכה כאילו נצח. אז הסיכון ב-300 משולשים זזים שאחד או יותר יתקעו הוא הרבה יותר גבוה. אני חושש מדיזאסטר ומקווה לקבל בקרוב תשובות לכל השאלות הללו.
 
למעלה