האירי של ויויבלוגז מחרים את ישראל

DH1212

New member
האירי של ויויבלוגז מחרים את ישראל

https://www.instagram.com/p/BrvK7D_nLHt/

“My biggest and best Eurovision memories are all intertwined with wiwibloggs. I only realised that NF season and the fandom were things *after* joining. Thanks to my work with the site I’ve travelled to London, Riga, Vienna, Stockholm, Kyiv, Gothenburg and Lisbon – all wonderful experiences with wonderful people. I have to skip Tel Aviv due to scheduling, but I’m already dreaming of 2020.”

להזכירכם "בשל לו"ח זמנים" זה תירוץ ידוע ללמה אנשים לא מופיעים לאירועים,
למשל, כשנתניהו סירב לפגוש את שרת החוץ השוודית, "כי הלו"ז אינו מאפשר"
http://www.kolhazman.co.il/168853

(אנחנו גם מצופים להאמין שלבחור היה לו"ח זמנים שנה מראש על השבוע הראשון של חודש מאי, כשהבחור הופיע לכל אירוויזיון בשנים האחרונות, yeah right)
 

DH1212

New member
לא. אבל אנחנו צריכים להחרים את וויויבלוגז

ובנוסף זה ווחד חוצפה מצידם לקבל צפיות (וכיוצא בזה - כסף) לערוץ שלהם ממה שקשור לישראל באירוויזיון (לרבות אירועי יזראל קולינג) ולהחרים את האירוויזיון בארץ מצד שני.
&nbsp
 

PonyClub

New member
כל עוד הוא לא כתב "מחרים", אז אין פה סיפור

ומלבד זאת, הוא וכל צוות הוויווי האלה עולים על העצבים מכל בחינה אפשרית.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הוא לא מחרים, הוא מדלג... מסיבותיו שלו. אולי תירוץ ואולי לא.

לא באמת אכפת לי, הוא לא עושה לנו טובה... לא מסתדר לו – באמת לא נורא.
 

צוות Kuss

New member


http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/262/183933526/מוזיקה/אירוויזיון
 

alma velama

New member
לזה קוראים NOTHINGBURGER. קבל טעימה מה'פאדרייג' שבישלת.

הבחור לא פעיל בויוי כבר הרבה זמן. אין אף כתבה על שמו מאז אוגוסט 2018 כך שלומר שהוא 'מחרים' את ישראל היא השלכה שאתה עושה על אחריותך בלבד. וההוכחה:
https://wiwibloggs.com/?s=padraig
 

DH1212

New member
אתה כל כך צודק

שפתאום הבנתי איך אפשרתי לעצמי להגרר לסוג השיח הזה.
&nbsp
למעשה אתה כל כך צודק, שהבנתי שאין ממש טעם לכל הדיונים האלה. אצפה באירוויזיון במאי, אבל אני לגמרי צריך להפסיק למלא את הזמן שלי בזה. אני פורש מכל ההתעסקות באירוויזיון.
 

צוות Kuss

New member
נשמה אל תקח את זה קשה

זה פורום שנועד למטרות שעשוע, אנו מתלוצצים ומגזימים ואין בכך שום דבר רע. הודעת הפאניקה שלך על החרמה כביכול של בלוגר אירי מתאימה כמו כפפה לפורום הזה, בדיוק כמו הודעות ה-4K והחשש מהעדר אלמנט זז. לא עשית שום דבר פסול ואל לך להרגיש רע עם זה. להיפך, המשך כך!
 

alma velama

New member
יותר משהספרדים ישברו את הראש, ישראל מדינה מצורעת בעיני רבים

וכמה שלא רוצים להכיר עד כמה זה מחלחל עמוק לתודעה, בסופו של דבר לא נוכל להתחמק מעצומות, מקמפיינים ומידיעות מתוקשרות מהסוג הזה ולהתייחס להן בביטול כאל 'שוליים סהרוריים'.

גם אם השיח ברשתות החברתיות יוצא נגדן על רקע העובדה שהן ידעו מראש שהתחרות מתקיימת בישראל, עדיין מפחדים לגעת בלב העניין עצמו והוא הדעות הקדומות, הסטריאוטיפים והארס התעמולתי נגד ישראל המעוררים תחושות כל כך חד-משמעיות והחלטיות בקרב הבחורות הללו בהשוואה לכל מדינה אחרת.

אף אחד לא שואל כיצד התקבעה אצלן התודעה שמדובר במדינה ש'טובחת בנשים ובילדים ללא אבחנה' שאין להן עניין לדרוך בה מסיבות מצפוניות או מתוך סולידריות עם הנרטיב של הנכבש על שליחיו, נציגיו ומסמפטיו.

אי אפשר לפטור את הבעיה בכך שאם אחת מהן תזכה ותסרב לנסוע, הזכייה תעבור למדורג או למדורגת במקום השני, השלישי, הרביעי וכן הלאה עד שיימצא מי שיקפוץ על המציאה. הנזק התדמיתי כבר נעשה והוא אף עשוי להחריף משום שלא מתעורר שיח שמנסה לפרק את המוקשים ולנטרל את דף המסרים של ה-BDS ודומיו ולמעשה נטשים את הזירה ומאפשרים לשלישייה הזאת להתבטא ללא תגובת נגד ולו הרפה ביותר.

מעניין לראות אם אישיות תקשורתית ספרדית כלשהי, כמו עיתונאים או שדרים שממוקמים בישראל במסגרת תפקידם או מישהו בספרד שמנהל קשרי עבודה ויחסי גומלין עם ישראלים בתחומי הבידור, התרבות, הספורט, האקטואליה וכדומה תיזום פנייה להפקה בבקשה לשוחח עם הבחורות הללו באופן פומבי ואפילו משודר בפיד הישיר עצמו כדי להכניס את הדברים לקונטקסט הנכון ולפרק לפחות חלק מהמוקשים העמידים הללו. אני לא משלה את עצמי שמישהו ירים את הכפפה הזאת, למרות ששגרירות ישראל במדריד יכלה (לו הפעילה שיקול דעת יצירתי) למנף את המצב הזה לדבר חיובי, אבל במצב בו הממשלה לא משקיעה ולו אגורה אחת במימון התחרות ו'כאן' עסוקה רק בלעבור את החודשים הקרובים איכשהו בשלום, מישהו מצפה בכלל ממיטב המוחות שלנו (שממילא אף פעם לא בסביבה שכצריך אותם) לרתום תכנית שזוכה לעשרות מיליוני צופים בספרד ומחוצה לה כדי לנסות להעלות את קרנה של תל אביב בפרט וישראל בכלל??
 

Rori90

New member
בכל נושא ההסברה נרדמנו בשמירה

או לפחות הממשלה נרדמה בשמירה, נראה שזה בכלל לא בראש סדר מעינייה כיצד ישראל מצטיירת בעולם או כיצד תנועות חרם ותנועות למען פלסטינים מתחזקות באוניברסיטאות באמריקה ובאירופה כמו גרורות סרטניות. אם אנחנו לא משקיעים בהסברה אז למה שהספרדים ישקיעו? הרי התקשורת הספרדית בעצמה בדומה לכלי תקשורת בעולם מחזקת בעצמה את הנרטיב שישראל היא תמיד הצד התוקפן והפלסטינים הם תמיד הקורבן, כזאת תמיד היתה התקשורת, אוהבת אנדרדוג. באופן אישי אני יכולה לספר כי מכריי הקרובים ביותר פעילים בארגוני הסברה ונוסעים מספר פעמים בשנה לאוניברסיטאות בארה"ב על מנת לתת קונטרה לשטף השקרים וההסתה הבלתי נתפסת שהולכת שם אך לצערי ברוב המקרים זה על חשבונם או על חשבונם חלקית (תודה על הפעילות המבורכת של ארגון "מילואימניקים בחזית" ו-standwithus) כי נמאס להם לחכות שמישהו בממשלה הרופסת שלנו ירים את הכפפה.
אני לא יודעת כמה זמן זה ייקח עד שבאמת נהיה מבודדים, מוחרמים ומנותקים לגמרי מכל אירוע תרבות אפשרי, אבל מה שבטוח הוא שכמעט אף אחד לא מופתע מקולות החרם הללו. זה אפילו היה ברשימת הדברים שבוודאי יקרו באירוויזיון השנה שהכנו כאן בפורום בהלצה, שיהיה איזה מתמודד או שניים שיחליטו פתאום שבא להם להחרים את ישראל אף על פי שברור כבר מחודש מאי 2018 שהיא אמורה להתקיים בישראל.
 

בלואנגל

New member
ישראל לא מבודדת

אדרבא, בשנים האחרונות ראשי ממשלות ונשיאים מכל העולם באים לפה, כמו גם חידוש קשרים עם מדינות באפריקה ואף דיבורים על קשרים גלויים עם מדינות ערביות בעתיד.
-
כמו שיש בישראל כאלה שמכנים את ישראל "מדינה נאצית", והם אף עושים זאת בגלוי כדי לזכות בפירסום (הגדיל אחד מהם שיצא להכפיש את חיילי צה"ל והמדינה באו"ם), אז כך יש גם כאלה בחו"ל שיחשבו ככה.
גם עיתון הארץ מרבה לפרסם כתבות שמתארות את ישראל כ"מדינת אפרטהייד" (ואין שקר יותר גדול מזה), ומדינה שחיילה צמאים לדם פלסטיני. אלו מאמרים שמתפרסמים באנגלית ומזינים את דעת הקהל השלילית על ישראל.
-
הממשלה בתורה נכשלת פעם אחר פעם בטיפול בעיתונאים סוררים שמדווחים שקרים.
כך לדוגמה מדינת ישראל לא תעשה דבר לכתב של ה-BBC שידווח על "פלסטיני נרצח ע"י צה"ל" - כשבפועל מחבלים פלסטיני נורה אחרי שדקר חייל.
 

Rori90

New member
בינתיים לא מבודדים

אך אם מישהו לא יטפל במהרה במבול השקרים, ההסתה ושלילת הליגטימציה שארגונים פרו פלסטיניים עושים כנגד ישראל מדי יום ויום, אז המצב לא יהיה טוב. ולגביי שלישיית הפוסטמות הללו: ברור לגמרי שמדובר בפרובוקציה זולה ושכל נושא הסכסוך מעניין אותן כקליפת השום. הן הרי ידעו שהתחרות תיערך בישראל ולכן אם באמת הפריע למצפונן להביא את עצמן למדינתנו, הן לא היו מתמודדות מלכתחילה בתחרות. הפליאה אותי במיוחד הערתה של אחת מרפויות השכל הללו שטענו שהעיר המארחת בעייתית...כאילו בואי, מה בעייתי בתל אביב? חשבתי שירושלים היא הבעיה לא? לא נראה שהבעיה היא בקודקוד החצי אפוי שלה
 

בלואנגל

New member
ממשלות לא יודעות איך לטפל בזה (או בשום דבר אחר)

יש אירגונים שעובדים בהתנדבות/מתרומות (standwithus למשל, כמו שציינת),
ומוטב יהיה אם כל תקציבי ההסברה יועברו ישירות לכיס הארגונים הללו, ולא לפקידים שלא עושים כלום כל היום.
 

alma velama

New member
ל-Rori90 - זה לא פוטר אותנו מלהתעסק בכאן ובעכשיו.

אני מבינה כל מה שאת אומרת, אבל הבעיה החמירה במיוחד והתגלגלה לכדי כדור שלג במיוחד תחת אחריות של ממשלה/ממשלות מאד מסויימת/מסויימות באמצעות החלשה שיטתית של משרד החוץ ופירוקו ל-6 גופים ולאגפים שאינם עובדים בתיאום מלא זה עם זה. אני לא רוצה להיכנס לפוליטיקה כי זה מחטיא את כל השיח כאן וממילא לא אני ולא את יכולות לתקן מדיניות שגויה והזנחה מתמשכת שלא התאימו את עצמן לסוף העשור השני של המאה ה-21.

לכן אני אך ורק מתמקדת בסיפור עם 3 הספרדיות כרגע ולא מעבר אליו:
ישראל היא מדינה שמצטיירת כמדינה שנתונה בקונפליקט דמים, שהיא חלק מהמזרח התיכון ואינה שייכת כלל לאירופה, ושהביטחון האישי בה אינו מובטח:
הספרדיות בסך הכל הידהדו את מה שהם גדלו או גדלות איתו. דרך אגב, קיים סיכוי רב שהן ניגשו להירשם לעונה הנוכחית של OPERACION TRIUNFO הרבה לפני שישראל זכתה משום שאנחנו יודעים כמה זמן נמשכים אודישנים, סינונים והכנות עד שעונה חדשה יוצאת לדרך. קחי מדינה בסדר גודל של ספרד לעומת ישראל וכל הפרופורציות משתנות לחלוטין!

ההתבטאויות שלהן בתכנית היו מאד זהירות, אבל הן מעידות על בעייה שיש להן ולהפקה. אותי לא מעניין איך הספרדים יתמודדו עם זה. מה שכן מעניין אותי הוא שברגע שהנושא עלה לדיון בפומבי, אי אפשר לפטור אותו בכך שהן 'אהבליות' ושהן ידעו מראש שהן מתחייבות לייצג את ספרד בכל מדינה שלא תהיה. זה יותר מורכב מכך והטעות היא שבמקום להתייחס לכללים ולתקנות, הדגש צריך להיות על פירוק אותם מוקשים, דעות קדומות, חששות ולחצים באמצעות אנשים מטעם TVE או מחוצה לה שמסוגלים לתת מענה לתחושות הקשות הללו. הרי הן לא היו מעיזות לעלות את זה על דל שפתן אם התחרות הייתה מתקיימת בלבנון או במרוקו במציאות אחרת...מה זה משנה אם דאעש פועל שם או שהאיראנים וחיזבאללה מנהלים מדינה בתוך מדינה? מה הבנות הללו אמורות להבין מהחיים שלהן בכלל כשהסיקור עוין, מגמתי ומקובע בתודעה מזה עשורים?

לכן טענתי שהייתה כאן הזדמנות פז למנף את המצב הזה למעורבות של גורמים ספרדיים ללא או בשיתוף השגרירות המקומית מאחורי הקלעים כדי להציג לבנות הללו ולעיני כל הצופים הרבים בשידור החי תמונה אחרת, בין אם באמצעות סרטי תדמית, עדויות של תיירים ספרדים או אנשי עיתונות ותקשורת שממוקמים או ששירתו בעברם בארץ בכלל ובתל אביב בפרט ולא חסרים כאלה. זה פשוט פספוס גדול לא ליזום דבר ועוד דוגמא למקרה בו שום ארגון הסברה ישראלי אינו מסוגל לעשות דבר אם לא תיעשה פנייה לשגרירות או לגורמים מטעם ההפקה ורשת השידור הציבורית ישירות.

אחר כך מיתממים כולם ואומרים 'ממילא כולם אנטישמים', 'ממילא כולם שונאי ישראל' וכך אנחנו מסירים מעצמנו כל אחריות וגם מנציחים את המצב, וזאת רק דוגמא מזערית למקרה בו 'מעז יכל לצאת מתוק' ללא קשר להחלטה סופית של הזוכה בתחרות אם לנסוע או לא. המחדל הוא בחוסר העשייה ובחוסר הפעלת האמצעים כדי להגיע לבולטות תקשורתית והאשמה בכך רובצת לגמרי לפתחה של ישראל (לא, לא ישראל 'הרשמית', אלא כל אותם שחקני משנה שאמורים להתעורר מתרדמת החורף שלהם כשקלקולים מהסוג הזה צצים לפתע ממקום לא צפוי).
ואם הסיפור שולי כל כך בעיני חברי הפורום, מדוע המלה 'מצורעת' מוציאה אותם מדעתם?
 
למעלה