אלבניה בוחרת שיר לאירוויזיון 2019

צוות Kuss

New member
קובי אושרת מהלל את השיר האלבני בערוץ כאן

ועל כך שמדובר במחאה פוליטית נוקבת על מהגרים אלבנים שנטשו את המדינה ומתבקשים לשוב ארצה. הוא טוען שהשיר מורכב, אקזוטי, עמוק, לא רדוד וכיוצ״ב. עכשיו כל פעם שיבחר שיר יעשו על זה אייטם בחדשות? איזו חוצפה! פתאום האירוויזיון האישי שלי הופך לנחלת הכלל. אני רותח מזעם.
 

babyface19

New member
ובאותו עניין "השעה הבינלאומית" של רשת ב שמשודרת מראשון עד...

רביעי במהלך בשעות בין 14:00-15:00 לקחה על עצמה פרוייקט: להשמיע באופן עדכני כל שיר שנבחר מכל אחת מיתר 41 המדינות שתגענה לכאן. בכל זאת ,רשת ב, היא חלק מ"כאן", שהיא הגוף המייצג אותנו ב-EBU (אלא אם ביבי יצליח לסגור גם אותם) מגיע לה. לא ככה?
היום בתוכנית הם השמיעו בסוף השעה את השיר האלבני בגרסת הלייב שלו.
אז הנה האירו' האישי שלך ושלי הפך לנחלת כלל ....
&nbsp
לגבי קובי אשרת , יש לו קבלות באירוויזיון עם שירים שהוא הלחין. 5 פעמים הוא יצג את ישראל בתחרות, כולל ה-REPEAT זכייה ב-1979 שהוא ושמרית אור אחראים עליו, גם אם הייצוגים האלה היו לטעמך או לא לטעמך.
אתה פחות אהבת את השיר האלבני והמבצעת שלו ,והוא כן אהב, וצריך לכבד איש איש וטעמו.
אם האירוויזיון הוא נחלת הכלל וקובי אשרת ,שאחראי על זכייה ב-1979+מקום 3 עם "כאן"+ מקום 8 עם "הופה הולה" + מקום 6 עם "זה רק ספורט" +מקום 5 עם "עולה עולה", אז אין לי בעיה עם זה בכלל, גם אם הוא אוהב סגנון כזה או אחר, כמו שאתה אוהב סגנון כזה או אחר בשונה משלו.
&nbsp
אתה יודע איפה יש לי בעיה שהאירו' שלך ,שלי ושל מעריצים אמתיים של התחרות הפך להיות פתאום בין לילה עם הזכייה של נטע נחלת הכלל?
אותם פוליטיקאים שהקשר בינם להערצה לתחרות הוא מקרי, ותפסו על זה טרמפ פוליטי.
חלקם חשבו להתערב בקביעת העיר המארחת ויהי מה.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

צוות Kuss

New member
פייר? לא נעים להודות אבל יש סיבה למה אני לא אוהב השיר האלבני

אני חושש שלהופעה יש פוטנציאל הזזת משולשים מאוד נמוך. כבר ראינו באירוויז 99 שבשירים איטיים הסיטו את כל קרני השמש לצד ולא נעשה שימוש באלמנט הזז בבמה. איך 300 משולשים יזוזו עם שיר כזה איטי? אני רוצה לראות שימוש באלמנט הזז בכל שיר ובכל הופעה ושירים איטיים מסכנים ומסכלים הלכה למעשה שבהופעה שלהם יהיה שימוש נרחב באלמנט הזז בבמה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ייצג = עיבד את השיר וניצח, לא את כל השירים שהזכרת הוא הלחין

ואומנם גם עיבוד הוא חשוב, ומישהו היה צריך לנצח על התזמורת, אבל זה החלק הקטן ביותר בשיר... הוא הלחין את "הללויה" (וזה די והותר) וגם את "עולה עולה" ואת "זה רק ספורט", אבל את "כאן" כתב והלחין עוזי חיטמן, כידוע, ואת "הופה הולה" כתב והלחין זוהר לסקוב.
 
למעלה