300 משולשים זזים: הניתוח המלא

צוות Kuss

New member
300 משולשים זזים: הניתוח המלא

זה ראוי לשרשור חדש אז מעתיק גם לכאן. בבמה השנה יהיה לא אלמנט זז אחד אלא 300 אלמנטים זזים בדמות 300 משולשים.

בעיגול אדום סימנתי את המשולשים שהם האלמנט הזז בבמה. ברקע ניתן לראות את שרטוט הרצפה שכבר ניתחנו אותו לעומק בשבוע שעבר ולא נתייחס אליו הפעם.

אז מה אנחנו רואים? אני רואה מבנה הנדסי כלשהו העשוי ממספר משולשים המחוברים להם יחדיו. דומה שהמבנה עומד באוויר ויכול להשתנות למבנה הנדסי כזה או אחר באופן ייחודי ושונה לכל הופעה.

על המשולשים עצמם אנו רואים מעגלים מעגלים - האם זו תאורה? נורות קטנות? האם זה וידאו של מסכי וידאו המוצמדים למשולשים? מה אלה המעגלים האלה? למה הם משמשים?

כזכור באירוויז 76, 80 ו-84 הבמה השתנתה לכל הופעה, נראתה אחרת לכל הופעה באמצעות אלמנטים זזים שהרכיבו צורה הנדסית כזו או אחרת. האם נראה זאת גם השנה? אם כן, לא אדע נפשי מרוב אושר.

 

צוות Kuss

New member
תהיה נוספת העולה מהשרטוט הנ"ל

אין ספק שבשרטוט הנ"ל אין 300 משולשים אלא הרבה פחות. מה זה אומר? האם בכל הופעה ישתמשו רק בחלק מהמשולשים, האם יהיו גם משולשים פאסיביים שלא יזוזו? האם המשולשים יהיו כולם באותו הגודל? האם הם ימוקמו באותו הגובה, או שמא נראה כמה על הרצפה (בדומה לכוכבי מערכת השמש בבמת 99 שחלק היו תלויים מהאוויר וחלק היו על הרצפה). כל כך הרבה שאלות...
 

alma velama

New member
נותרה גם השאלה מתי יחשפו רשמית את תרשים עיצוב הבמה

מעולם לא הונח גורלם של הכורדים ושל משולשים חופפים על כפות המאזניים כמו בימים טרופים אלה של חוסר ודאות ...

בליסבון הוא פורסם כבר ב-5 בדצמבר 2017
בקייב ב-31 בינואר 2017
בשטוקהולם ב-15 בפברואר 2016
בוינה ב-20 בינואר
ובקופנהגן...רק ב-7 באפריל.
ובתל אביב? בקרוב יתנהל משפט על משולש חוסם מעגל לעומת משפט מעגל חסום במשולש. אף צד לא יוותר עד שתתקבל הוכחה. במלים אחרות: באיחור לא אופנתי.
 

צוות Kuss

New member
לא נרדמתי כל הלילה

צורת ההזזה של 300 המשולשים הזזים לא נותן לי מנוח. איך יזוזו. מה יזוזו. האם ההזזה תהיה דרמטית או סתם שולית ומעפנה. אני לא מתפקד... שיחשפו כבר את הבמה אני לא עומד בזה.
 

tajci

New member
אולי תשאל את החבר שלך בפייסבוק?

אתם כבר אחוקים, לא?
 
למעלה