ונציגת קפריסין לשנת 2019 עם השיר replay היא:

alma velama

New member
היה צפוי. אותה נבחרת חלומות בשינוי גברת.

קפריסין רוצה את זה מאד ואין לה בעיה לשריין את כל הכוחות שיוון בטיפשותה דוחה.
התסריט הכי צפוי ומאכזב יהיה נצחון קפריסאי בתל אביב, גם אם בעיני רבים יהיה בזה סוג של צדק פואטי.
 

babyface19

New member
יקירתי, יותר מכך, אם היא תנסה להיות חיקוי אלני בת"א.....

היא לא תזכה, כי אלני יש רק אחת. שום צדק פואטי, שטויות בציץ עגבנית, בולשיט.
היא צריכה להיות עצמה ולהביא משהו משלה, גם אם זאת אותה נבחרת.
בכללי, מי שמנסה להיות , שיר/זמר שכבר היה האירו', דינו לקטילה.
 

alma velama

New member
יקירי, אל תהיה כל כך נחרץ

המונח 'צדק פואטי' אכן לא מתאים לכאן משום שהכוונה לא הייתה לתגמל את קפריסין 2019 בזכות מעשיה הטובים של קפריסין 2018, אבל להגיד שכל שנה חדשה מתחילה עם לוח חלק לגמרי היא גם לא לגמרי נכונה.
כבר הרבה שנים מסתובבת נבחרת חלומות אחרת שכוללת את קירקירוב, קונטופולוס, אנווגולינוס ושות' ומיותר להזכיר כמה פעמים היא הגיעה למקום השני, השלישי ולעשירייה הראשונה מטעם כל מדינה שרכשה את שירותיה, אפילו עם שירים בינוניים וחסרי ייחוד כלשהו.
נבחרת החלומות המתגבשת של קפריסין צריכה לפחות עוד הישג בצמרת, לאו דווקא ניצחון, כדי שכל אחד מחבריה בנפרד והיא כגוף אחד ימנפו את המוניטין ואת הביקוש להם לעוד הצלחות מסחריות. לא טענתי שטאמטה צריכה להיות האלני הבאה, אבל אין לי ספק שהיא מבינה דבר או שניים בלתת שואו ויזואלי חזק ובלי אלמנט כזה, אין לה מה לחפש. אם מישהו משלה את עצמו שהיא תגיע עם בלדה אתנית סטייל WITH LOVE, אין לו מושג על מה הוא סח.
 

Rori90

New member
קשה לי לראות את זה קורה

כפי שבמאים דגולים כבר ביימו סרטים עטורי פרסים ולאחר מכן ביימו סרטים שנחלו כישלונות וביקורות קוטלות, גם כאן אין ערובה להצלחה קפריסאית גם כאשר מדובר באותו הצוות. כפי שכבר נאמר, טאמטה תצטרך להוכיח את עצמה ודווקא העובדה שככל הנראה מדובר בסגנון דומה ל-fuego, זה יכול להיות לרעתה מבחינת המעריצים האדוקים שכן יהיו עסוקים בהשוואות בינה לבין אלני, בין fuego ובין replay. אבל שוב בסופו של דבר, כל זה לא באמת משנה. מה שהיה שנה שעברה היה ונגמר וכעת יש הופעה ושיר חדשים שצריכים לעמוד בפני עצמם. יהיו טובים יותר משאר השירים והם ינצחו, לא יהיו טובים לא ינצחו
 

צוות Kuss

New member
אה-יה אה-יה אה-יה ריפליי!

זה לא יהיה כמו שנה שעברה. זה יהיה בומבסטי, צעקני, מחריד. כמו יוון 17 למשל או אפילו כמו אוקראינה 09. זה יהיה חסר טוב טעם לחלוטין, ולבטח יתווספו גם כמה רקדנים אוחצ׳תיים לחגיגה שיעשו תנועות ייחודיות עם כפות הידיים. זה יהיה מזעזע.
 
למעלה