YNET: מסתמן: ארז טל ובר רפאלי ינחו את האירוויזיון

דיברגנט חדש

Well-known member
מה הקשר?

זה שמצא מישהי להתחתן איתו, מוכיח שהוא ייצוגי?
אני בטוח שעוד הרבה ישראליות היו רוצות להתחתן איתו, כי הוא סלבס וגם מרוויח טוב.
האם את יודעת כמה מכוערים יש שנשואים?
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הקשר הוא שארז טל אינו כזה נאלח והוא מאוד עובר מסך

הרזומה העשיר שלו הוא עדות ניצחת לכך.
לא חייבים לאהוב אותו, זה עניין של טעם, אבל רבאק, די לחרטט.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כן, לא פחות מכל מועמד אחר. הוא עבר אודישן. חלאס להתמרמר.

 

trilliane

Well-known member
מנהל
שקר וכזב; כל האודישנים עברו אליהם והבחירה בשיתופם ובאישורם.

 

דיברגנט חדש

Well-known member
תיקראי בקישור של עופר

"הוא סומן על ידי התאגיד מתחילת ההליך להנחיית המשדר"
 

trilliane

Well-known member
מנהל
תקרא אתה: הוא הרשים את כולם וכולם מסכימים שהוא מתאים

והבחירות כפופות לאישור האירופאים... אם לא מאשרים הוא לא ינחה. אז אם לא יאושר, תוכל לטעון שהוא באמת "לא עובר מסך בין-לאומי". עד אז אתה סתם חרטטן שהשנאה לארז טל מעבירה אותו על דעתו והוא מנפיץ תירוצים מגוחכים.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
יש לך בעיה בהבנת הנקרא? היכן מוזכרת המילה 'אירופאים'?

"השתתפותו של טל מותנית באישור קשת שסביר להניח לא ימנעו ממנו את האפשרות."
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא, לך:

"יש לציין כי בחירת התאגיד כפופה לאישור איגוד השידור האירופי, ה-EBU, ולאחר מכן לסיכומים החוזיים עם השניים."
 

צוות Kuss

New member
פייר? אני מרוצה

אני חשבתי שבסוף אלה יהיו ארז ואסי אבל בר עדיפה. גם יפה וגם... יפה. הבחירה במנחים נעשתה בצורה טובה, נערכו אודישנים גם לשמות גדולים ובינ"ל, והתוצאה הסופית טובה. יש כאן שילוב טוב, אין לי שום דבר רע להגיד כרגע. פייר? אני מרוצה.
 

lidia80

New member
חבל שלא מיכאל אלוני או סושרד אבל בר זה יופי


רק לא אסי עזר ההיסתרי והנרקסיסטי
 

alma velama

New member
על מישהי שלא שירתה בצה"ל ולא עשתה שירות לאומי

חל חוק התיישנות? לא זכור לי שמי שהיו כשירים לשרת שירות חובה בצה"ל או במסגרת שירות לאומי וחמקו מכך באמצעות נישואים פיקטיביים, ייחוס משפחתי ותחבולות (שלא לדבר על העלמות מס בוטות במיוחד) רשאים או ראויים בכלל להגיש משדר כזה. פספסתי משהו בעשור האחרון או שבישראל 2018 מוכנים למחול על הכל אם יופייך והונך תורמים לקופת המדינה? כי לפני יותר מעשר שנים, מאיה בוסקילה ומרינה מקסימיליאן הועלו כמעט על מוקד בשיח הציבורי בגלל העניין הזה והשירות הצבאי המתוקשר של בוסקילה ב-2008 אמור היה בין היתר להכשיר אותה לייצוג המדינה בהמשך.
ובכלל, אחרי הפרסומת המתנשאת וחסרת המודעות של בר רפאלי להודיס שגררה תגובות נזעמות וסיקור שלילי הרבה מעבר לגבולות ישראל עד לפני כמה שבועות, מי ערב לכך שהבחירה בה לא תעורר עוד שדים מרבצם?
ונניח שנתעלם מכל ההיסטוריה וממסלול חייה התובעני של דוגמנית דקיקה עם אמא אמביציוזית וקולנית, הצמד בר רפאלי וארז טל מזכיר צמדים אחרים בסגנון 'היפה והחנון'. אמנם טל בן ה-57 יהיה מזקני המנחים בעשורים האחרונים, אבל לגיל הביולוגי אין ממש משמעות ושום דבר במראהו החיצוני לא מסגיר אותו. עם זאת, זה ממש לא הצמד האידיאלי בעיניי. אם רף הביצוע והתעוזה ששואפים אליו בהנחייה מתגלם בצמד מונס ופטרה, קשה לראות את טל ורפאלי מגיעים לקצה קצהו. אפילו ליד הצמד האוקראיני ללא טימור המאובן הם נראים די מחווירים לפחות על הנייר.
אני גם לא מאמינה שאני אומרת את זה, אבל ההשתטות, התזזיתיות וההיפר-אקטיביות של אסי עזר יכולה להוסיף פלפל ולנער את גינוני הטקס מאפרוריות ממלכתית. הבו לנו חילופי זוגות לאורך 3 הלילות כך שכל אחד מהרביעייה ימצא את עצמו בכל אחת מהזירות והסיטואציות המתבקשות.
 

lidia80

New member
לא זכור לי שמיי פינגולד ואפילו עופרה חזה

או אילנית היו בצהל.
ולא יודעת בקשר לחברי איזבו או פינגפונג המעושנים,
אז נכון שהיה עדיף גל גדות אבל בר זוהרת וזורמת לא פחות
 

alma velama

New member
אין הכוונה לאי שירות צבאי על רקע סעיף נפשי, דת/מצפון

או לפטור משירות בנסיבות שהחוק מתיר (נישואין, יתמות מאב או אם, פרנסת התא המשפחתי, הצטיינות במקצוע מבוקש וכו'). לא הייתי בכלל מתייחסת לנסיבות של בר רפאלי אלמלא המוסר הכפול שהפגינו כאן כלפי מרינה מקסימיליאן ומאיה בוסקילה בזמנו. בר רפאלי השתמטה משירות צבאי בזמנו ולא ממש הקדישה מזמנה וממרצה לתרום לחברה שלא להתעשרותה האישית. הלוואי שלא היינו צריכים בכלל להתייחס לשירות הצבאי, אבל כל עוד קיים חוק שירות חובה (בידיעה ברורה שמשנה לשנה היקף ההשתמטות נמצא בעלייה), לא צריך לתגמל סלבריטאים ודוגמניות בצ'ופרים שלא במקומם מטעם גורם שידור ממלכתי ולא מסחרי.
 

Willo the Wisp

New member
הפסילה של מרינה היתה בגלל מדיניות מנכ״ל רשות השידור דאז

מדיניות מטומטמת ופשיסטית, שטוב מאוד שכבר לא קיימת. רשות השידור נסגרה והמנכ״ל החשוך ההוא מנהל את ערוץ 20
אם איני טועה. היית רוצה שגם התאגיד ימשיך להנהיג את המדיניות הזאת רק כדי להיות הוגנים כלפי זמרים שנפסלו לפני 15 שנה? בחיאת.
לו היו שואלים אותי הייתי מצביע נגד הליהוק של בר, אבל לא בגלל שלא היתה בצבא אלא כי מלבד יופיה הרב אני לא חושב שיש לה נוכחות או כריזמה שמצדיקות את בחירתה על פני מועמדות טובות יותר.
 

alma velama

New member
היו"ר שקלאר פרש מערוץ אקסטרים20 ב-2016.

לא מגיע למי שהגיעה ממשפחת אצולת הון ישראלית שהעלימה מס בעשרות מיליוני שקלים וטרם הגיעה להסדר כלשהו עם רשויות החוק להנחות משדר בינלאומי מטעם ערוץ טלוויזיה ממלכתי. עניין אי השירות הצבאי לא היה עולה לדיון אלמלא רפאלי שפכה אש על מדורת ההשתמטות עם התנהלות עבריינית והתבטאויות מקוממות של ילדת שמנת מפונדרקת. אבל בוא נשים את כל זה בצד ונראה עד כמה העם היושב בציון סלחן כלפי כל מי שהיא אימפריה כלכלית בגיל 33 וגם נראית מדהים בביקיני. מסתבר שזה כל מה שצריך כדי להנחות היום.
 

בלואנגל

New member
בר רפאלי תרמה לישראל פי כמה וכמה

ע"י "התעשרותה האישית" מאשר החיילת ממוצעת שנאלצה בעול כורחה להגיש קפה למפקד השמן שלה (בר שילמה הרבה כסף למס הכנסה, מה שבסופו של דבר הועבר לקופת המדינה, חולק לכל הפקידים החזירים, והפירורים הועברו לטובת העם).
שירתתי בצבא בגלל שזה החוק, אבל הגיע הזמן שגם החוקים יתעדכנו, כי לצה"ל יש הרבה אנשים ואין לו מה לעשות איתם. מדובר באנשים שיכולים לעבוד ולהועיל למשק.
במקום זה האנשים הללו נאלצים לבזבז את זמנם ועלות אחזקתם מתורגמת למליארדי שקלים כל שנה.
במקום קוסם צבאי, די.ג'יי צבאי ושאר התפקידים שממציאים בצה"ל, שיתרכזו במה שהם אמורים לעשות.
לא חסר עבריינים שמתהדרים בהיותם "נורמטיבים ששירתו בקרבי".
השירות בצהל הוא לא הכשר לשום דבר - לטוב או לרע.
&nbsp
 
למעלה