במחשבה שניה אני שמח שהקדם אירוויזיון הוא בקשת

רמי אב

New member
במחשבה שניה אני שמח שהקדם אירוויזיון הוא בקשת

אני חשבתי שהגרסה הישראלית של דה פור שהיה תהיה טובה,
ואני רואה שזה יותר גרוע מהכוכב הבא לאירוויזיון,
בפרק הקודם אני ראיתי את מוקי מסרב לשפוט מתמודד רק בגלל שהוא חרדי, ועוד משלמים למוקי כסף על שהוא לא שופט, ונותנים לו בניגוד לחוקי הפורמט המקורי, לתת לו לשבת בכיסאות רביעיית הנבחרים.
בגמר, לדעתי כתריה הייתה צריכה לנצח, ומקום שני הבחור החרדי אברהם בן שבת, ומקום שלישי שרית,
אני התאכזבתי.

אני בספק רב עם העונה הבאה של דה פור תהיה יותר טובה, אם בכלל הישראל תהיה לה עוד עונה, אני מבין שהגמר לא שודר בשידור כי ברשת 13 ישראל, רצו לקצר את העונה הזאת בגלל רייטינג צפיה נמוך, אז הקדימו את תוכנית הגמר, ואמרו לקהל שמצלמים שתי אפשרויות של ניצחון.
עכשיו גם ברור לי למה כתריה רצתה לעבור לכוכב הבא, כי הכוכב הבא היא הרע במיעוטו, ועוד זוכים שם בכבוד יותר גדול, בלייצג את ישראל באירוויזיון.
אני חושב שגם אברהם בן שבת יכול לנסות לייצג את ישראל באירוויזיון, הוא רק צריך כמה פיתוחי קול.
אבהם בן שבת

https://www.facebook.com/avraham.shabbat.5
 

L e j l a

New member
מוקי סירב לשפוט לא כי "הוא לא אוהב חרדים"

הבחור אומר בגלוי שהוא שם אוזניות כשאישה שרה, דבר שבעיניי הוא מגוחך, ולכן מוקי סירב לשפוט בטענה שזה לא מכבד אף אחד. צודק
 

alma velama

New member
אם אתה לא יכול לסבול את החום, אל תיכנס למטבח.

מקומם בעיניי שאדם שמקיים את ההלכה הפסולה של 'קול באישה ערווה' מקודם ע"י הפקה צבועה לצורך פרובוקציה די מבויימת. דרך אגב, באחת העונות הקודמות של 'הכוכב הבא' או 'כוכב נולד' הופיע צמד חרדי שנהנה מפטור דומה לזה של שבת, ככה ש'דה פור' לא המציאה את הגלגל.
 

סטילהוק

New member
בדיוק, ואם זה היה ההיפך אף אחת מהבנות לא היו אפילו רשאיות

לנסות להתקבל לתחרות שירה שבה נאסר על בנות לשיר ועל בנים להאזין לשירתן. הלכה שקרית ומעוותת שלא היתה בארץ שלנו עד לפני 15 שנה בערך, כשכל מי שחי אז עדיין זוכר היטב איך בני ובנות עקיבא היו רוקדים ושרים יחד ולא חל שום איסור על האזנה לנשים שרות. יתרה מזאת, ספר התנ"ך שלנו עצמו מלא בסיפורים על שירת נשים שגם גברים הקשיבו להן, החל החל ממרים שהכתה בתוף, דרך דבורה הנביאה ששרה לכל בני ישראל ביחד עם ברק ועד לבנות ישראל שבכל פעם שנפלו אוייבנו בקרב יצאו במחולות ובשירה לקדם את המלך וצבאותיו המנצחים בקרב. ויש אינספור דגמאות לשירת נשים בתנ"ך ואפילו בתלמוד ובגמרא. אלא שאז הגיעו רבנים חשוכים גלותיים ששאבו את משנותיהם החשוכות מהגויים ובעיקר מהשריעה המוסלמית והחליטו להקצין את ולעוות את דת ישראל ואת מצוותיה עד כדי כך שהדת היהודית או יותר נכון החרדית המעוותת הלכה ודמתה יותר ויותר לשריעה המוסלמית הפונדנטליסטית הרואה בנשים סוג ב, אם לא אפילו הרבה יותר גרוע מכך, ושייעודן בחיים הוא לא יותר מלשמש כמכונות ילודה לבעליהן ללא שום רצון או דיעה משלהן. אם תרצו זומביות מהלכות. וזה מה שהמשפט השקרי והמעוות 'קול באישה ערווה' מייצג.

ולכן כל מי שיש לו מספיק ביצים ועמוד שדרה לקום ולצאת נגד ההלכה השקרית והמעוותת הזאת שאפילו אלוהים כועס עליה, כמו מוקי, הוא פשוט גיבור ומגיע לו כל הכבוד שבעולם.
 

רמי אב

New member
ההבדל הוא שהתוכנית הזאת מכבדת גם לא דתיים.

והפוך גם מותר למי שחשוב לו לשים אוזניות באוזניים בזמן שהנשים שרות.
כל מי שדתי חזק הוא ממין שזאת ההלכה הנכונה.
 

סטילהוק

New member
שאלתי אותך מה היה אם היה ההיפך ואתה מתחמק מתשובה

חוץ מזה, מדובר בהלכה חשוכה ומעוותת שפועלת באש ובראשונה נגד חוקי התורה, והראשון שבהם: לא תדבר בשם אלוהים. שזה החטא העליון לדבר בשמו ולעוות את חוקיו ומצוותיו. שלא לדבר בכלל על כך שיש הוכחות מוצקות לכך ש'קול באישה ערווה' זה שקר אחד גדול של רבנים חשוכים שרוצים להפוך את מדינת ישראל הדמוקרטית למדינת הלכה חשוכה ומפגרת נוסח איראן ואפגניסטן. ומי שמעלים מזה עין או גרוע מזה, זורם עם זה, מקדם את הרעיון החשוך והמסוכן הזה. ואם הוא חילוני אז על אחת כמה וכמה.
 

רמי אב

New member
הוא לא צודק בזה כי כי מי שהוא דתי חזק הוא מתנהג בצורה כזאת

והוא לא חייב לשמוע אישה שרה.
וגם שאוהבים אז לא חייבים להסכים על כל דבר.
אז במקרה הזה מוקי לא התנהג טוב.
&nbsp
 

סטילהוק

New member
שאברהם שבת שזה בכלל לא שמו האמיתי מלידה ייצג את איראן החשוכה

אסור לתת לאדם כמוהו במה, ועוד בפריים טייים, שא לדבר בכלל על לייצג את מדינת ישראל. אלא אם כן אנחנו רוצים בכח להידמת לאיראן, אפגניסטן ושאר המדינות החשוכות דוגמתן. וכל הכבוד למוקי, מעולם לא חשבתי שאומר זאת לגביו, אך על הכבוד האבוד של כל בנות ישראל שהוא הציל אמש מגיע לו בהחלט צל"ש.

ולגבי אברהם שבת הרוקיסט המתחרד, להזכירכם הוא טען שזה מבחן מול אלוהים מבחינתו והוא יזכה אם אלוהים ירצה שהוא יזכה. ובכן מסתבר שאפילו לאלוהים נמאס שמעוותים את דתו ואת מצוותיו וגם הוא לא אוהב את המוטציות החרדיות.
 

רמי אב

New member
צריך לכבד גם את מי ששונה, ושחשוב לו להיות דתי חזק

וזה שהוא הפסיד זה כי הוא לא עשה הרבה אימונים של פיתוח קול
 

סטילהוק

New member
אם זה היה ההיפך והיית חי במדינת הלכה נראה לך שהם היו מכבדים

אותנו החילונים, שלא לדבר בכלל על נשים?

למה שנכבד את מי שרוצה להפוך את המדינה שלנו למדינת הלכה חשוכה ומדכאת חילונים ונשים?

ובכלל, נראה לך שאם המצב היה הפוך ואדון שבת היה נאלץ לשמוע נשים שטוענות שקול בגבר ערווה ולכן הן לא מוכנות להאזין לשירת גברים ובכל פעם שהמתחרד החשוך ישיר הן פשוט ירכיבו אוזניות כדי לא לשמוע אותו הוא לא היה נפגע ונעלב עד עמקי נשמתו?

אז למה לכבד את מי שלא מכבד אותך? למה לעודד בכלל הלכה שקרית חשוכה ומעוותת שעד לפני 15 שנים לא היה לה מקום בכלל במדינה שלנו? רק בגלל שביבי מלקק לחרדים ולמפלגות החרדיות שמשאירות את הפחדן ומוג הלב הזה בשלטון?
 

רמי אב

New member
אם האחד לדעתך רע אז אחר לא צריך להיות כמוהו

לא נראה לי שהיה בעיה למשתתף החרדי אם הנשים שם היום שמות אוזניות שהוא היה שר כי זאת האמונה שלהן.
&nbsp
יש הרבה מאוד אנשים דתיים חזק גם אם זה לא רוב האנשים במדינה, שהם מאמינים שזאת ההלכה הנכונה, גם אם קודם הרבה אנשים לא ידעו את זה.
&nbsp
 

lidia80

New member
אני איתך. מוקי ירד לי מהעיניים

איש באמונתו יחיה.
ומוקי היה על תקן שופט ולא שר החינוך.
 

סטילהוק

New member
מעניין מה היית אומר אם אותה הלכה חשוכה ומעוותת היתה קובעת

שיש לכרות לכל הנשים את הלשון כדי שבכלל לא ידברו, כי הרי קול באישה ערווה, והרי תמיד יכול לקום איזה רבה פסיכופט חדש שיקצין את המשפט המעוות והשקרי הזה שאינו בכלל מהמקורות אפילו עוד יותר ויחליט שיש לכרות לכל הנשים את לשונן כדי להבטיח שלא ישירו ולא יישמע קולן. מעניין אם גם אז היית כל כך להוט להגן על אמונתם של 'המתחזקים' עלק... המשפט חיה ותן לחיות אינו משפט שהמוטציות החרדיות מאמינים בו, ובכלל המשפט הזה לא תופס לגבי מי שלא מכבד אותך ורוצה לפגוע בך (החרדים/המוסלמים הפונדמנטליסטים/האנטישמים והנאצים), הוא נועד רק למי שמוכן גם הוא לחיות ולתת לחיות. אך כשעומד מולך אדם או קבוצת אנשים שאינם מקיימים את המשפט הזה לגביך, גם אתה לא מחוייב לקיימו לגביהם. והחרדים לא רק שמעוותים את האמונה והדת היהודית שאותה הם ניכסו לעצמם כקרדום לחפור בו, חטא גדול בפני עצמו, אלא אף מנסים לכפות את אמונתם החשוכה והמעוותת בכוח גם על כל שאר העם. אז אין כאן שום חיה ותן לחיות, ולכן אסור בכלל לתת במה ועוד בפריים טיים לאנשים החשוכים הללו.
 

רמי אב

New member
אבל יש דברים בהלכה שאני מסכים איתם שמותר לאדם דתי חזק לעשות

שזה לשים אוזניות למניעת רעש מתי שאישה שרה, בגלל עניין של דת ולא בגלל משהו אחר
 

סטילהוק

New member
אני לא מסכים עם שום דבר שהוא מוקצן או קיצוני.

והמושג קול באישה ערווה הוא שקרי ומעוות ואין לו שום אחיזה במציאות, אם כבר נהפוכו, מדובר בחטא מהגדולים בתולדות היהדות, והמאמר הבא מסביר בדיוק במה מדובר, איך ולמה. אך מי שחוזר בתשובה מפסיק לשאול שאלות והופך לשפוט של הרבנים החשוכים שלו שהוא סוגד להם ומקבל כל החלטה מפגרת שלהם כאילו מדובר בציווי אלוהי ובדברי אלוהים חיים. ולכן כשמישהו אומר לי שהוא החליט 'להתחזק' אני כבר יודע בדיוק מה זה אומר...

קול באשה ערווה - הלכה שיקרית ומעוותת גלותית של רבנים חשוכים מימי הביניים המנוגדת לתורת ודת ישראל ואף לתלמוד ולגמרא
https://www.hofesh.org.il/articles/halacha/genital-sing.html
 
למעלה