רשת האיטלקית RAI העלתה לאתרה את 69 השירים

השיר הכי יפה סו פאר..
ועוד אחד..

מוזר כי זה השיר הראשון שהאזנתי לו אתמול בלילה אחרי שהתחברתי. ואח"כ הלכתי לישון. והיום האזנתי עד כה לאיזה 30. אני מרגיש מותש. המון שירים נשמעים דומים. נוסחתיים. משעממים. למרות שכולם איכותיים. אין טראש. בכל זאת סן רמו. והשיר הזה של שרה דיטריך אמנם נשמע טיפהל'ה גנרי או פלגיאטי. אבל הוא פשוט יפה. יפה ופשוט. ויש לה קול מקסים.
https://www.raiplay.it/video/2018/1...sti-529d4ba3-d13e-4e27-a227-b5635a2edd01.html

וגם את זה אהבתי:
https://www.raiplay.it/video/2018/1...sti-2f7955f0-ffd0-4046-9200-138eef99be77.html

ממשיך להאזין....
 
סיימתי. והשיר הכי יפה במחלקת הצעירים של סן רמו הוא היא הוא:

עדיין השיר של שרה דיטריך.
Sarah Dietrich - Per venirti a cercare
לחן יפהפה. קול מקסים לשרה. מזכירה לי מאוד את מליקה עיינה. אני חושב שגם השיר עצמו מזכיר לי שיר של מליקה. הלחן של הפזמון מהמם הרבה יותר מהבתים. אבל השיר עצמו כיחידה מולחן מעולה, יש קשר בין הבית לפזמון. אני לא מבין מילה אבל שרה מספרת כאן משו.. הקול שלה נעים ממש. אני מקווה שהיא נשמעת כך גם בלייב. ההפקה קלאסית. כינורות ברקע. לא צריך יותר. זו בלדה עדינה ויפה שנעים לשמוע שוב ושוב ואני בלופ. זהו , DONE. מקווה שתגיע לסן רמו. איפשר לדעת עם רעעעייי לפני שנתיים לא העלו לי את השיר שהכי אהבתי בצעירים
 

alma velama

New member
יש לשרה גם משהו משותף עם נטע ברזילי

שרה היא יוצאת האקס-פקטור האיטלקי מלפני כמה שנים, אבל כמו נטע גם היא צולמה לאתר האינטרנט ולערוץ היוטיוב BALCONY TV שמשדר מדי יום תוכנית אונליין שסוקרת זמרים, הרכבים ומוסיקאים מבטיחים ממרפסות שונות בערים מובילות בעולם. שרה צולמה בינואר 2018 ונטע בסוף אוגוסט 2017 לפני הפריצה.

שרה
https://www.youtube.com/watch?v=ib-X8wwiZ6M
https://www.youtube.com/watch?v=qtya7JykMaw
https://www.youtube.com/watch?v=bafEBbLMjj4
היא זמרת עם קול ערב מאד לאוזן והיכולת הטכנית שלה בלתי ניתנת לערעור. השיר מאד לא איטלקי במהותו. הוא מזכיר יותר בלדות מהמדינות הבלטיות משום מה. יש משהו מכשף ומהלך קסם בפשטות שלו. מקווה שתעבור את שלב הסינון אבל חוששת שפאנל השופטים יחמיר איתה בגלל הפער בין המרדנות במראה החיצוני לסטואיות שבשיר הספציפי הזה שפירושו 'באתי לחפש אותך'.
נטע
https://www.youtube.com/watch?v=4UlnAZtdIW8
 

mati020202

New member
אתר מוזיקה איטלקי נפוץ נתן ל 5 כתבים שלו לחבר רשימה של ה 18

מסתבר שרק על זמר אחד היה קונצנזוס
שנימצא ברשימה של כל החמישיה והוא....









יותר נכון היא פדריקה אבטה.

http://www.allmusicitalia.it/news/sanremo-giovani-2018-scelte-redazione.html
למרבה התדהמה אף אחד מהם לא בחר בויטוריו סיסטו
אך לפחות יש נוכחות כמעט קבועה ברשימה של קורדיו
ואיינר אורטיז.
 
טעות טועים טעינו טעיתי


להאזין ל69 שירים במכה אחת זה לא רציני. זו טעות נפוצה אצל רבים מאיתנו. מאזינים, לא תופס, עוברים הלאה. זה מה שאני עשיתי אתמול. צטערת, ככה לא מאזינים למוזיקה. מתחבאים כאן שירים יפהפיים שאיכשהו נופלים מתחת לרדאר. אז אני החלטתי להאזין שוב, והפעם בלי לחץ. שם ברקע, ומתעסק במשו אחר. נותן לשיר כבוד, נותן לו להיות. אין כאן שיר אחד מעיק. או רע. אפילו לא אחד. וזה הישג נהדר של רעעעעייי. אז אני לא חוזר בי ממה שהרגשתי אתמול. כן חושב שהשיר של פדריקה לא כזה שוס. הוא תופס בהאזנה ראשונה כי הוא גם מוכר. זה סוג של פלגיאט. בהאזנות נוספות הוא לא כייפי. וגם את שרה עזבתי במנוחה.. אני עכשיו עם עוד 67 שירים נהנה מאוד.
ולכן, גם את הרשימות של הכתבים צריך לקחת בעירבון מוגבל.
 
למעלה