RSC-24 התוצאות!!!

tajci

New member
RSC-24 התוצאות!!!


הרגע לו חיכינו סופסוף הגיע!!!
אחרי המתנה ארוכה לתחרות, חשיפת השירים והמתח בשלב ההצבעה (המאוד צמודה)- אני גאה לחשוף את התוצאות הרשמיות.
תודה לכל המשתתפים. וברכות לזוכה


מבקש בכל לשון של בקשה לא לפרסם ספויילרים ללא סימן ה
(או לחילופין פשוט לכתוב ספויילר).

חשיפת התוצאות תעשה ע"י הסימולטור הבא:
https://scorewiz.eu/scoreboard/view/236957/rsc24

התוצאות המלאות בקישור הבא (מומלץ להתאפק ולהשתמש בסימולטור, זה הרבה יותר מהנה ומותח...):https://scorewiz.eu/scoreboard/sheet/236957/rsc24/bRFXWrBG

קישור לפלייליסט:https://www.youtube.com/playlist?list=PLmzb39QziGlSkcHwGuwKqBd5thcTU-kFq

מקווה לפגוש את כל המשתתפים במהדורה הקרובה של המלFFוניאדה(ניתן כבר לשלוח שירים, בקרוב אפתח שירשור חדש. יש כבר ארבעה שירים מעולים...).
תודה רבה
 

tajci

New member


ברכות לזוכה. שיר נפלא שממש אהבתי. אומנם דירגתי רק במקום הרביעי, אבל ללא ספק אחד השירים שישארו איתי הרבה אחרי.
ווילון היה ממש מבאס בליסבון(כל האטטיוד שלו היה מעצבן. מסרטון ההכרזה עליו, השירים הבינונים בגמר והשיר שנבחר בסוף). הלוואי שנזכה לראות את הזמרת מיצגת לבד את הולנד(או עם זמרי הליווי המקסימים שבקליפ...).
את המקום השני חיבבתי מאוד. אבל העדפתי שירים אחרים על פניו. ברכות על הכמעט ניצחון

במקום השלישי המשותף - שני מנציגים לצרפת. מודה שקצת התאכזבתי מהשיר של מאדם ומסיה בשמיעה הראשונה. אבל אחרי מספר שמיעות וצפיה בקליפ המהנה התמכרתי קשות.
את הדוז שלי הענקתי לפטרי פיורי. את השיר שמעתי לראשונה בספוטיפיי ומיד הפזמון נדבק לי לאוזן. סימנתי אותו כשיר שאולי אשלח לרילייטד, אבל הוא נתפס כבר...הפזמון קליט וממכר בטירוף, הסיפור האישי עם המשפחה של פטריק בקליפ, ממש חדרו לי ללב וריגשו אותי. היה ראוי לסיים בטופ 3!!!
השירים שאני שלחתי -
אתנה הפתיעו אותי לגמרי כשהוציאו את יצירת האומנות הזאת לפני שנתיים. חיבבתי אותם מאוד בתחרות. לא ציפיתי לכזאת תעוזה ועוצמה בשיר המיוחד הזה. ראשית, המוזיקה נהדרת, הצלילים האלקטרונים צימררו אותי. אבל אז ראיתי את הקליפ והוקסמתי. הקליפ כמובן נאסר לשידור בטורקיה ותוך מספר ימים צבר מיליוני צפיות ביו טיוב. הוא מתאר יום בחייה של טראנסג'נדר במדינה האיסלאמית. הקליפ מתחיל בהכנות לבילוי לילי, עם המון מטאפורות והצצה לעולם מרתק שלא היה מוכר לי. הקטע עם המכוניות המסתובבות לא יצא לי מהראש... וכמובן הסיום הכמעט טראגי ששבר לי את הלב לרסיסים. תודה למי ניקד ובמיוחד למי שדיזז. ריגשתם אותי.
את השיר של קאיסיה גיליתי ממש במקרה. התאהבתי בשני השירים הפולנים בקדם המצוין של השנה שעברה. והתחלתי לחפש קצת חומר מענין למלפפוניאדה בפולין. ואז גיליתי את השיר המעולה הזה. כשגיגלתי עליה הבנתי מאיפה השם היה מוכר לי קצת. אירוזיון 1996. כמובן שהיא השתבחה עם השנים והתאהבתי בה קשות. מהשירים הקטנים שנתקעים בשמחה בלב. לפחות אצלי. שמח שסיימה בחלק העליון של הטבלה.
ברכות גם למקום השישי המשותף. השיר של אנה ממש כיפי וקליט. חבל שלא נשלחה איתו לתחרות...ומור וה אוסטי הם להקה מושלמת ומרגשת כל כך. כל שיר שלהם מטריף לי את כל החושים. כמעט הענקתי להם את הדוז. שמח שסימו גבוה!

אז שוב תודה לכל המשתתפים. היה לי ממש תענוג לארגן את התחרות. ברגע שיש לכם חומר חדש לרילייטד תשלחו לי ונארגן מהדורה נוספת
 

alma velama

New member
ברכות לזוכה ותודה ל-tajci על המסירות וההתמדה. צל"ש


מעניין ש-5 השירים הראשונים זכו לניקוד רק מ-6 מתוך 10 מצביעים. השיר SPEECHLESS ששלחתי הפעם הצליח לקבל ניקוד מ-7 מתוך 10 מצביעים. שיר קטן מזמרת אלמונית יחסית, אבל לזכותה יש לומר שמאז השתתפותה בדיסלדורף 2011, היא הוציאה לפחות 4 אלבומים והתנסתה בשלל סגנונות והרכבים.
השיר IVO LOLA של הלהקה שייצגה את יוגוסלביה בשנת 1974 עם השיר 'הדור שלי' הותיר בי רושם בל יימחה. מבלי להבין את מלות השיר תחילה, הכל שם ריתק אותי החל מהאינטרו, דרך ההתפתחות המלודית, ההרמוניות הקוליות, נגיעות הרוק וריף הגיטרות. כששקלתי שוב למי לתת את הדוז אחרי שמיעת השירים לא היה לי בכלל ספק שזה המקום הראשון שלי ושלא רק שהוא עומד במבחן הזמן אלא גם עושה בית ספר להרבה פזמונאים, מבצעים ומעבדים.
היה די ברור שה'קומון לינטס' מציבים רף מאד גבוה לזכייה הפעם עם הרוק-קאנטרי המשובח שלהם, אבל שמחתי שדניאל המקדוני נשף בעורפם בכבוד והוכיח שהוא קורץ מחומר של מי שרץ מרחקים ארוכים.
 

tajci

New member


מקוה שדניאל המקדוני יחזור לתחרות. עוד לא התאוששתי מההופעה הנוראית שלו. אני בטוח שעם שיר אחר(רצוי במקדונית) הוא יוכל להצליח יותר(סטייל פולי גרדובה הבולגרית שנכשלה להעפיל לסמי, וחזרה לניסיון נוסף ומאוד מוצלח...).
דרך אגב, אני גם בעד קאמבק של קאליופי
 

Willo the Wisp

New member
ברכות לזוכה הראוי


תודה tajci על הארגון.
כמדומני זו פעם ראשונה שאני מסיים מחוץ לבוטום 5 בתחרות פורום, ועוד פעמיים!
תודה לעלמה ולהולנד 90 על הדוזים ותודה גם לשאר המנקדים הנדיבים.
 

mmmyala

New member
רילייטד מממיאללה



אומייגאד תודה זה הניצחון הראשון שלי ברייליטד אי פעםםםםם
תודה לכולם
האמת שחשבתי שהשיר של פטריק יצליח יותר משל הקומן לינטס וממש הופתעתי שסיים רק במקום 11.
הלהקה ההולנדית עם שיר קאנטרי פופ כיפי ששקלתי אם לשלוח כבר מעל לשנה, וכנראה שהפעם הוא נשלח בתזמון נכון. שמח שאהבתם!
ממש אהבתי את השיר הפולני! אמיר עם שיר אחלה ומאדאם מיסייה מצוינים בהחלט
הלםםםםםם אני על הגל בפורוםםם
תודה על הארגון ונתראה במלפפוניאדה
מממיאללהההה
 

GALxp

Well-known member
ככה קרוב ככה רחוק


תודה לכל המנקדים. ברכות לזוכה.
ותודה ל-tajci על אירגון התחרות
 
למעלה