5 נאמברים שאני תמיד חוזר אליהן 10-18

צוות Kuss

New member
5 נאמברים שאני תמיד חוזר אליהן 10-18


מעתיק מפבלוב. לא כולל זוכות, אוקי? לאו דווקא שירים מצוינים או ווטאבר, אלא משהו שהכל מתלבש וההופעה שעושה חזק לחזור שוב ושוב. מבינות את הפרינציפ?
 

צוות Kuss

New member
5

בואו, צפיתי בנאמבר הזה עשרות אלפי פעמים. בחצי הגמר שראיתי זאת לראשונה בלייב הסתרתי את הפה עם שתי ידיי, לא האמנתי למה שאני רואה. האם זה ארמניה? אזרבייג'אן? לא, בואו זוהי נקודת המפנה, שם הכל התחיל. ראויים לציון הזיקוקים שבאים בדוק במקומות הנכונים. לא מדובר בשיר שהוא יצירת מופת איכותית, אבל בואו, זה אחד הנאמברים הטובים בעשור האחרון אם לא ה... עוד רגע ראוי לציון: החלק האינסטרומנטלי בין הפזמון הראשון לבית השני, ברגע הזה יורד אסימון ואתה מבין: ישראלה סוף סוף שולחת שיר עם פלייר מזרחי לאירוויז. לא, בואו כאילו. אין דברים כאלה.

 

צוות Kuss

New member
4

את השיר תמיד אהבתי, מהשניה הראשונה, אבל כשצפיתי בלייב נפלו לי האשכים לקרקע. לא האמנתי למה שאני רואה. היה כאן מיצוי מושלם ובואו, בואו נודה באמת - ההופעה העלתה אותם לגמר. לא נשכח את 12 הנקודות שקיבלו מהשופטים הבריטים שנתן את האשרור לכל זה. זה היה כאילו מעולם אחר, והרגע בו מתחיל התקף האפילפסיה בואכה טריפ LSD עם התאורה הצהובה הפסיכדלית הופך את העסק למושי מושלם.

 

צוות Kuss

New member
3

לא, בואו. בואו. אין אפילו מה להגיד חוץ מזה שזה הלא עולה הכי לא מוצדק אוור כאילו. לא, באמת כאילו. לא, די, ברצינות עכשיו. השופטים מגיע להם להענש על זה. לא רק שהשיר מדהים ובעל קישוטי דאבסטפ מפתים, אלא גם ההופעה, בניגוד לכל הציפיות, הייתה מרנינה ומושלמת. הכל עבד. לא, אני עדיין לא תופס.

 

צוות Kuss

New member
2

נראה לי שזו ההופעה שצפיתי בה הכי הרבה פעמים אוור כאילו. ההופעה הזו זוכה בפרס עיצוב התאורה הטוב ביותר. אני זוכר שצפיתי בחזרה הראשונה והכל היה חשוך למעט הבזקי האור הלבנים חייכתי לעצמי. כולם התלוננו על התאורה וכמה שהיא מעפנה ואני אמרתי לעצמי: אויש, חובבי אירוויז עלובים, כמה קאמפיות וקיטשיות אתן יכולות להיות, כמה?? אוי כאילו תנומו אפסים. לדעתי מדובר בנאמבר מושלם והגיעו למקום השני בצדק. מקצועי וטוב. אולי הייתי מוותר על הרובוט שהופך לאישה אבל זה לא הזיק. בואו.

 

Willo the Wisp

New member
אחלה שיר והופעה מדהימה

הפעם האחרונה שטרחתי לסמס לשיר אירוויזיון היתה לשיר הזה
 

צוות Kuss

New member
1

שמתי לעצמי מחסום ביוטיוב. אני לא מאשר לעצמי לצפות בזה יותר. צפיתי בזה שוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב. ואז שוב ושוב ושוב ושוב. אחרי זה שוב ושוב ועוד פעם ושוב. לא, בואו, אני לא מסוגל לצפות בזה יותר. אבל זו הופעת האירוויז הטובה בכל הזמנים. בואו.

 
טוב

אמרת "בואו" כל כך הרבה פעמים שהחלטתי לבוא.
באתי.
לא היה אף אחד בבית.

רציני ? אלה הגדולים שלך ?
בוא (לא, אל תבוא, רק תקשיב) :
אלני היא בובה על חוט, יש עוד מאה כמוה רק בערוץ ניקולודיאון.
בהצלחה עם הרעידות ודפיקות הלב (נוירולוג וקרדיולוג, בהתאמה) -
אבל באמת.
 

צוות Kuss

New member
בשקט בשקט כשאף אחד לא מסתכל

אני נוטל שמלה ורודה שהייתה חלק מתחפושת לפורים שנמצאת אצלינו בבית, אחרי שגזרתי אותה כי היא הייתה ארוכה מדי, לובש אותה ומתחיל להתנועע כמו הלני בהופעתה בליסבון. אני זז מצד לצד, מנפנף בשיער לכל הכיוונים ומשתולל מול המראה אחרי שלמדתי את התנועות בעל פה. הלני זזה בהופעה שלה כמו אישה אמיתית ועוצמתית, וכך גם אני.
 
דעתי על הנאמברים שלך

-גולדן בוי? סירייסלי?? טוב לכל אחד יש את הגילטי פלז'ר שלו, אז נסלח לך.

-בוא ניתן לה הזדמנות נה נה נה נה הזדמנות.. האמת שאהבתי את זה בזמנו בעיקר בגלל החלק בו יש קיק דאנס סטייל האוס או טכנו. אבל הדאבסטפ בלתי נסבל ותודה לאל שמדובר בז'אנר טרנדי זמני שהתפוגג כלא היה וטוב שכך.
לגמר חד משמעית היו צריכים לעלות.

-את גאורגיה 2016 אהבתי מאוד אז. יש אחלה ריפ גיטרות. ההופעה הייתה מצויינת בזכות עריכת וידאו בזמן אמת. הגיע להם מקום גבוה יותר.

-את מנגה אני מתעב. זה שיר כזה פח. איפה הם ואיפה מור ואוטסי המדהימים מ2008. כל הסיפור זה התאורה. נו באמת. שים לב שבבתים זה לא לחן. סתם ראפ לעניים. נורא. מקום 2 זה מחטף!

-ואלני, כן היא הייתה טובה. מקצוענית כמו ביונסה. אבל השיר זה שיבוד עלוב. מכיוון שזה היה האיר' הגרוע בכל הזמנים הגיע לה המקום 2, בחסד.
 

צוות Kuss

New member
פייר? אני גם לא מתעלף מהשיר של מגנה אבל מה לעשות שההופעה

גורמת לי לחזור שוב ושוב ושוב ושוב. זה הרי נושא השרשור. וכן, עיצוב תאורה מוצלח יכול לעשות את זה. הקסם נוצר בדברים הללו.
 
למעלה