שרשור 5 נאמברים *מעולים* מהעשור האחרון

שרשור 5 נאמברים *מעולים* מהעשור האחרון


מדובר בהופעות שאני מוצא את עצמי חוזר אליהם שוב ושוב.
כל אחד מהנאמברים המצורפים מרגש אותי כל פעם מחדש.
כולם משובחים. מצוינים. מעולים.
לכל אחד אצרף כמה מילים.
תהנו
 
מקום 5


נורווגיה 2014
שיר יפהפה. הטקסט, הלחן, הפסנתר, וקארל, שלמרות שאינו זמר מקצועי, ואולי דווקא בשל כך, מביא כאן ביצוע עמוק, כנה, נוגע חודר ומרטיט לב כל צפייה והאזנה מחדש.

 

צוות Kuss

New member
השיר מצוין, ההופעה לא טובה. בוא כאילו...

על השיר עצמו אין מה להגיד. עוד ששמעתי את הדוגמית ביום פרסום שירי המג"פ ידעתי שזה משאיר אבק לאחרים. אבל ההופעה באירוויז הייתה מאכזבת בטירוף. הזמר גמלוני ומגושם, ההעמדה קיטשית ומעייפת, ובסוף שהמצלמות זזות מהר כדי להמחיש עלק את הסערה שמתחוללת בו... בואו, זה יצא על הפנים. הופעה ממש גרועה שמעולם לא חזרתי אליה. את השיר הזה אני שומע רק בסטודיו, בואו.
 

Willo the Wisp

New member
שיר יפהפה, ההופעה הצדי-צרפתיסטית די הרסה

השיר פשוט וחשוף, וההופעה היתה צריך להבליט את זה. הכנריות, הפסנתר, הוידאו והעשן לקחו את זה לכיוון לא נכון ומיסמסו את המהות של השיר בעיני.
 

tajci

New member
שיר מעולה, הופעה משעממת

הזמר חסר כריזמה. מסכים עם מה שנאמר, בימוי אחר אולי היה משפר אותו.
 
מקום 4


אלבניה 2017
פשע שהשיר הזה לא עלה. אחד הריוואמפים המצוינים של אלבניה. הטקסט יושב כלכך יפה על הלחן. אולמוסט אימפאסיבולללל איך אני נהנה לשיר את השורה הזו כל פעם מחדש. לחן מהמם. טקסט עם מסר. ולינדיטה אחת עם קול כזהההה טוב. אחחח. וה20 שניות שהיא מחזיקה זה קאלט!
אחד הפספוסים הגדולים בהיסטוריה של האיר'.

 

צוות Kuss

New member
ההופעה מצוינת, השיר טוב... הגרסה באנגלית חראאאאא

חראאאאאא על הזמרת הזאתי שבחרה את הגרסה האנגלית המזעזעת. באלבנית זה נשמע מצוין והיה עולה לגמר בקלי קלוטו. כאילו בואו, לא, אין דברים כאלה. מגיע לה שלא עלתה, האפסה הזו, בגלל שבחרה בגרסה האנגלית המחרידה והקקאית.
 

tajci

New member
אחד האהובים עלי באותה שנה

למרבה ההפתעה גם את הגרסה באנגלית ממש אהבתי. אבל ההופעה היתה קצת מביכה, התלבושת הזויה. באופן כללי הרבה שירים באותה שנה נראו על הבמה חובבנים. באמת פספוס גדול.
 
מקום 3


אזארבייז'אן 2012
מת על הקול של סבינה. שיר יפה. עיבוד מקסים. שליטה קולית מצויינת. אני מתענג כל צפייה והאזנה מחדש. וזה שבסוף היא עולה תו זו אורגזמה.

 

צוות Kuss

New member
למרות השיבוד, הבוטוקס ומילוי השפתיים - השיר טוב

פה נוצר שיבוד מוצלח. אבל בואו, הגרסה באזרית הרבה יותר מושכת, מצמררת, משמעותית ועושה לי את זה. היא הגיעה למיקום מצוין, ובצדק, אבל בואו - הייתה צריכה לשיר באזרית. כאילו, די נו.
 

tajci

New member
שיר מיוחד

באזרית הרבה יותר מוצלח. הקטע של קולות הרקע באזרית של הבחור מאחור יפהפה. חבל שלא קיבל יותר נפח בשיר. באודיו יש קולות אתנים יותר חזקים וחבל שבלייב הם פחות הורגשו.
 
מקום 2


נורווגיה 2015
טקסט מסקרן(מה הוא עשה??), קול מעולה חזק של מורלנד. הפלצטים שלו מעלפים. הרמוניה מושלמת בינו לבין דברה. והלחן כה יפה. זה שיר שהתאהבתי בו מהאזנה ראשונה ואני ממשיך עד היום. מת על ההופעה.

 

צוות Kuss

New member
השיר עצמו אחד הטובים בכל הזמנים. ההופעה פחחחחחחחחחח

לא, כאילו אתם אמיתיים? מה חשבתם לעצמיכם אפסים? לא, בואו כאילו. השיר קודר ואפל והם לובשים לבן, כמו שתי נערות בר מצווש בהופעה שבכלל לא מתאימה לשיר. לא, בואו כאילו. לא, אתם אמיתיים? זה כאילו שהם הרסו לעצמם בכוונה. וגם מסך הוידאו הנבחר, מן אור עלוב בקצה המנהרה היה פשוט על הפנים. מי אחראי להופעה? לפטר אותו ומיד!
 

Willo the Wisp

New member
במילותיו של גראהם נורטון:

they're dressed like people who work in a very posh private hospital in the future
&nbsp
בקדם הנורבגי הבימוי היה מוצלח בהרבה והבליט את הפן האפל בשיר הזה. בווינה זה כבר כבר היה די סתמי והבליט את הקיטש, ואכן מדובר בבלדת קרן פלס טיפוסית שניסתה להסוות את עצמה בתור שיר רגיש וקודר באמצעות שם השיר שחוזר כמה פעמים. על הג'וריז זה עבד.
 

tajci

New member
שיר מקסים

אבל ההופעה ממש חלשה ולא קשורה לתוכן. מקוה שמורלנד יחזור לקדם הנורבגי בקרוב.
 

GALxp

Well-known member
עם הסתייגות

מורלנד מוכשר וגם אני מקווה שישוב לייצג את נורבגיה בעתיד, אולי כבר בשנה הבאה בת"א, אבל הדואט הזה יכל להיות מוצלח יותר עם זמרת אחרת במקום הפוסטמה שלצדו. אני לא יכול להסביר במילים כמה שהיא מזעזעת...
 
מקום 1


אוקראינה 2017 קדם
טוב, זה מאסטרפיס. הקול של טיאנה בנאמבר כאן לא מהעולם הזה. אחר כך בגמר הוא בגד בה. הקול. אני חושב שהייתה קצת חולה. השיר עצמו יפה אבל לא מדהים. אם מישהי אחרת הייתה שרה לא בטוח שהיה מעניין. אבל הסיפור כאן זו טאינה. ומה שהיא עושה כאן מצמרר אותי כל פעם מחדש. אני משתגע מהיכולת הקולית שלה ומאיך שהיא גורמת לזה להיראות (יחסית)קל. מהמודולציה המטורפת. ומהרנרים בסוף שמשאירים אותי שוב ושוב עם פה פעור.
זה הפספוס הכי גדול של אוקראינה אי פעם. אני מאמין שהייתה מסיימת מקום 2 בגמר אחרי סלבדורי.

 

alma velama

New member
מה שגומר בשיר זה הפאתוס. מרוב רצינות תהומית זה נהיה קאמפי.

השירה שלה היא כמו של חיה פצועה שמלקקת את פצעיה ומשמיעה יללות שבר לכל עבר. בעיניי זאת בלדה אנכרוניסטית ושמרנית להחריד וזה לא משנה אם בחצי הגמר הטכניקה וההגשה שלה היו ללא דופי. אני לא מאמינה לייסורים ולהקרבה על מזבח האהבה כפי שהם מגולמים בקול ובתנועות הגוף האקסטזיות. זה מעורר אולי השתאות, אבל בעיקר גירוי עצבי טורדני. ההופעה בגמר חשפה את המחיר של ההליכה-על-סף-תהום בביצוע הזה: עם מחלה וחום כבד או בלי, אף שופט בר-דעת לא יכול היה להעניק לה ציון מקסימלי כי הנפילות שלה היו בלתי נסלחות. זה מסוג הדברים בהם טיימינג הוא הכל ואם הגעת לשיא מוקדם מדי, אף אחד לא יזכור לך את זה. דווקא השיר שלה מ-2018 התאים לה מאד ברטרו-פאנק שלו, אבל ההופעה בגמר גם נראתה מעט מפוספסת ומתנשפת.
 
למעלה