BREAKING NEWS
החלטתי לפנות לפלוריאן וידר בפייסבוק

צוות Kuss

New member
לי נראה שאת מקנאה עכשיו שאני ופלוריאן אחוקים

לא, בואי כאילו. קשה לך לראות שמעצב העל חלל שומע לעצות שלי והופך אותי לחלק מהצוות שלו ואותך לא. די נו, בואי כאילו. לא, באמת, כאילו ברצינות עכשיו. די נו, כאילו בואי, אוקי? לא, באמת כאילו. מה לעשות שהוא אוהב אותי וחושב שאני כשרוני, גם בשפות וגם בארכיטקטורה? לא, באמת עכשיו כאילו. יש פה צרות עין וקנאת פין מהמדרגה הראשונה. אז כאילו בואי נרגיע. לא, כאילו בואי. כל מה שהגעתי אליו בחיים, כולל השותפות עם פלוריאן, זה בעשר אצבעות אוקי? אז בואי כאילו. לא, שאין לתאר. לא, כאילו ברצינות עכשיו. בואי, אוקי?
 

alma velama

New member
רק דודה חני יכולה להעיד על הנחתום כי בת דודתך לא אתית. כאילו

בוא, אם כבר ברצינות אז די, בוא. די ללכת סחור סחור, כאילו ברצינות עכשיו. יצאת לרגע מהחדר של חני ואתה חושב שתסובב אותי על עשר אצבעות? עזות מצח שאין לתאר! די נו, מאיפה להתחיל? ואפילו בלי להודות לי ששיחררתי אותך מקללת המרמיטה שרק בזכותה אזרת עוז לפנות למר אובר-מנשן? כאילו, לא, באמת, ברצינות עכשיו: נדלקת על מסכים מסתובבים על צירם כמו שאתה חג סביב היקום הפנימי הקורס לתוך עצמך? די נו, מה לא תעשה כדי להיתלות על פלוריאן טמיר כמו אוכל חינם? לא, באמת כאילו, שימי לך פודרה והסמיקי!
 

צוות Kuss

New member
אוי את לא מבינה מה את מזכירה לי...
די אני לא יכול..


יום אחד אני כזה, כאילו כזה... וידיד שלי פלוריאן כזה עושה לי: ״לא, אני לא יכול לגלות, שכאן לא יכעסו... ״ ו-א-נ-י על הרצפה
לא, פיפי, פיפי!
נשבע לך... לא, פלוריאן הזה? לא, אין דברים כאלה
אני חייב לכתוב לו בווצאפ שנזכרתי הרגע בשיחה הזו שלנו... אין, פיפי!
 
למעלה