נחשפה מתמודדת ראשונה בקדם של אוקראינה

mati020202

New member
נחשפה מתמודדת ראשונה בקדם של אוקראינה

שמה נטליה הודרינקו ושם השיר שלה "hrim' (רעם),אני מבין מזה שאוקראינה תשתתף באופן סופי. https://eurovoix.com/2018/11/02/ukraine-natalia-hordienko-ציר vidbir-2019/
כמו כן בסן רמו השמועות ממשיכות לזרום,ישנם הדלפות שאת התחרות כשרונות הצעירים שאמורה להתקיים בדצמבר בעוד כחודש וחצי ובו יבחרו שני מתמודדים שימשכו לסן רמו ינחה פאביו רובאצי שהוציא להיט שזכה להצלחה רבה
מדובר בלהיט קיץ בו אורחים רבים שגם בפורום אני משער מכירים אותם כמו ג׳יאני מורנדי(הנציג שלהם מ 1970) אל בונו(הנציג שלהם מ1976 ו 1985) אמה מורנו(הנציגה שלהם מ 2014) וגם ארוס ראמזוטי ונק.השיר לא לטעמי אך אי אפשר להתעלם מהרמה הויזואלית של הקליפ המציג עולם עתידני ומרדפים נוסח ג׳ימס בונד,והאסטיקה של הקליפ.את נק ואמה רק שומעים אך לא רואים

על כל פנים יתכן מאד שגם רובאצי עצמו יתמודד בסן רמו על משבצת של שיר-בדיחה שהופכת להיות משבצת קבועה אחרי גבאני ולה סאטו סוציאל

https://www.google.co.il/amp/s/www....udo-conduttori-di-sanremo-giovani/n82942/amp/

 

alma velama

New member
נטליה הורודיינקו או גורודיינקו...מולדובה 2006?


הייתכן כי זאת אותה נטליה הורדיינקו שייצגה את מולדובה ב-2006 עם LOCA בגיל 19?
https://www.youtube.com/watch?v=11Xi8u1gkTo
בכל מקרה, ה'רעם' של הורדיינקו חסר ברק. מילא שהסאונד באולפן מזעזע, השיר מתפתח באופן כל כך צפוי עם הרבה הי-הי-הי ואה-אה-אה כדי לחפות על ההתפתחות המוגבלת שלו. אני 'שמחה' שהיא התחברה סוף סוף לצד האוקראיני שלה , אבל זאת טבילת אש פושרת מאד. מה ש-12 שנה יכולות לעשות למופקרת מחושבת שמתגאה בנכסיה הבתוליים.
מי שגונבים את ההצגה בהופעה הזאת הם המנחים שהם גם עובדי הבמה כנראה. מה לא עושים כדי לגנוב את הפוקוס? פיפי...
https://www.youtube.com/watch?v=yqyHB-BykIU&t=323

FACCIO QUELLO CHE VOGLIO לא הרשים אותי, אבל אבק כוכבים, כמה מרדפים ספקטקולריים, לוקיישנים מושקעים והומור איטלקי פנימי מספיקים כדי לעשות קופה בקיץ. בסך הכל זה EDM לפי הספר.

*ידיעה מהשעות האחרונות מדווחת על שתי התפטרויות מהדירקטוריון של הערוץ הממלכתי היווני שעשויות להביא לפרישתה של יוון מהתחרות.
https://www.escxtra.com/2018/11/03/ert-head-members-resign-greek-participation-in-danger/

*הזמרת מאריה גינוט שייצגה את פורטוגל בשנת 1984 עם השיר SILENCIO E TANTA GENTE (אחד מהמשובחים והצובטים בלב ששלחה פורטוגל) הלכה לעולמה בגיל 73 לאחר שנים של בריאות לקויה.
https://www.youtube.com/watch?v=gXOFCPQkL1o
 

צוות Kuss

New member
פייר? התעצבתי לשמוע. השיר שלה עשה לי נעימי.

לא, בואו, פורטוגל לא הצטיינה במשך השנים ביצירות מופת, ופה ושם היו הברקות. באירוויז 84 הייתה אחת ההברקות הללו שלא זכתה להוקרה. זה שיר ענק, גם בסטודיו וגם בלייב, ובואו, כאילו, בים הטראש של ארוויז 84 זה היה פרשי ומרענן. ותמיד נשמע כאילו היא אומרת "דינוזאור". בואו ואגלה לכן סוד: היא לא.
 

alma velama

New member
DIA DE ILUSAO מסוג טירנוזארוס רקס, pensando sobre mim?

לבי לבי על האבדה.
 

mati020202

New member
ובנתיים גם יוון וגם קפריסין פנו לאותה זמרת שתיצג אותן

מדובר בזמרת Tamta ,שמה כבר עלה בשנים קודמות לייצג אחת מהן,אף שנה שעברה היתה פניה אליה עם השיר של אלכס פ. אך כידוע בסופו של דבר בחרו בהלני.
https://eurovoix.com/2018/11/03/greece-cyprus-have-both-approached-tamta-for-eurovision-2019/
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Tamta
הקפריסאים מתכוונים להמשיך ולעבוד עם אלכס פ. והוא כנראה יכתוב את השיר שלהם לתחרות בתל אביב.

 

alma velama

New member
טאמטה היא הבחירה הכי מתבקשת כהמשך ישיר לאלני...

גאורגית במקור, ניסתה את מזלה פעמיים בקדם היווני ולא צלחה את הדרך. ב-2007 סיימה במקום השלישי עם השיר WITH LOVE וב-2015 החמיצה את המועד האחרון להגשת השיר UNLOVED שהפך בהמשך ללהיט ביוון. האירוניה היא שכבר לפני למעלה מעשור הביעה נכונות לייצג את קפריסין וגם אז הקפריסאים העדיפו מקומיים. יהיה מעניין לראות עד כמה קפריסין מוכנה לבלוע את עניין הלוקאל-פטריוטיות לטובת הפאן-יווניות. בדרך כלל המקום השני הוא לא מקפצה למקום הראשון בשנה שלאחר מכן (למעט גרמניה 1981-1982, בריטניה 1976-1975 ורוסיה שסיימה שנייה ב-2006, שלישית ב-2007 וראשונה ב-2008), אבל עם קפריסין עושה רושם שהמניות שלה מאד חמות כרגע וצדק פואטי הוא לפעמים מנוע חזק יותר מסתם צדק.



 

צוות Kuss

New member
מומנטום באירוויז זה לא קיים באמת - דווקא הזוכות

שנה לפני הזכייה היו ממוטטות. ישמעאל בין האחרונים והודעה על פרישה בשידור חי, פורטוגל על הפנים בכלל לא היה תקציב להשתתף שנה לפני הזכיה, אוקראינה בלי תקציב ולא השתתפה שנה לפני הזכייה, אוסטריה ב-13 לא עלתה לגמר וכיוצ״ב. מסקנה: מומלץ להכשל בטירוף, לפרוש עקב בעיות תקציב וכאלה על מנת לנצח בשנה שלאחר מכן. לכן אני כבר עתה מכריז: ציריך 2020
מה גם שטמטמה הזו או איך שלא קוראים לה כזו זולה וכזו זנותית שזה כזה זול לא להאמין כמה שהיא זנותית.
 

alma velama

New member
טמטה תמתי. טמטה חמדתי. לא לחרחר קרב עם תופי טמ טה.

כמה שנים נראה לך יימשך הרצף הזה של כמעט פרישות/פרישות כמקפצה לשנה שלאחר מכן? התאוריה קצת לא מסתדרת עם שבדיה 2015 אבל בוא לא ניתן לעובדות הזרות כמו אלני וטמטה לבלבל אותנו. אני לא מכריזה כלום כי אין לי ביצים. בשביל זה יש אותך.
 

tajci

New member
שיר וביצוע נפלאים. כיף להזכר בפורטוגל 84

וממש עצוב לי עליה...
אני גם שוב חוזר למחשבה על העוול הנורא של הפורטוגלים באירויזיון. היו שנים שהם שלחו שירים מדהימים שסימו בתחתית הטבלה/ זכו להתעלמות מוחלטת...
מטורף איך הם המשיכו להשתתף ולא להתיאש (עד הפרישה לצורך זכיה...).
אם היה מדובר בישראל אז היו אומרים שכולם אנטישמים/ אירופה שונאת אותנו וכו'...
 

alma velama

New member
מיי פיינגולד בטח מצטערת עד היום על האמירה שלה

https://www.mako.co.il/music-Magazine/articles/Article-35c5f4b7720e541006.htm
מיי יכלה לעשות לימונדה מהלימון שזרקו לעברה מרשות השידור ואחר כך בדנמרק לו רק הייתה סופרת עד 3 ומבינה שלהיות פלופ חובבים זאת זכות גדולה לכל החיים ושזה משהו לרוץ איתו בשביל גיגים בכל אירופה! אבל לא, היא בחרה להפנות את הגב לתחרות, להתרכז בעבודה הסיזיפית בתיאטרון וכעת לחזור להתרסקות הלא ממש מפוארת של 'דה פור'. זאת ועוד: היא חתומה עכשיו לפחות לכמה שנים 'טובות' על חוזה דרקוני שמפקיע מידיה את כל זכויות היוצרים שלה כאמן יוצר ללא קשר לתכנית עצמה! חובה לקרוא את הכתבה הבאה ולשאול עד כמה זה דומה ל'כוכב הבא'. מה קרה לכל זוכי 'כוכב נולד' שהקריירה שלהם לא ממש המריאה והם עדיין מיוצגים ע"י 'טדי' בגלל חוזים ארוכי טווח?
https://e.walla.co.il/item/3196520
 
למעלה