מאיה בוסקילה תנסה לייצג את ישראל באירוויזיון 2019

E u r o b o y

New member
מאיה בוסקילה תנסה לייצג את ישראל באירוויזיון 2019



 

babyface19

New member
אוי, תיפח רוחי, זאת בדיחה מהלכת, ולמה?

לחשוב שבמשך כמעט כל שנות הקריירה שלה היא חלמה לייצג אותנו בתחרות ,אבל מבלי להתחרות על כך עם אומנים אחרים, וזאת גם הסיבה שהיא כבר היתה רשומה לקדם 2011, אך פרשה ממנו ,כי חששה להתחרות עם עוד 9-10 שירים אחרים של אומנים אחרים.
&nbsp
נו באמת? עכשיו באה לך המוזה להתחרות עם אחרים ועוד ב"כוכב הבא", כדי לייצג אותנו?.
אני תוהה לעצמי ,אם לא הכל "מכתוב" למעלה מאלוהי ההפקה של טמירה ירדני וחבורתה ו/או התאגיד, והבטיחו לה שזה חתום וגמור לטובתה.
מה נראה לכם?
&nbsp
 

babyface19

New member
אגב, לא שוכח לה בכלל את הקאבר שעשתה לספרד 2003, להקיא!

נראה לי בת', המבצעת המקורית של השיר (ישראל דיזזה את השיר בהצבעה) מקללת אותה עד עצם היום הזה.
 

Uri04

New member
סיבוני בטח תקדם אותה בנחישות וללא שמץ של רגישות

זה לילההה סתוווייי.... אמאאאא!


לא, ברצינות עכשיו. הבחורה הזאת עשתה קריירה שלמה מתכניות ריאליטי ומוסיקה גרועה. אולי זכייה בקדם זה השלב הבא המתבקש באבולוציה שלה.
 

צוות Kuss

New member
למה
ולמה
?


זה לא פייר שרק ניוביז מקבלים הזדמנות לייצג את היישות הציונית באירוויז. כל זמר שרוצה, גם אם וותיק, ישן ונושן צריך לקבל את הזכות הקדושה הזו לייצג. נכון, בעשור הקודם איש לא קפץ על המציאה כי זה היה נחשב לנחיתות אבל בשנים האחרונות האירוויז הפך לשם דבר, הכיבוש הרים את הראש והראה לכולם מי הבוס, מה שבסופו של דבר הסתיים בנצחון. לכן גם לזמרות וותיקות כמו בוסקילוש מגיע לייצג בכבוד את פלשתין הכבושה.


מתוקוש, אם לא הצלחת עד עכשיו מה גורם לך לחשוב שתצליחי הפעם? לא, כאילו את אמיתית? במעמדך את צריכה להיות שופטת בתכנית כזו ולא מתמודדת. אין הבדל בין הכוכב הבא לכל יתר ריאליטי המוזיקה שם מפנים את הבמה לאמנים חדשים ורעננים ולא לעגלות משנת תרפפ"ו. מה גם שאם תגיעי לאירוויז ותייצגי את מדינתו ישראל הקדושה, שניתנה לנו ע"י הקב"ה, כנראה שלא תצליחי מי יודע מה. את ציון, את ירושלים עיר הבירה הנצחית ומקום מושבו של העם היהודי, את ארץ ישראל השלמה, כנען ש-ל-נ-ו אסור שתייצג מישהי שיצא לה שם של לא-מצליחנית. שיהיה לך הצלחה אבל את האירוויז תניחי לנו, מה גם שהיו לך הרבה הזדמנויות בעבר לייצג את אימפריית יהודה ובחרת שלא.
 

dosfer

New member
היא מנסה להחיות את הקריירה המדשדשת שלה

גרועה! הביתה!
 

Willo the Wisp

New member
הלוואי שתנצח!

שתייצג אותנו כבר ונפסיק לשמוע כל שנה על כמה שהיא ״הכי מתאימה לאירוויזיון״ ו״מגיע לה״.
היא תופיע בגמר בכל מקרה, תנחל כישלון חרוץ או במקרה הטוב כישלון מתון (הצלחה אינה אופציה), היא וחובביה ינוחו ונוכל להמשיך בחיינו.
עם כל הכבוד למנעד הקולי שלה, יש אלף כמוה בשלבי האודישנים של דה ווייס אלבניה ולרובן אף אחד לא טורח להסתובב כי פוזת הדיווה עם האטיטיוד ו״הקול הענק״ מיצתה את עצמה לפני שנים. בכל שנה אחרת הייתי מתחלחל מעצם הרעיון, אבל השנה אנחנו משוריינים בגמר, גם ככה ההפקה יותר תעניין אותנו מהנציג הישראלי ומה זה כבר עוד כתם קטן ומביך על ההיסטוריה האירוויזיונית שלנו? קטן עלינו. מאיה לאירוויזיון!
 
מישהו יודע איך הזמרים של לטביה 2005 מתו?

Walter & Kazha - The War Is Not Over
&nbsp
מסכנים, היו צעירים....

 
למעלה