בלעדי
התגובה הרשמית שלי לנצחון ISRAEL באירוויז

צוות Kuss

New member
בלעדי
התגובה הרשמית שלי לנצחון ISRAEL באירוויז

אני
הייתי הראשון לזהות

אני
הייתי הראשון לצעוק DONE, כשכולם לא האמינו

אני
הייתי הראשון שהבהיר שאין לופר - אין נצחון (בהצבעת השופטים)

אני
הראשון שחוזה כאן, כאן ועכשיו, שימו לב לזה: מנחת אירוויז 19 תהיה לא אחרת מאשר א"ק.

וכעת לדעתי על הנצחון:
תראו, זה היה ברור מהרגע הראשון. יחד עם זאת ההצבעה הייתה מותחת. בת אחותי שמחה תלשה שיערות והתחילה לצווח את נשמתה. באיזשהו שלב לא הייתה לי ברירה, ניגשתי למטבח, נטלתי מחבת נירוסטה והנחתתי לה בומבה בראש. המתח הרג אותי. אבל כאשר האוסטרי הגיע ראשון בשופטים ידעתי בוודאות שהנצחון הולך לישמעאל, שכן אין סיכוי שהצבעת הקהל תלך ל... לא עלינו, בעל פיגמנט שונה בעור.

לא מעניין אותי שישמעאל זכתה, מעניין אותי שהשיר הטוב ביותר זכה. צדק. צדק זה מה שחשוב. שנה שעברה עם פורטוגז' והשנה עם ישראלה. הצדק. זו תחרות שירים ולכן השיר הטוב ביותר חייב לנצח. זהו צדק. צדק. לא הייתה לי נטייה מיוחדת לישראלוש, הגם שאני ציוני מובהק, כיוון שכאשר מדובר בצדק זהות המדינה לא מעניינת וכאן נעשה צדק. כף המאזניים הראתה שאין דרך אחרת. בתחרות שירים זוכה השיר הטוב ביותר נקודה. וזו דעתי.
 
וואלה ..


טוב הרמת לי להנחתה, או הנחתת לי להרמה.
כך או כך פתאום בא לי גם להוציא..
אז ככה:
הדבר הדוחה הזה, ששיר הוא לא, ייזכר לעד בתור ה"שיר" הגרוע ביותר שניצח באיר'. לדעתי לא יהיה שיר שישבור את שיא הגועל הזה.
עד הנצחון הציוני החזקתי מיוגוסלביה 89 בתור השיר הגרוע ביותר. בטופ 5 נמצאים אצלי גם יוון 2005 ולטביה 2002
בא הדבר הנוראי הזה והפך את רוק מי בייבי לשיר חמוד.
וזה הנצחון האמיתי.
אף אחד לא יעשה לגועל הזה קאבר. כבר היום חמישה חודשים קדימה הוא נשמע לא רלוונטי מעיק ובלתי נסבל(כמו שלי הוא נשמע מהרגע הראשון). אף אחד לא ישמיע אותו ברדיו. אף אחד לא יבצע אותו בערב שירי איר' כלשהו איפשהו לא חשוב איפה. זה "שיר" שיזכה להתעלמות ולמבוכה גדולה ככל שיעברו השנים. אף אחד לא יבין איך ניצח הגועל הזה. מעטים יבינו שהתוצאות זויפו. כמו אזארבייג'אן 2011, כמו רוסיה 2008. שניהם לפחות שירים סבירים. פעם ב מחליטה איזו מדינה פשיסטית שהיא צריכה לנצח את האיר' בשביל יחסי ציבור חיוביים. והאקינג זה כזה לא ביג דיל. זה קיים כאן באתר, בבחירות, הארציות והמוניציפליות(כן, גם מחר ינצחו כל החלאות), אז בטח שבאיר'. ( רק שבוע שעבר נחשף שהמערכת הממוחשבת של ועדת הבחירות המרכזית אינה מוגדרת "תשתית חיונית" ולכן אינה זוכה להגנת המדינה המירבית בכל הקשור לאיומי סייבר והאקינג).
אני מהמר שהמנצחת הפאשיסטית הבאה תהיה הונגריה. לא יודע אם השנה. מה שבטוח זה יהיה שיר ראוי ושפוי יותר מדילדו. כי כל שיר שפוי מהגועל הזה. לא היה ולא יהיה שיר גרוע יותר. אני גם בטוח שאף אחד כאן כבר לא מאזין לו. בטוח. אולי אחוזון בודד עם טעם רע במיוחד. רק כדי לא להכליל.
זהו. אלו היו 60 שניות
נ.ב. 2018 הייתה לדעתי השנה הכי גרועה העשור הזה. אני צופה בשירי אירוויזיונים תמיד, ומכל שנה יש נאמברים שאני נהנה מהם כל צפייה מחדש. רק מ2018 לא נשאר איתי לא רק אף שיר, אלא גם אף הופעה. אין אחת שהיא קאלט. אולי קפריסין, אבל השיר עצמו לא עושה לי את זה. אז אני מאוד מקווה ש2019 תנפיק לנו כמה פנינים שישארו לתמיד..
 

סטילהוק

New member
חחח... אם טמטום היה מחלה סופנית היית מזמן קבור עמוק באדמה.

יש לך מזל שהוא לא.

אף אחד לא יעשה לגועל הזה קאבר? לא רק שהשיר הזה כבר זכה לעשרות אם לא אפילו מאות קאברים, בכל כלי נגינה אפשרי, לריקודים חובקי עולם, כולל במקומות הכי נידחים בעולם. הוא גם נכנס למצעד הבריטי והגיע אפילו למצעד הבילבורד האמריקאי, מה שמעטים השירים הישראלים אם בכלל שנכנסו למצעדים הללו. ועוד לא דיברנו על כמות הצפיות האסטרנומית שלו ביוטיוב ששבר את שיאי הצפייה של שיר ישראלי אי פעם.

אבל היי, אל תיתן לעובדות לטשטש את החושך והטמטום שלך ותמשיך לחיות באשליות שזה השיר הישראלי הכי גרוע ושהוא ישכח במהרה.

ועוד משהו, אם כבר הרמת לי להנחתה, הדבר הכי טוב מלבד הניצחון הענקי של ישראל בתחרות האירוויזיון השנה, היתה עצם העובדה שזכינו על אדמת פורטוגל ארצו של סנדובל, ושהוא עצמו נאלץ להעביר את גביע הזכייה שלו לידיה של נטע הישראלית, ורק לראות את הפנים שלו שהוא הבין שהוא צריך למסור לנטע את גביע הזכייה שלו היה רגע פרייסלס שצריך למסגר ולשמור בזיכרון. שלא לדבר בכלל שהגביע זכייה הזה שלו נשבר לרסיסים ונטע קיבלה במקומו גביע חדש דנדש מהניילון. וכך עבר הקלח גם על סנדובל וגם על גביע הזכייה שלו.

אנשים שלא צועדים עם הזמן נשארים מאחור. ולא רק במוזיקה, בכל תחום בחיים.
 

alma velama

New member
ארז קומורובסקי, אלונה קמחי, ארז קליימן ו...אלון קסטיאל. האק!

כולם כבר הצביעו 'האק'.
מלחמות העבר לא מעניינות אותי, אבל:
https://www.kan.org.il/Item/?itemId=31050
להגיד שלא היה מאמץ מתואם ושלא הוקצו עבורו משאבים יהיה בבחינת לעג לרש. אבל!! זה לא היה מתרחש אילולא היה כבר מומנטום עצום והשיר הפך לתופעה ויראלית מעל ומעבר ליכולותיהם של בני תמותה במשרד לעניינים אסטרטגיים גנרי כלשהו. איך יסתכלו על 'טוי' בעוד עשור? כמו שתופסים אותו כיום: רכיבה על קמפיין #metoog ורתימתו לסיפור אישי של 'לכלוכית' שהפכה לסינדרלה וכמעט הפסידה לנרטיב הפליטה הדחויה פעמיים עם תעתועי גוף שלא מהעולם הזה.

 
שום א''ק.....המנחים ידועים כבר.......

ארז טל.......אסי עזר.......מגי אזרזר(
) ועוד מישהי מכאן....
 

DH1212

New member
עם מלחמת האגו של הפרקליטות

יש מצב גדול מאוד שא"ק עוד תנחה את האירוע.
 
למעלה