אז סלוגן יש, מה עם במה?

dosfer

New member
אז סלוגן יש, מה עם במה?

מעניין איך הבמה תתאר את הסלוגן...
ב2018 הבמה תיארה את הסלוגן כמו שצריך, אבל הבמה עצמה הייתה מזעזעת

מעניין איך הבמה של 2019 תיראה, האם היא באמת תיראה "חלומית"..
מעניין
 

צוות Kuss

New member
אני יכול להתערב שהבמה תהיה מאוד דומה לבמה הזו:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10157782632948206&set=pcb.10157782633368206&type=3&theater

מסך ארוך המורכב מכמה מסכים מלבניים שמסתובבים על ציר. או במלים אחרות במה כמעט זהה לבמה של טקס פרסי האמי 2018, שאותה עיצב - מי אם לא - פלוריאן וידר, שיעצב גם את הבמה בישמעאל, כך נדמה.

דעתי על במה מסוג זה:
רעיון מדהים ומושלם. גם חוסך מקום, גם ייחודי, וגם ממשיך את מסורת הבמות בעלות האלמנטים הזזים מהאירוויזים האחרונים בישראל. גם ב-79 וגם ב-99 היו לנו אלמנטים זזים וכך יהיה גם הפעם.

תדמיינו את אופציות ההזזה הבלתי נגמרות. לכל הופעה לא רק שיהיה מסך וידאו אחר, אלא גם תצוגת מסכים אחרת. זה מושלם. זה נהדר. ולדעתי 99% שהבמה אכן תראה כך.

פלוריאן אם אתה קורא כאן, דיר באלאק לאכזב אותנו נשמה.

 

צוות Kuss

New member
Breaking News
אני שוקל לפנות לפלוריאן וידר בפייסבוק

לפי מה שאני רואה הוא עונה לאנשים שכותבים לו, וכיוון שאני דובר גרמנית שוטפת אז אני מעוניין לכתוב לו ולבקש ממנו שהבמה בתל-אביבה תהיה בעלת מאפיינים דומים לבמת האמי 18 - היינו עם מסכים מסתובבים על ציר.

לא בטוח שאעשה כן, כיוון שאינני רוצה להפוך לאחד מההזויים האלה שפונים לזמרי אירוויז ומציעים להם איך לעשות ואיך לשפר. כל החיים זלזלתי בחובבי האירוויז שנותנים עצות למומחים, ועכשיו שאני אהפוך לאחד מהם? ועוד בנושא כל כך דרמטי כמו הבמה? אני עדיין שוקל זאת, ואם אכן אכתוב לו, אביא את כל ההתכתבות על גבי הפורום - במידה והוא בכלל יטרח לענות לי (אין לי ספק שהוא יענה, כיוון שהוא עונה בפייס).

עדכון בהמשך.
 

alma velama

New member
שקול את מילותיך בקפידה


נראה לך שתבזבז את הזמן היקר שלי בכתיבה בפייס של ויטה וידר?
לא, כאילו תהיה לרגע אמיתי! עם כל הכבוד, כן?
כאילו בוא רגע נהיה מציאותיים. אין לך משהו יותר טוב לעשות?
כאילו ברצינות עכשיו!
עיצוב הבמה חייב לייצג קונספט עם זהות ישראלית מובהקת מצד אחד ובה בעת להיות ייחודי, פורץ דרך ורב תכליתי. איך עושים את זה? עם קפה ואמפטמינים בדרך כלל ובמקרה שלנו גם לקשור תפילין כל בוקר. אומרים שזה ממריץ את מחזור הדם.
 

צוות Kuss

New member


אני מסכים. להתערב בענייני הפקת האירוויז זה כל כך אבל כל כך לא לרמה שלי. מה זה בכלל נוגע אליי? ומה זה יתן לי ואיך זה יוסיף לי ואיך זה ישפר את חיי אם בבמת האירוויז יהיו מסכים מסתובבים על ציר? אויש... אני כל כך יותר טוב מהשטויות האלה. מצדי שלא יהיה שום אלמנט זז בבמה בתל אביבה... כאילו שאכפת לי.
 
למעלה