מה הוחלט בקשר לפורום אירוויזיון?

רמי אב

New member
מה הוחלט בקשר לפורום אירוויזיון?

יורובוי נשאר?
וזה מפתיע שבפורום תפוז משוב, פרסמו את ההודעה שלי ולא ענו מה יהיה עם עניין הפריצות לפורום שגם לי זה מפריע, וגם מאוד מאכזב

[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/168/183740524/[/URL]מחשבים/משוב

אול נעבור לכתוב בפורום FXP מוסיקה על האירוויזיון?
מותר לכתוב שם על האירוויזיון.
מי שרוצה אנונימיות.
תפוז אנשים, הסיבה שאני מפרסם את הקישור הזה, זה לא כדי לפגוע
אנחנו חברי הפורום שפה, התייאשנו מפריצות חוזורת ונשנות לפורום הזה, בלי פיתרון לבעיה הזאת.
אז זה הקישור לפורום הזה

https://www.fxp.co.il/forumdisplay.php?f=455
 

tajci

New member
צריך לקוות לטוב

סבלנו כל כך הרבה כחובבים, צריך לקחת את זה יותר בקלות...בעצם, אני מסתכל על הצד החיובי של זה- מזכיר לי את הסטורי באינסטגרם. אחרי יום זה נעלם! כנ״ל לגבי הפורום- צריך להשאר מעודכנים, כי לא ידוע מתי תתרחש המתקפה הבאה
 

alma velama

New member
בולגריה פרשה רשמית מאירוויזיון 2019


https://wiwibloggs.com/2018/10/15/bulgaria-withdraws-from-eurovision/227857/

הטיעון העיקרי: 'עלויות פרוייקט האירוויזיון חורגות בהרבה מהיכולות הפיננסיות של רשות השידור הבולגרית'. אז מה זה אומר? שהשנה האחרונה רוששה להם את כל הקופה? לא יכלו ללכת על בחירה פנימית? זה חייב היה להיות הכל או כלום?
משהו מסריח שם בהתנהלות.
 

tajci

New member
מבאס

לא יודע מה לחשוב לגבי המסקנות. משהוא שם לא ברור ומוזר.
דוקא שהם כבר עלו על מסלול חיובי הם פורשים.
 

DH1212

New member
השנה הייתה קומפטטיבית במיוחד

והרבה מדינות (ישראל בתוכם) השקיעו השנה אקסטרה כסף בהופעות שלהם במטרה לנצח.
&nbsp
אכן נראה שהשנה הייתה מצד אחד בזבזנית מאוד ומצד שני מאכזבת מאוד. אני בטוח שהמחיר והמיקום הסופי שלהם גרר אותם להחלטה הזאת.
&nbsp
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
תחרותית (מילה עברית קצרה, פשוטה, מוכרת, מובנת וקלה להגייה!)

 

Rori90

New member
מבאס ממש

ב-3 השנים האחרונות הם הביאו שירים טובים (חלקם פחות) עם הופעות חזקות (ושוב, חלקן פחות), אבל היי, אוקראינה פרשה ב-2015 וזכתה ב-2016 ופורטוגל פרשה ב-2016 וזכתה ב-2017, אז כנראה שאנחנו יודעים מי הולכת לזכות ב-2020
 

alma velama

New member
אומרים שכל נסיגה היא ירידה לצורך עלייה

ובאירוויזיון זאת כנראה יותר מסתם אמונה טפלה אם לשפוט לפי 1998, 2007, 2016, 2017, 2018 (סגירת רשות השידור ואי ודאות לגבי השנה שלאחר מכן) ואפילו 2011 - איטליה חזרה אחרי 14 שנה וסיימה במקום השני אחרי אזרביג'אן שכנראה 'קנתה' לא מעט נקודות באותה שנה.
יכול להיות שהבולגרים רוצים גלגל הצלה מאיגוד השידור האירופאי ע"י זעקת 'תחזיקו אותי' במאני-טיים או שהם מספיק ממולחים כדי ללכת על תיאוריית הנסיגה לצורך עלייה עד הסוף. קיימת אי-ודאות גם לגבי סן מרינו, רוסיה ומולדובה ונראה שכל הדד-ליינים עדיין גמישים מספיק כדי להגיע להבנות שונות ומשונות גם אחרי הדקה ה-90.
 

Rori90

New member
מה שאני באמת לא מבינה

איך מדינה מתנהלת בצורה כזו לא אחראית...לשפוך כסף על הופעה בומבסטית הם ידעו אבל מה היה קורה אם נניח הם היו זוכים, אז פתאום לא היה להם תקציב בשביל לארח את התחרות?
ואגב, מישהו יודע במקרה מה עם רוסיה, מולדובה וסן-מרינו שטרם אישרו השתתפות? האם יש בכוונתן להשתתף בכלל השנה? האם יש דדליין להרשמה?
 

alma velama

New member
השחיתות שם חוגגת ומכרסמת בקופת המדינה

אם אין לבולגריה מניע נסתר כלשהו והבולגרים מציגים את הדברים כהווייתם, אז זאת תעודת עניות לרשות הציבורית שלהם שהנחיתה מכה כזאת אחרי שכבר החל תהליך לבחירת האומן המייצג באמצעות הצבעת אונליין. כל ההליך הזה נראה עכשיו כמו סתם מצג שווא אחד גדול ששימש לסוג של הסחת דעת, אחרת מה בער לבולגרים להכריז שיש להם 24 מועמדים מלכתחילה?
אין כל מידע לגבי סן מרינו, רוסיה ומולדובה חוץ משמועות והשערות שאין להן ביסוס. בזמנו הערכתי שרוסיה עשויה לפרוש השנה בגלל הפלת המטוס ו-15 ההרוגים שלהם, אבל זאת רק נבואה שלי בלי שום ביסוס. במקרה של סן מרינו ומולדובה, ההערכה היא שהקשיים שלהם פיננסיים (יותר במקרה של מולדובה). בסן מרינו זה עשוי להיות מורכב יותר. גם המצב עם בלרוס אינו ברור: אתר אחד בלבדטוען שהיא אישרה את השתתפותה באופן רשמי, אך לפי אתרים מהימנים אחרים אין אישור כזה .
 

tajci

New member
ההתנהלות הבולגרית מזכירה לי את רשות השידור...

ולא חסרים סיפורים/ שנים שלא היה כסף לתקצוב משלחת, שהיו שמועות על אי השתתפות שלנו, שפוליטיקה היתה מעורבת. לא יודע מה הסיפור בבולגריה. אבל אין לנו מה לזלזל בהם/ להתנשא. רק להצטער שהם פרשו. לעצומה אין בעיני משמעות. זה לא שפתאום מיליונים יצביעו והם ישנו את דעתם. אולי זה ספין כדי לקבל הקלות תקציביות מאיגוד השידור האירופי.
 

L e j l a

New member
נורא מבאס אבל אולי יש עוד סיכוי שישתתפו כמו שקרה עם מקדוניה

 

tajci

New member
מזעזע

אבל יש בו גם משהוא...הקול של הזמרת מזכיר קצת את מיי.
מה שכן, עשית לי חשק להחזרת השירשור האהוב- הפספוסים הגדולים של הקדמים הבולגרים(נראה לי שדלגת עליהם שנה שעברה).
 

צוות Kuss

New member
הפספוס הכי גדול שלהם הוא מ-2005 עם סופי מרינובה ששבה לנקום

בקדם עצמו הם בחרו שלא לשיר את השיר ועל הרקע הפלייבק נשאו נאום חוצב להבות על כמה הקדם מושחת ומכור מראש.

 
למעלה