השמועות מסן רמו ממשיכות לזרום

mati020202

New member
השמועות מסן רמו ממשיכות לזרום


Festival di Sanremo 2019 cantanti big in gara: anticipazioni
היום כבר מתעדכנים זמרים נוספים שיתכן ויקחו חלק בתחרות שמתווספים לזמרים
קודמים שאותם ציינתי-ג`וזי פאררי,לורדנה ברטה,ריקי,אלסנדרה ארמוסו, וג`ג`י דאליסיו בדואט עם הזמרת אנה טנטנג`לו.
השמות החדשים הם-דואט של מיקל בראבי ואלודי,נק, אריסה,MODA ,פאולה טורצ`י,שלישיה של זמרים שאחד מהם הופיע בתחרות הקודמת -מקס גאזי אליו מצטרפים ניקולו פאבי ודניאל סלבסטרי,דואט של פרנצסקו ראנגה והראפר קוז,ו.....זה באמת הזוי -מאסימו ראנירי (הנציג שלהם לתחרות 1971 ו 1973 ) עם שיר שכתב לו הזמר הצרפתי שהלך לעולמו בתחילת החודש שארל אזנבור, וזה באמת הזוי.

 

L e j l a

New member
זה לא כזה הזוי

אומנם עברו מעל 40 שנה מאז שהוא ייצג אותם באירוויזיון אבל ההשתתפות של האומנים בפסטיבל היא לאו דווקא כדי להגיע לאירוויזיון אלא כדי למנף את הקריירה שלהם
 

mati020202

New member
עד כמה שלי ידוע שארל אזנבור לא כתב שיר באיטלקית אלא בצרפתית

אני בספק אם בכלל ידע איטלקית.
 

L e j l a

New member
בשביל זה קיימים מתורגמנים. קח למשל את תומס גיסון

כתב כמה שירים לספרד ואני בטוח שאין לו שום מושג בספרדית
 

mati020202

New member
אתה שוכח שלכל השירים שכתב גיסון,הוא כתב את הלחן

כאן מדובר במילים וכנראה גם בלחן,שיר חדש באיטלקית שמחברו כתב בצרפתית ותורגם מייד לאיטלקית,קצת קשה לי להאמין לזה.
מה שכן אני מת לפגוש את אריסה בישראל וללחוש באוזנה כמה שהיא נהדרת,והלוואי שהידיעה לגביה נכונה והיא אכן תשתתף ואמן ותזכה .
 

tajci

New member


כרגיל כיף לקרוא את העדכונים שלך!
אני דוקא מאוד מסוקרן מההשתתפות הצפויה של מאסימו ראנירי. שני השירים שלו לאירויזיון היו מושלמים!!! לא יודע איזה מהם אני מעדיף יותר, אבל בעיני הם מהטובים שאיטליה שלחה. והשילוב עם אזנבור רק מעלה לי את הציפיות. מצד שני זה יכול להיות פלופ וסתם גימיק. וגם את זה האיטלקים אוהבים (בכל מקרה הם בניגוד אלינו יודעים לתת כבוד לכוכבי העבר). את הקאמבקים של השנה שעברה אהבתי (בעיקר את אורנאלה והרקדנית המהפנטת שכמעט נשלחה לליסבון, פחות את פוגלי).
והשם שהכי מרגש אותי ברשימה הוא כמובן נק. עדין לא התאוששתי מההפסד שלו ב2015.
יש חדש בגזרת לורנצו פרגולה? אני ממש מצפה להשתתפות שלו. בנוסף עוד זמרת שממש הייתי רוצה לראות בתחרות היא פדריקה אבאטה.
 

alma velama

New member
ההופעה של פפינו די קאפרי ב-91' הייתה ראויה אבל לא הוערכה די.

הופיע בגיל 52 ואמנם סיים במקום השביעי והמכובד, אבל יכול להיות שמיקומו כשיר האחרון בתחרות לא סייע לו בעידן השופטים. השיר האיטלקי היחיד שבוצע בנאפוליטנית - NEAPOLITAN שנחשבת לשפה שמורה שאיפיינה כמה חבלים בדרום איטליה ובעיקר סביב נאפולי. בעיניי אחת הבלאדות האיטלקיות היותר מרגשות שאיטליה שלחה בשלושת העשורים שבין 1970-1997, אבל איכשהו היא נמנית על השירים הפחות זכורים שהגיעו מהמדינה.
יהיה מרגש לראות את מאסימו ראניירי בסן רמו כמו כל אמן ותיק עם רזומה עשיר שמשתבח כמו יין. לעומת זאת, לא הייתי רוצה מצב כמו בגרמניה 2007 בו ויקי לאנדרוס הוותיקה התמודדה עם תומס אנדרס מ'מודרן טוקינג' ו'טקסס לייטנינג' על הכרטיס לאירוויזיון לא רק עם בלאדה סכרינית ומיושנת אלא גם זייפה את נשמתה לכל אורך השיר. לא הייתי רוצה להיות גם בנעליים של אינגלברט המפרדינק או בוני טיילור שפתאום גילו שהם לא כל כך רלוונטיים לקהל הזה ולא רק משום שהם בריטים (לאינגלברט נגרם עוול בכל קנה מידה משום שהוא היה במיטבו ואי אפשר לבוא אליו בשום טענה) .ויקי לאנדרוז טענה שהאוזנייה לא עבדה או משהו בסגנון, אבל הנזק היה רב יותר מהתועלת.
אם האיטלקים יחליטו שהשיר של ראניירי ראוי למקום הראשון כמו פיורלה או אורנלה ואנוני כמעט, לפחות הוא יזכה לזה ביושר ובתמיכה משוקללת מקיר לקיר אחרי 4 או 5 הופעות חיות ברצף במשך 5 ימים.
 

mati020202

New member
לא יודע לגבי לורנזו אך יתכן ונזכה לראות את...

מרקו מנגוני https://www.scuolazoo.com/magazine/musica/cantanti-festival-sanremo-2019-big/
גם בסרטון המצורף שעלה אתמול לרשת שמו עולה בדקה 3:30 אם כי קשה לי להאמין גם לזה מאחר והוא הולך לשחרר את האלבום החדש שלו בסוף נובמבר,בדרך כלל זמרים שמשתתפים בסן רמו מוצאים את האלבום אחרי הפסטיבל על מנת לקדם את האלבום שלהם באם אם הוא משתתף סביר להניח שזה יהיה באינטרבל.ואם הוא כן מחליט להשתתף בחלק התחרותי אני מאד מקוה שהוא עם שיר כזה
https://youtu.be/ARqpqyA49y0

 

tajci

New member
שיר מעולה

ההופעה שלו באירויזיון היא פספוס ענק! בא לי שיתחרה בסן רמו, יזכה ויגיע לתל אביב. השאלה אם זה מענין אותו בכלל...
 
למעלה