מלFFוניאדה6# חשיפת השירים

tajci

New member
מלFFוניאדה6# חשיפת השירים


הבלאגן שמתרחש בפורום לא יפגע בנו!!!
אני גאה לחשוף את השירים הנהדרים ששלחתם למהדורה השישית


רשימת השירים:
(Dua Lipa - Blow Your Mind (Mwah
ФАБРИКА - Не родись красивой
(Alan Walker - Diamond Heart (feat. Sophia Somajo
Lorenzo Fragola - Bengala
Imany - Take Care
Majk ft. Yll Limani - Krejt ti fala
Cecilia Krull - My Life Is Going On
Mahan Moin - Azizami
Stromae - Papaoutai
KRISKO feat. TITA - ISKAM DA BUDA S TEB
Alex Ubago - Cuanto antes
Fuel Fandango - New life
Barbara Opsomer "Ta plus belle insomnie
"Joyce Jonathan - "On
Ansambel Stil - Pr'jatlca
Delta Goodrem - In This Life
AvevA - I Wanna Go
BLØF - Over De Dam
PRICAJ MI O LJUBAVI - ÐAVOLI
Jan Smit - Jij en Ik
DIA - Veno Neveno
Normandie - Ghost

כל מתמודד צריך לשלוח אלי במסר אישי את ההצבעה שלו בדיוק כמו הניקוד לאירויזיון/ לתחרות הרילייטד.
לדוגמא:
12 נקודות -
10 נקודות -
וכו'
*לא ניתן להצביע לשיר ששלחתם...
**ההצבעה מתחילה ברגע שהרשימה נחשפת ועד יום שבת 20/10 , או כשכל המשתתפים ישלחו לי את הניקוד שלהם.

הערה בקטנה- תודה לכל מי שמשתתף. כבר עשינו כברת הדרך ביחד, 120 שירים!!! באופן אישי חיממתם לי את הלב וגרמתם לי להגשים פנטזיה - ליצור קהילה בתוך הפורום הנהדר שלנו ולגלות דרכה עוד מוזיקה נהדרת. זה לא היה פשוט וכמובן שהייתי שמח למשתתפים נוספים. ועדין, לקרוא את ההודעות שלכם ואת הבחירות שלכם מרגש אותי כך פעם מחדש
 

dosfer

New member
שירים מחרידים!!!
אני מזועזע

אמרתי שאני פורש אבל שכחתי שאני משתתף בתחרות הזאת אז אני כאן זמנית כי אין לי כוח למחיקות..
&nbsp
השירים היחידים שאהבתי הם השירים ששלחתי חח אבל אי אפשר להצביע להם, התאמצתי ממש כולם היו מזעזעים חוץ מאחד שדי אהבתי.. אבל הוא די מיושן ולא הכרתי אותו, הכרתי שירים אחרים של.. אבל לא את השיר הזה
 

tajci

New member
על טעם וריח


אני בניגוד אליך, מרוצה מאוד מרמת השירים ואפילו חושב שזאת המהדורה הכי מוצלחת עד כה!!!
לפחות גרמתי לך להשאר בפורום
 

dosfer

New member
אכן נשארתי בפורום בעיקר בגלל זה..

לא רציתי להרוס לך את התחרות ולפרוש, אם כבר נרשמתי לתחרות אז עד הסוף

&nbsp
לגבי השירים? באמת עניין של טעם
 

alma velama

New member
אני מ-זו-ע-ז-עת שאתה חושב שלמישהו אכפת מרק עצמי ואנוכי.

יותר מדי אני-אני-אני, יותר מדי יריקות לתוך הבאר.
אולי נגלגל לך גם שטיח כבוד לרגל איומי הפרישה העתידית שלך?
כאילו יש לך את זה ביותר בוטה ולא ג'נטלמני?
 

tajci

New member
היכרות קצרה עם המתמודדים!!!


הנה מה שכתבתם(עם קצת תוספות שלי) על האומנים ששלחתם:

דואה ליפה (באנגלית: Dua Lipa; נולדה ב-22 באוגוסט 1995) היא זמרת, פזמונאית, ודוגמנית בריטית ממוצא אלבני. היא החלה את הקריירה המוזיקלית שלה בגיל 14 עם גרסאות כיסוי לשירים של אמנים כגון כריסטינה אגילרה ונלי פורטדו ב-YouTube. בשנת 2015 חתמה חוזה עם האחים וורנר רקורדס, והוציאה את הסינגל הראשון שלה. בדצמבר 2016 הופק סרט תיעודי על ליפה על ידי "The Fader". בינואר 2017, היא זכתה בפרס הציבור EBBA.

פבריקה - להקת פופ רוסית מאוד מצליחה. שימו לב לכמות הצפיות של השיר...פירוש שמו של הלהיט הממכר הוא "אל תיוולד יפה"

אלן אולב ווקר (באנגלית: Alan Olav Walker; נולד ב-24 באוגוסט 1997) הידוע בעבר בשם DJ Walkzz, הוא מפיק מוזיקלי ו-DJ נורווגי.
את תחילת הקריירה שלו עשה ווקר במחשבו האישי ובאינטרנט באמצעות "YouTube" ו"SoundCloud". פריצת הדרך של ווקר הייתה עם שחרור הסינגל "Faded"(אנ') בשנת 2015, בביצועה של איסלין סולהיים שהגיע למעמד אלבום פלטינה ביותר מ-10 מדינות שונות
איסלין סולהיים (באנגלית: Iselin Løken Solheim; נולדה ב-20 ביוני 1990) היא זמרת וכותבת שירים נורווגית המוכרת בביצועיה "Sing Me to Sleep" ו"Faded" של המפיק אלן ווקר.

לורנצו פרגולה - זכה באקס פקטור האיטלקי ב2014, והשתתף פעמיים בפסטיבל סן רמו(205-2016).
https://youtu.be/xEFcRgsicik
https://youtu.be/3OjZYv4yb4U 

אימני - זמרת סוול-פופ צרפתיה אהובה עליי במיוחד. השיר המיוחד משלב שירה של ילדים, ומילים בשפה הקומורית.

מאג'ק - זמר ראפ מקוסובו.

ססיליה- שיר הפתיחה של הסדרה הספרדית המצליחה בית מנייר. השיר זכה להצלחה מסחררת. וגרם לי באופן אישי לרצות לעזוב הכל ולהתמכר לסדרה המסקרנת שמשודרת בנטפליקס.

מאהן - זמרת שבדית ממוצא אירני. השתתפה במלודיפסטיבלן 2014, אבל לא ממש הצליחה. דוקא השיר שלה היה ממש טוב. הביצוע מרוגש מדי(באודיו זה ממתק שווה ומקפיץ במיוחד). מקווה לקאמבק שלה בקרוב.
https://youtu.be/HgjKi_xNom4

סטרומה - פול ואן-האבר (בהולנדית: Paul van Haver; נולד ב-12 במרץ 1985), הידוע בשם הבמה שלו סטרומאה (Stromae), הוא זמר ומוזיקאי בלגי ממוצא רואנדי. הוא יליד בריסל ופעיל בסגנונות ההיפ-הופ והמוזיקה האלקטרונית ומשלב בין שניהם. בשנת 2009 הקליט את הסינגל "Alors on danse", שהפך להצלחה מסחרית והביא אותו לתודעה הבינלאומית. שפת שיריו היא לרוב צרפתית. כמעט ניצח את מלפפוניאדה4#.

קריסקו הוא זמר, ראפר ומפיק בולגרי. טיטה זמרת, דוגמנית ושחקנית שהתפרסמה באקס פקטור הבולגרי.

אלכס אובאגו - זמר ויוצר ספרדי מצליח. צירפתי את הלהיט הכי גדול שלו:
https://youtu.be/z0T-7j_pt6w

Fuel Fandango - היא להקה (או יותר נכון צמד) שהוקמה על ידי אחד המפיקים הבולטים בספרד שצרף אליו זמרת שבמקור באה מתחום הפלמנקו. הלהקה זכתה להצלחה לא קטנה בספרד ואפילו להצלחה מסויימת במספר מדינות אחרות.סגנון הלהקה נע בין רוק קל לפופ אלקטרוני קיצבי עם נגיעות קלות של פלמנקו. ברוב שיריה (כמו גם השיר שצרפתי) הלהקה משלבת בין השפה האנגלית לספרדית.

ברברה אופסומר היא זמרת ושחקנית בלגית. בשנת 2007 לוהקה לסרט "La Môme" ובתחילת 2018 זכתה במקום השלישי בעונה ה-11 של תוכנית הריאליטי "Sercet Story".

ג'ויס - זמרת ויוצרת צרפתייה. הוציאה שני אלבומים שמאוד הצליחו. זכתה בפרס תגלית השנה ב2011 של ערוץ המוזיקה הצרפתי. אחד השירים שלה שודר בסדרת הטויזיה המצליחה גוסיפ גירל:
https://youtu.be/XkqpuW4nt2k
ומתברר שהיא גם יודעת לרקוד:
https://youtu.be/L1bubzs5TX0

Ansambel Stil -להקה סלובנית עם שיר נעורים קצבי שלא לוקח את עצמו בכובד ראש...

דלתה זמרת אוסטרלית מצליחה מאוד, עם המון להיטים שזכו להצלחה. בנוסף שופטת בדה וויס האוסטרלי ולאחרונה הקליטה מספר דואטים עם אוליביה ניוטון...

אבבה הדסה היא יוצרת וזמרת ישראלית. דסה שמעה בילדותה ובנעוריה מוזיקת סול, אר אנד בי ומוזיקה שחורה, והחלה לשיר באופן חובבני בבית הספר התיכון. בשנת 2012, במהלך התנדבותה בקיבוץ גלעד, השתתפה בעונה הראשונה של תוכנית המציאות The Voice ישראל והייתה חברה בקבוצה של המנטורית שרית חדד. בשלב הדו-קרב הראשון התמודדה מול קטלין רייטר ולא העפילה לשלב ההופעות החיות. לאחר השתתפותה בתוכנית, החלה ללמוד מוזיקה בבית הספר רימון. בסיום לימודיה, התנדבה בגאנה בבית ספר לבנות ובבית יתומים, ולאחר מכן הייתה זמרת ליווי בפרויקט של עידן רייכל.
בשנת 2013, הקימה דסה את ההרכב המוזיקלי AvevA בו חברים אליזה אקוונדו, עומר לוצקי, אסף לביא ותמיר הלל, והחלה להופיע במסגרות שונות עם ההרכב. במקביל שקדה על אלבום בכורה בהפקתו של יוסי פיין. ביולי 2016, הוציאה לאור את השיר 'Who Am I' (בעברית: מי אני) כסינגל הראשון מאלבום הבכורה. באוקטובר 2016, הוציאה לאור את השיר 'I Wanna Go' (בעברית: אני רוצה ללכת) כסינגל שני מאלבום הבכורה.
ב-11 בנובמבר 2016, השיקה את אלבום הבכורה 'Who Am I'. האלבום מכיל ששה שירים באנגלית ובאמהרית אותם כתבה והלחינה.

בלוף- להקה מצליחה מהולנד. בין היתר חידשה את השיר הנהדר בגרמנית שהשתתף במלפפוניאדה:
https://www.youtube.com/watch?v=N0OLEgc-Glk

יאן - זמר מפורסם בהולנד, שחקן מנחה ומנג'ר של קבוצת כדורגל!!!

דבולי - להקה קרואטית משנות ה90, שעדין ממשיכה להוציא מוזיקה נהדרת עד היום!

דייה - דימנה מירצ'בה המכונה דייה מביאה את הפולק אל רחבת הריקודים כאשר היא משלבת בין מוסיקה בולגרית מסורתית לבין מוסיקה אלקטרונית קשוחה. כבר מגיל ילדות דייה השתתפה וזכתה בפרסים בתחרויות מוזיקה שונות ובגיל 17 הוציאה את אלבומה הראשון (כיום היא בת 20).

נורמדי היא להקת פוסט-הארקוד-רוק-אלטרנטיבי משוודיה. הלהקה הוקמה בשנת 2013 והספיקה להיות מופע החימום למגוון אומנים שונים כמו ממפיס מיי פייר, אדפט, בטריינג דה מרטירס ואנדברלין.
 

alma velama

New member
על הסקירה והקישורים

תחרות מגוונת ומרתקת מאד הפעם. מהצמודות אי פעם להערכתי (מתי לא בעצם...)
 

tajci

New member


גם אני חושב שזאת מהדורה מגוונת ומרתקת. אולי הטובה ביותר שהיתה לנו. יש איזון טוב בין אנגלית לשפות אחרות, הרבה שירים מעולים שכבר הספקתי להתמכר אליהם, דברים מעניינים שלא הכרתי לפני, ובעיה קשה להחליט כיצד לדרג....
בקיצור צרות טובות!!! ולחשוב שכבר כמעט התיאשתי מהתחרות

בקרוב אעלה את הריוויו שלי.
 

tajci

New member
הנה הריוויו שלי


זה מה שחשבתי על השירים הפעם. בעיני זאת אחת מהמהדורות המרתקות שהיו לנו. אין לי פייבוריט מובהק - אלא כמה שירים שממש אהבתי, לא יודע איך לדרג אותם. מענין מי ינצח...

דואה - וואו איזה אחלה שיר פתיחה לתחרות. עדכני, קצבי ומקפיץ. מזכיר פרסומת להייץ אנד אם או קסטרו(היא מזכירה קצת את גל גדות). אהבתי מאוד.
פבריקה - כבר הזכרתי בעבר שאני חולה על פופ טראש רוסי. ופה מדובר ביציאה משובחת במיוחד. קליפ מעולה, פזמון ממכר. הלוואי שהרוסים ישלחו דבר כזה לתחרות.
אלאן ווקר - וואו, איזה הפקה מטורפת, קול מצמרר, קליפ מטורף. ישר חפרתי מי זאת הזמרת וגיליתי שאלאן זה בכלל די ג'יי נורבגי (סורי על הספוילר- עוד מידע בהיכרות שכתבתי על המתמודדים). אחת התגליות של התחרות. מזכיר קצת את סיה/ ריהאנה, אבל עם גישה כל כך שונה...
לורנצו - מהשירים שאני מתאהב בהם מהצליל הראשון. אהבתי גם את העיבוד האלקטרוני. הלוואי שישתתף השנה בסן רמו. נפלא.
אימני - בהתחלה חשבתי שמדובר בזמרת שכבר יצגה את צרפת בשנת 98, אבל אז גיליתי שזה היה בכלל השם של הזמרת הבריטית מאותה שנה. לא משנה, גיליתי אחלה יוצרת. השילוב עם השפה הקומורית מהמם ונותן המון עומק וקסם לשיר.
מאג'ק - וואו איזה אחלה יציאה. תודה למי ששלח!!! השפה הזאת ממש עושה לי את זה, הקצב נהדר, פיזמון מרים. שמעתי בלופ. זה בדיוק מה שאני מצפה מהבלקניות בתחרות (פרט לבלדות קורעות לב בשפת המקור). תענוג.
ססיליה- כמובן שהסדרה נוספה לרשימת הסדרות שאני חייב לראות בקרוב (ממליץ גם על אליטה, הסדרת אחות). שיר מעולה ממש, שהכרתי כנראה מהרדיו/ ספוטיפיי. וישאר אצלי בלב לעוד הרבה זמן. לא הצלחתי למצוא עוד חומר מהזמרת המעולה. אשמח לקישור.
מאהן - איזו שפה זאת? עוד שיר שמהצליל הראשון התלהבתי וישר צללתי בקורות חיים של הזמרת המסקרנת. והיא עוד השתתפה במלודי. יאללה, שיר כזה משבדיה יהיה שינוי מרענן. הפיזמון ממש כיפי וגורם לי שמחה גדולה בלב.
סטרומה - תמיד קצת סלדתי ממנו(משהוא בשפת הגוף שלו/ פנים) אבל חזרתי לאהוב אותו בזכות ההשתתפות הקודמת שלו במלפפוניאדה. שיר מקפיץ ומענג, למרות הקליפ המטריד משהוא...אוטה פפהאוטה נדבק אליי ומצאתי את עצמי מפזם (ומפזז) את זה באובססיה:)
קריסקו - עכשיו שבולגריה הכריזו על פרישה, נותר לי רק להצטער. שיר כזה יכל לעשות לי את זה בגדול בתחרות. אני חולה על השפה הבולגרית. מקווה שיחזרו בהקדם ורצוי עם קריסקו וטיטה.
אלכס - שיר חביב, שפחות התחברתי אליו. מצטער.
פואל פאנדנגו - וואו, עוד תגלית נהדרת. מתחיל חביב ביותר, אבל נפתח בפיזמון והשילוב עם הספרדית מסחרר. גם הקול של הזמרת ממש מיוחד.
ברברה - או ברברה. כמה כיף היה לי לגלות אותך שוב. הפזמון נשמע לי ממש מוכר ואז נזכרתי שזה ממש מזכיר לי...שיר אחר מעולה שלה. צירפתי לכם. בקיצור אהבתי את הפטיפור הבלגי המשובח. תודה למי ששלח.
https://youtu.be/YeAAx58-LP4
אנסאמבל סטיל - שיר עם/ פופ קליל בסלובנית. פחות אהבתי, למרות השימוש באקורדיון. ועדין זה טוב יותר מכל מה ששלחו לאחרונה.
ג'ויס - ממתק צרפתי ממכר ומענג. אומנם אין בו יותר מדי עומק, אבל הפזמון J'tape plus fort עושה את העבודה.
דלתה - זה לא פיג'מה...סתם:).דלתה אחלה זמרת. קול נהדר. הקליפ והשיר מזכירים לי המון דברים מתחילת שנות האלפיים.
AvevA - עוד תגלית משמחת, ועוד מקומית. כמה אוירה ומסתורין. הפזמון עושה לי צמרמורת. בגשר האחרון אני נסחף לגמרי ושר בטירוף את מילות השיר.
בלוף - אני ממש אוהב את השפה ההולנדית, וגיליתי אחלה להקה. לשיר הזה שלהם פחות התחברתי.
יאן סמית - עוד שיר הולנדי, אבל ממש מהנה. אהבתי את הקצב, הפשטות, קולות הרקע. אולי כי זה מזכיר לי את השירים של פעם שממש אהבתי כמו דיסקו טנגו מדנמרק ואו או קולורדו

דבולי- וואו להקת רוק מענגת מקרואטיה, עם קצת נפטלין והרבה נוסטלגיה מענגת. אהבתי ממש. מזכיר לי הרבה דברים, גם קצת מקומיים משנות התשעים. אני לגמרי רואה שיר כזה בתחרות מיצג את יוגוסלביה לשעבר...האמת גם את קרואטיה ב2019!!!
דיה- מהמממממת, מה זה?!?! היא מוכשרת בטירוף, השפה הבולגרית מכשפת, השילוב האתני עם הדאבסטפ נפלא. קליפ מושקע ומהנה.
נורמנדי - כבר מהפתיחה דימינתי אותם מופיעים על במת המלודי, וזוכים בבכורה...להקה מעניינת ושיר שווה ממש. תענוג.

הכל נכתב ברוח טובה, תודה לכל המשתתפים
 

tajci

New member


שבוע טוב לכולם,
בשל תקלה טכנית עם הסימולטור, יהיה עיכוב קל בפרסום התוצאות. מצטער:)
שווה להמתין עוד קצת, זאת התחרות הכי מותחת שהיתה לנו!!!
 
למעלה