המלפפוניאדה4# נפתחה!!!

  • פותח הנושא tajci
  • פורסם בתאריך

tajci

New member
המלפפוניאדה4# נפתחה!!!


המלפפוניאדה4# יצאה לדרך!!!
סופסוף הגיע שלב חשיפת השירים ותחילת ההצבעה.
כל מתמודד צריך לשלוח אלי במסר אישי את ההצבעה שלו בדיוק כמו הניקוד לאירויזיון/ לתחרות הרילייטד.
לדוגמא:
12 נקודות -
10 נקודות -
וכו'
*לא ניתן להצביע לשיר ששלחתם...
**ההצבעה מתחילה ברגע שהרשימה נחשפת ועד ה15/9 , או כשכל המשתתפים ישלחו לי את הניקוד שלהם.
***מי שלא הצליח להירשם בזמן - מצפה לכם במהדורה הבאה!

רשימת השירים:
Emeli Sandé - Hurts
KYAN - Wire On The Fences
Gradur - Rosa
Elissa - Maktooba Leek
AURORA - Running With The Wolves
Kodaline - Brother
Thegiornalisti - Felicità puttana
La Oreja de Van Gogh - Paris
Laura Pausini - Non C'è
Diogo Piçarra - Dialeto
Of Monsters and Men - Huma
THOMAS HOLM - NITTEN
Dobrády Ákos és Szekeres Adrienn - Híd a folyót
Arilena - Aeropla
Roni Alter - I Follow Rivers
Severija - Zu Asche, Zu Staub
TRAD.ATTACK! - Kallimale / To My Dearest
Edona Vatoci - Hala
Benjamin's Brother - Story About A Broken Heart
Röyksopp & Robyn "Monument"
Наташа Королева - Серые глаза
Stromae-Formidable
Mustafa Sandal - Aşka Yürek Gerek
Michael Hausted - My Love


קישור ליו טיוב : https://www.youtube.com/playlist?list=PLmzb39QziGlQre0iXWvLKwkJrEKr7IkEs&disable_polymer=true

***עוד דבר קטן וחשוב. יש לנו מגוון רחב של שירים. חלקם תאהבו ואת חלקם פחות. זה ממש בסדר, אני רק מבקש להקפיד במידת האפשר על שיח מכבד/ לנסות להמנע מהערות פוגעניות.
בנוסף אשמח לריווויו שלכם לתחרות, שיתוף והרחבה על האומנים (בהמשך אפרסם את המידע שצירפתם) וכו'.


בהצלחה לכולם
 

tajci

New member
ממש בקרוב אפרסם ריוויו

ואת ההיכרות עם המשתתפים
 

alma velama

New member
רוב השירים ראויים מאד ויש גם כמה תגליות מאד מסקרנות.

אני קודם כל מאזינה לשירים ללא צפייה בקליפים משום שלדעתי שיר צריך לחולל בך משהו ללא הקשרים חיצוניים ולייצר אצלך דימויים חזותיים מתוך עולמות התוכן האישיים שלך. מאד משתדלת לא לתת לקליפ משקל יתר בהשוואה לשירים שהועלו ללא קליפ נלווה.
 

tajci

New member
מסכים, זה בדיוק מה שאני עושה!

אבל לפחות שלושה שירים השתדרגו אצלי באופן ניכר, בזכות הקליפים המיוחדים שלהם...
מהדורה מאוד מיוחדת, התמכרתי כבר לכמה שירים, ואפילו יש לי פייבוריט בולט שמהרגע הראשון כבש אותי!!! אפרט בהמשך בריוויו שלי
 

tajci

New member
היכרות עם המתמודדים


תתעלמו מההודעה, הממשק של תפוז ממש עושה לי חיים קשים...
 

tajci

New member
הנה ההכרות עם המתמודדים(הממשק של תפוז נוראי)- חלק א'

הנה מה שאתם כתבתם על הבחירות שלכם (עם קצת תוספות שלי):
Emeli Sandé - Hurts
זמרת בריטית, הוציאה שני אלבומים מצליחים מאוד ומספר להיטים שכיכבו בראש המצעד הבריטי והאירי.

KYAN - Wire On The Fences
זמר, יוצר ונגן פסנתר מחונן שעושה מאש אדיר של פופ, אלקטרו וR&B. לייב סשן שעשה בלונדון, גרסת הסטודיו זמינה בספוטיפיי. שרוף על זה!

Gradur - Rosa
וואנאני גראדי מריאדי הוא ראפר צרפתי ממוצא קונגולי. הוציא שני אלבומים שהצליחו מאוד בצרפת ובלגיה.

Elissa - Maktooba Leek
מצאתי את הפוסט הבא עליה, שווה להכנס לקישור:
[URL]http://www.tapuz.co.il/communa/ViewmsgCommuna.asp?Communaid=25813&msgid=19676168[/URL]

AURORA - Running With The Wolves
אורורה היא מוסיקאית נורבגית שאת המוסיקה שלה ניתן להגדיר לרוב כדרים פופ. השיר שבחרתי הוא למעשה השיר הראשון אותו הוציאה והוא זכה ללא מעט שבחים בכל רחבי העולם וגם להצלחה מסחרית לא קטנה.

Kodaline - Brother
להקת רוק אירית (במקור נקראה 21 Demands עד שהחליפה את שמה בשנת 2012) שהוקמה ע"י סטיב גריגן ומארק פרנדגאסט כאשר עלו לחטבית הביניים והתחרות בתחרות להקות. התלבטתי איזה משירי הלהקה לשלוח אבל הצמרמורת שקיבלתי כששמעתי את המילים וראיתי את הקליפ של השיר הזה הייתה הגורם המכריע.

Thegiornalisti - Felicità puttana
פירוש שם השיר בעברית 'אושר בן זונה' או 'בן זונה של אושר', או אולי 'הזונה פליצ'יטה'??
ההרכב האיטלקי עומד להוציא את האלבום החמישי שלו לקראת סוף השנה. הוא קיים מאז 2009 והם קוראים לעצמם 'העיתונאים' כי מילות השירים שלהם הכי קרובות ואובייקטיביות לתיאור שיגרת המציאות כמו דיווח עיתונאי. תרגום השיר על אחריות המאזין...כי יש אירוניה גדולה מאד בין מה שרואים למה שבעצם שומעים.

La Oreja de Van Gogh - Paris
להקת פופ מספרד. אשמח לתוספת לגביהם.

Laura Pausini - Non C'è
זמרת פופ איטלקיה , בת 44.
שרה גם בספרדית .
בעלת קריירה עשירה ומגוונת שהתחילה בשנת 1993. הוציאה 12 אלבומי אולפן מאז.
במהלך הקריירה שלה, היא זכתה בפרסים מוסיקליים רבים באיטליה ובעולם. היא זכתה במקום הראשון והשלישי בפסטיבל המוסיקה של Sanremo, שני פרסי "Lunezia", עשר פרסי Music Wind, ארבעה פרסים בפסטיבל, שבעה טלגטי ופרס MTV מוסיקה איטלקית.
היא זכתה בארבעה פרסים בפסטיבל הסרטים הבינלאומי של וינה דל מאר, שלושה פרסי Lo Nuestro, שלושה פרסי גראמי בלטינית, פרס מוסיקה בבילבורד הלטיני , וששה פרסי מוסיקה עולמיים. בשנת 2006 היא גם הפכה לאמנית האיטלקית הראשונה שזכתה בפרס גראמי, וקיבלה בנוסף את ההוקרה על אלבום הפופ הלטיני הטוב ביותר .

Diogo Piçarra - Dialeto
זמר מפורטוגל, שזכה בגרסה המקומית לאמירקן איידול ב2012. הוציא שני אלבומים שהצליחו מאוד. שנה שעברה היה הפייבוריט לזכייה בקדם הפורטוגזי, זכה בסמי השני. לאחר שהואשם בהעתקת השיר פרש ימים ספורים לפני הגמר. פספוס גדול (למרות שהייתי מעדיף אם היה בוחר בשיר בסגנון שבחרתי לתחרות).
https://www.youtube.com/watch?v=J9YvJf-ipMU


Of Monsters and Men - Human
להקת אינדי-פולק מאיסלנד שהוקמה בשנת 2010. באותה שנה זכתה בתחרות Músíktilraunir- תחרות שנתית בין להקות באיסלנד. בשנת 2013 זכתה בפרס European Border Breakers Award.

THOMAS HOLM - NITTEN
שיר מגניב ומצחיק במיוחד אם קוראים את תרגום המילים. הזמר מדנמרק.

Dobrády Ákos és Szekeres Adrienn - Híd a folyót
שיר אהבה מרגש ויפה - גם אם לא מבינים את תרגום המילים. את השיר מבצעים שני זמרים מפורסמים מהונגריה.

Arilena - Aeroplan
הזמרת האלבנית זכתה באקס פקטור האלבני ה-2013 והסגנון שלה נע בין פופ, דאנס ואר אנד בי.

Roni Alter - I Follow Rivers
פרסומה הראשון כזמרת היה כזמרת ליווי במספר אלבומים. בשנת 2002 הקליטה עם אריק איינשטיין את הדואט "חיוורון" שנכלל באלבומו "שמש רטובה", וכעבור שנתיים הקליטה עמו גרסת כיסוי לשירו של בני ברמן"פרידת המלח", שנכללה באלבומו של איינשטיין "שתי גיטרות בס תופים".
בשנת 2005 השתתפה אלטר באלבום "מטרופולין" של הרכבו של עופר מאירי "מטרופולין", ושרה בדואט עם דנה ברגר את השיר "לישון בלי לחלום", שהיה אחד המצליחים ביותר מהאלבום. בשנת 2006 הקליטה אלטר בדואט עם דודו טסה את השיר "מעליות", שנכלל באלבומו "לולה". בשנת 2007 יצא האלבום השני של מטרופולין, "הסליל", שבו השתתפה אלטר בשלושה שירים. שניים מהם גם כתבה יחד עם עופר מאירי.
עוד ב-2007 הקליטה אלטר עם ההרכב טרי פויזן את שיר הנושא של הטלנובלה "בובות". כעבור שנה הקליטה גם את שיר הנושא של סדרת הטלוויזיה "לאהוב את אנה".
ביוני 2010 הוציאה אלטר את אלבומה הראשון, "כיס אוויר". את האלבום הפיקו עופר מאירי ואלון לוטרינגר, שגם עיבדו יחד עם אלטר את שיריה. אלטר עצמה כתבה מילים לשלושה שירים באלבום, ובין שאר הכותבים והמלחינים היו אגי משעול, קורין אלאל, נתן סלור, יסמין אבן וורד קלפטר. נפתלי אלטר, אביה של רוני, הלחין עבור האלבום את השיר "נגועה" שכתב עלי מוהר, וכן השתתף בדואט "הבכי", שהלחין למילים של נתן אלתרמן ושר במקור אושיק לוי. הסינגל הראשון שיצא לפני האלבום היה "נמרים", שכתבה והלחינה קלפטר.
בינואר 2014 יצא אלבומה השני של אלטר, "Go Wild", שגם בו שיתפה פעולה עם המפיק אלון לוטרינגר. באלבום זה שרה אלטר באנגלית.

Severija - Zu Asche, Zu Staub
זמרת, שחקנית ודוגמנית ליטאית. השיר בגרמנית לקוח מהסדרה "בבליון ברלין". סדרה יצר הבמאי הגרמני טום טיקוור ("ראן לולה, ראן") בתקציב מרשים של 42 מליון דולר והיא מתמקדת בשנות 20 המאוחרות בברלין ההוללת, טרם עליית הנאצים לשלטון.

TRAD.ATTACK! - Kallimale / To My Dearest
להקת פולק אסטונית אותה גיליתי לפני מספר חודשים ומאז אני לא מפסיק לשמוע אותם. הייחוד שלהם בעצם מתבטא בשמם כאשר מבחינה מוזיקלית הם תוקפים (attack) את המוזיקה המסורתית (trad שזה קיצור של tradition) במוזיקה מודרנית. הלהקה מרבה להשתמש בכלים מוסיקליים לא קונבנציונלים ולרוב הם לא שרים אלא משתמשים בסימפולי שירה של שירים אסטונים מסורתיים. מאחר ומדובר בתחרות, השיר שבחרתי הוא קצת יותר קונבנציולי (אם כי עדיין מצויין לדעתי) אבל למי שמעוניין הייתי ממליץ לשמוע גם דברים אחרים שלהם, אני לפחות לא שמעתי אף פעם הרכב שנשמע כך מבחינת סגנון.

Edona Vatoci - Hala
זמרת ושחקנית אלבנית שמוצאה מקוסבו. היתה אמורה להשתתף בקדם האלבני ב2017 אבל נפסלה בטענה שהשיר שלה נחשף לפני הראשון לספטמבר. שיר מאוד מיוחד וקליפ ממש מסקרן. עוד מידע עליה ועל צילומי הקליפ בקישור הבא:
https://prishtinainsight.com/unassuming-prowess-edona-vatoci-comes-fore-mag/

Benjamin's Brother - Story About A Broken Heart
אמן מגניב, שיר קטן ומרגש, והקליפ ריגש אותי עד לכדי דמעות.
 

tajci

New member
המשך ההכרות- חלק ב'

Röyksopp & Robyn "Monument"
צמד מוזיקה אלקטרונית שמקורו בעיר בֶּרְגֶן שבנורווגיה, המילה רויקסופ (הצמד עצמו מאיית Röyksopp, אך בנורווגית יש לאיית Røyksopp), שמשמעותה "פטריית עשן", היא השם הנורווגי לזן של פטריות בשם Lycoperdale, שפולטות עשן כשנוגעים בהן.
הסינגלים הראשונים שלהם יצאו באמצעות חברת התקליטים העצמאית Tellé, ומאוחר יותר הוציאו את האלבום .Melody A.M עם חברת התקליטים הבריטית Wall of Sound. האלבום נחשב לאלבום המוצלח ביותר של הצמד, בעל הכרה ציבורית רחבה, וממנו מוכרים הלהיטים "Eple" ,"Poor Leno" ,"Remind Me" ו-"Sparks".
הפופולריות של אלבום הבכורה צברה תאוצה בעזרת מספר וידאו קליפים מרהיבים וחדשניים גרפית. אחד מהם, סרטון בסגנון אינפוגרפי שנוצר על ידי החברה הצרפתית H5 עבור הרצועה "Remind Me", זכה בפרס סרטון המוזיקה הטוב ביותר בטקס פרסי המוזיקה של MTV בשנת 2002.
הרצועה "Eple" נבחרה על ידי חברת המחשבים Apple להשמעה בהפעלה הראשונה של מחשבי מקינטוש בהם הותקנה מערכת ההפעלה Mac OS X Panther.
אלבומם השני, The Understanding, יצא ב-12 ביולי 2005, כשקדם לו הסינגל הראשון מתוכו "Only This Moment" שיצא ב-27 ביוני 2005, והפך ללהיט.


Наташа Королева - Серые глаза
בחרתי בשיר של זמרת רוסייה ( אוקראינית במקור ) ששמה נטשה קורולבה.
זמרת פופ מוכרת ואהודה מאוד ברוסיה ואוקראינה , התחילה את הקריירה שלה בשנת 1991(ואז פורסם השיר).

Stromae-Formidable
פול ואן-האבר (בהולנדית: Paul van Haver; נולד ב-12 במרץ 1985), הידוע בשם הבמה שלו סטרומאה (Stromae), הוא זמר ומוזיקאי בלגי ממוצא רואנדי. הוא יליד בריסל ופעיל בסגנונות ההיפ-הופ והמוזיקה האלקטרונית ומשלב בין שניהם. בשנת 2009 הקליט את הסינגל "Alors on danse", שהפך להצלחה מסחרית והביא אותו לתודעה הבינלאומית. שפת שיריו היא לרוב צרפתית.
בשנת 2000 הופיע כראפר עם הכינוי Opmaestro, כינוי שהחליף מאוחר יותר בשם הבמה הנוכחי שלו, עמו התפרסם. השם Stromae הוא שיכול הברות של המילה Maestro, שעשוע לשון אופייני בסלנג הצרפתי ורלאן.
בגיל 18 הקים בצוותא עם הראפר J.E.D.I.‎ את להקת הראפ Suspicion (צרפתית: 'חשד') והשניים הפיקו את השיר והווידאו-קליפ ...Faut que t'arrête le Rap. בהמשך עזב J.E.D.I.‎ את הפרויקט, הצמד התפרק וקריירת הסולו של סטרומאה החלה.
בהמשך להפקת אלבומו הראשון ...Juste un cerveau, Un flow, Un fond et Un mic, שיתף פעולה עם הראפרים BdBanx, Beretta וקרי ג'יימס ובשנת 2008 הוחתם בחברת ההפקות 'Because Music'. ב-Because הלחין את הסינגל Cette fois עבור הזמרתMelissa M, הפיק שירים באלבומו של קרי ג'יימס À L'Ombre Du Show Business ועבור הזמרת Anggun. במקביל הפיץ באינטרנט סרטוני וידאו הסוקרים את יצירתו האומנותית תחת הכותרת 'השיעורים של סטרומאה'.
בשנת 2009 עבר התמחות בתחנת הרדיו הצרפתית NRJ, שם גילה אותו המפיק וינסנט ורבלן שזיהה את כשרונו של ואן-האבר והחליט לקדם את הקריירה המוזיקלית שלו. מרגע הזה ההצלחה הייתה כמעט מיידית: סטרומאה יצא עם הלהיט Alors on danse וכבש במהרה את המצעדים השבועיים ברחבי אירופה. העיתונות המוזיקלית בצרפתית הרעיפה שבחים על הזמר הצעיר והשוותה את יכולותיו הווקאליות לאלו של גאאטאן רוסל, סולנה של להקת הרוק הצרפתית 'Louise Attaque'. בעקבות ההצלחה החתימה אותו חברת התקליטים Vertigo Records, לייבל של יוניברסל מיוזיק גרופ.
באפריל 2010 הוענק לסטרומאה על ידי שר התרבות הצרפתית הבלגי פרס התגלית המוזיקלית לשנת 2009.
בשנת 2013 הוציא ואן האבר שלושה סינגלים בעלי מאות מיליוני צפיות ביוטיוב: "Tous Les Mêmes", "Formidable", והבולט מבין כולם - "Papaoutai". כולם מתוך האלבום- racine carrée.

Mustafa Sandal - Aşka Yürek Gerek
סנדל נולד באיסטנבול, אך למד בבית ספר תיכון בז'נבה ובמכללת ניו המפשייר בארצות הברית. עם סיום לימודיו חזר לאיסטנבול, ועסק בכתיבת שירים לזמרים טורקים שונים, כגון זרין אזר, הקאן פקר, יונג'ה אווג'ימיק ואייסגול אלדינץ'.
ב-1994 הוציא את אלבומו הראשון, "Suç Bende", ממנו נמכרו 1.7 מיליון עותקים, שהפכו אותו לאלבום הנמכר ביותר בטורקיה באותה שנה. במקביל, המשיך לכתוב שירים לזמרים אחרים ואף עסק בהפקת אלבומים. ב-1996 נסע ללונדון והקליט את אלבומו השני, "Gölgede Aynı". אלבום זה הצליח אף יותר מקודמו, ונמכר ב-2.6 מיליון עותקים. בעקבות הצלחת האלבום, יצא סנדל לסיבוב של 140 הופעות ברחבי טורקיה.
לאחר שהקים חברת תקליטים משל עצמו, "יאדָה פרודקשנס", הקליט באמצעותה את אלבומו השלישי, "Detay", ב-1998. הצלחתו של טרקאן בצרפת, הביאה גם את סנדל לחתום על חוזה עם השלוחה הצרפתית של חברת המוזיקה של סוני בשנת 2000, ובמסגרתה הוציאת את האלבום "Araba", שכלל כמה מלהיטיו הגדולים. באותה שנה הוציא את אלבומו הרביעי בטורקיה, "Akışına Bırak", אך זה לא זכה להצלחה כקודמיו.
בשנת 2001 סגר סנדל את חברת המוזיקה שהקים, לאחר שהחברה עימה הייתה שותף בבעלות עליה פשטה את הרגל. ב-2002 הקליט את האלבום "Kop", שזכה להצלחה רבה. בין 2003 ל-2005 הקליט מספר סינגלים ששווקו באירופה. אחד מהם, "İsyankar", קיבל מעמד של אלבום זהב בגרמניה והגיע למקום הרביעי במצעד הפזמונים השווייצרי. במקביל, הקליט את האלבומים "Seven" (ב-2003) ו-"İste" (ב-2004).
בשנת 2005 הקליט מחדש את אלבומו "Seven" תחת השם "Seven Reloaded", אך אלבום זה נחל כישלון. עקב כך, הודיע סנדל כי הוא לוקח פסק זמן בקריירה. במהלך השנים הבאות השתתף במסע פרסום של חברת התקשורת הסלולרית הטורקית "טורקסל" ובקמפיין למען נהיגה בטוחה.
לאחר דחיות רבות, הוציא ביוני 2007 את אלבומו השמיני, "Devamı Var". מאלבום זה נמכרו כ-200,000 עותקים כבר בשבוע הראשון להופעתו בחנויות, ומספר העותקים הכולל בשנת 2007 הגיע ל-2.3 מיליון. בשנת 2009 הוציא את אלבומו האחרון, "Karizma".
סנדל נשוי לזמרת הסרבית אמינה יחוביץ', אחותו של הכדורסלן מירסאד טורצ'אן.

Michael Hausted - My Love
זמר דני שקצת קשה היה לי למצוא עליו פרטים.
 

alma velama

New member
מכירים את זה שנורא בא על משהו מוקפץ?

מנסה להקפיץ בכל הכוח כדי למקד את הפוקוס...לא תמיד זה הולך.
 

tajci

New member
לא מכיר, וחבל


קשה להתמצא בין עיקר לטפל בפורום שלנו...
בהתחלה חשבתי שהתכוונת להמלצה על אוכל

*פעם חשבתי שזה קשור להודעה האחרונה שכותבים, אבל כנראה שזה קשור לעוד כמה דברים.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הודעה עם תוכן מקפיצה שרשור לראש הפורום כל עוד לא עברו 72 שע'

 

tajci

New member
הריוויו שלי

בגלל החג, אני רחוק מהמחשב וממקלדת נורמאלית, אז אעשה את זה תמציתי:
השיר שהכי אהבתי הוא לא אחר מאשר Human!!! שיר מדהים, קליפ מהפנט, מוזיקה נהדרת. הלהקה סופר מעניינת ובדיקה עליהם גילתה לי עוד הרבה שירים שלהם שאני ממש אוהב(ואפילו מכיר).
משהוא בשיר מזכיר לי להיט מה80s(אשמח לעזרה עם זה). הנה עוד שיר שלהם שבטוח שמעתם(היה להיט ענק גם אצלנו):
https://youtu.be/ghb6eDopW8I
עוד שירים שממש אהבתי:
טראד אטאק- וואו, מתחיל כשיר פולק חביב, הקטע עם זמרי המשנה הרס אותי(בקטע טוב, כמובן). יכול מאוד להתאים לאירויזיון. מזכיר קצת את הבבושקות הרוסיות. והקליפ של השיר היה אחד הדברים הכי מחממי לב שיצא לי לראות לאחרונה. אל תפספסו.

בקודלין עם שיר מרגש, ישר התאהבתי. אחלה להקה, לא הכרתי לפני. תודה למי ששלח. והקליפ העלה בי דמעה...

הלהיט האיטלקי של ״העיתונאים״ הקפיץ אותי ועשה לי ממש כיף.

האלבנית ארילנה חידדה אצלי משהוא שכבר הרבה זמן אני חושב בהקשר של אלבניה- אחת מהמדינות הכי לא מוערכות בתחרות ובכלל. אהבתי כמעט את כל השירים שלהם בתחרות(לפחות באודיו ובדרך כלל לפני האלבניזציה, ובמיוחד לפני שלב החזרות...). בכל אופן שיר פופ מקפיץ, מרים, שפה נהדרת, ומסוג הדברים שלא הייתי מקשר למדינה הקטנה והמסתורית הזאת!

רוני אלטר בקאבר נפלא (יודע שזה קצת עובר על חוקי המלפפוניאדה, אבל ספציפית במקרה הזה לא היתה לי ברירה- קאבר מדהים ושונה מאוד מהמקור). סאונד נהדר, גישה שונה לגמרי ובעיני גם משובחת יותר מהמקור(שאני גם ממש אוהב).

עוד נציגות לאלבניה(אדונה) אבל בסגנון אחר לגמרי. המוזיקה ישר נכנסה לי ללב, משהוא טיפה נוסטלגי בצליל, שפה מכשפת, ומלנכוליה בלתי מוסברת מחד, אבל שגם מעוררת בי זרמים נעימים בכל הגוף מאידך.
הקליפ תפס אותי בשלב בחיים שבא לי לצאת כמו בפתיחת הקליפ לשדה פתוח ופשוט לצעוד אל הלא נודע. או בשלב הראשון לערבות קוסבו:)

את דייגו פיסארה, הכרתי מהקדם הנהדר של השנה שעברה. השיר הזה מדבק ומייד התמכרתי אליו. מרענן לשמוע דבר כזה מפורטוגל!

את השיר הנהדר של אורורה הכרתי לפני, אבל שמחתי לגלות יוצרת מאוד מסקרנת מנורבגיה. הייתי שמח לשמוע אותה שרה בנורבגית, שזאת אחת השפות שאני הכי אוהב בתחרות.

את השיר הישראלי של בינימין לא הכרתי. קליפ מאוד מיוחד ומסקרן(ומאוד מושקע). השיר חביב מאוד.

סטרומה הוא יוצר וזמר נדיר, שאני מודה שפספסתי לפני המהדורה הנוכחית. ושמח שיצא לי שוב להתעכב עליו ולגלות אומן מרתק!!! והשיר הזה שקצת מזכיר לי שאנסונים של פעם, עם טאץ עדכני מייד תפס אותי. הוא גם גרם לי לקצת דכדוך בלי להבין את כל משמעות המילים. בקיצור אחד השירים המרגשים בתחרות. תודה למי ששלח.

את רויקסופ אני אוהב כבר הרבה זמן, וגם בשיר הזה(שלא הכרתי), הם לא איכזבו. תמיד הקליפים שלהם מהפנטים/ מעוררי עינין. נהנתי מאוד להתמסר אליו.

השיר הרוסי מיושן מאוד, אבל יש בו משהוא שגרם לי לסמפט אותו. אני בטוח שבשנה שיצא, היה מגיע לטופ האירויזיון. מזכיר לי בסגנון את ריבה ואת יוגוסלביה 88.

אמילי בנדה עם בלדה בריטית אופינית ומוצלחת(אם כי טיפה מונוטונית). אשמח שהבריטים יתעשתו ויתחילו לשלוח אומנים כמוה.

אחרון חביב, קיאן. הקליפ לא עושה חסד לשיר המסקרן הזה. שמחתי להכיר אותו, אתעמק בו בהמשך.

אז אלה השירים הבולטים מבחינתי. כבוד למי שאעז ושלח שיר בערבית ובטורקית! שמחתי להכיר גם את שאר השירים, תודה שוב לכל המשתתפים ושנה טובה(;
 

mmmyala

New member
ריוויו מממיאללה

אני אתחיל בכמה שירים שמהסיבות שלי מבאס שהם ספציפית בתחרות הזו:
&nbsp
Aurora - Running with the wloves
שיר מדהים- אצלי בפלייליסט כבר שנים, אבל מבאס כי נשלח בתחרות האינטרקראון האחרונה כשיר של נורבגיה
&nbsp
Roni Alter - I follow rivers
לא מתחבר להרבה קאברים וספציפית גם לא במלפפוניאדה
&nbsp
Kodaline - Brother
פשוט מבאס כי אני שרוף על קודליין וחושב שזה אולי הסינגל הכי חלש שהם הוציאו.. חבל שלא שלחתם שירים אחרים שלהם ;(
&nbsp
ובנימה חיובית, השירים שאהבתי!!
&nbsp
Thegiornalisti - Felicità puttana - ענק!!!
&nbsp
Laura Pausini - Non C'è - משמיעים כבר שנים בקפה שאני יושב בו... אוהב מאוד
&nbsp
KYAN - Wire On The Fences - גרוב אדיר
&nbsp
THOMAS HOLM - NITTEN - קליל וכיפי
&nbsp
Stromae-Formidable - אגדה, מה נגיד..
&nbsp
Röyksopp & Robyn "Monument" - וואלה לא רציתי שיגמר, הכי שיר לגיטימי לאורך של כמעט 7 דקות. ביג לייק לשולח!
&nbsp
TRAD.ATTACK! "Kallimale / To My Dearest" - חמוד ביותר
&nbsp
Benjamin's Brother - Story About A Broken Heart - מילים יפות, לחן נעים מאוד
&nbsp
Diogo Piçarra - Dialeto - עדכני, מחבב
&nbsp
Emeli Sandé - Hurts - קלישאה, לאו דווקא אין אה באד וויי..
&nbsp
מהדורה חביבה בהחלט, תודה לtajci על ארגון מהדורה נוספת! תותח.
בהצלחה לכולם!
 

tajci

New member
עדכון תוצאות והצבעות


מחצית מהמשתתפים כבר הצביעו...
יש כבר שיר שצועד בראש, ארבעה נושפים בעורפו. מרכז הטבלה צמוד מאוד והכל עוד יכול להשתנות!!!
מחכה לניקוד של מי שעדין לא הצביע.
 

tajci

New member
חסרות לנו 3 הצבעות!

מחר מסתיים שלב ההצבעה, בבקשה להזדרז...
 
למעלה