מאקו: האירווזיון יערך בתל אביב

trilliane

Well-known member
מנהל
ודאי שיש להם סיבה: הם לא רוצים הכרזה לפני שהם יכריזו רשמית

הדלפות תמיד מוכחשות, זה תמיד ככה בנסיבות דומות. לדעתי זה לא אומר שמאקו טעו... אבל נחיה ונראה.
 

yogniz

New member
יכול להיות שזו הסיבה

אבל אני מוכרח להודות שהכחשה על פני התעלמות מרגישה בפעולה קצת מוזרה ולא בהכרח הכי חכמה. להוציא הכחשה ואז להודיע רשמית על אותו דבר בדיוק בעצמם, מרגיש קצת לא רציני... לרוב במקרים כאלו מה שקורה זה שמקדימים את ההודעה הרשמית כדי שההדלפה לא תתפוס את הפוקוס.
עדיין, בהחלט יתכן שזו הסיבה ועוד יותר ייתכן שזו אכן תל אביב שנבחרה או תבחר, אבל אני נוטה להאמין ל-EBU. ייתכן שהם באמת עוד לא החליטו.
 

yogniz

New member
חברים, תפסיקו להגיב לתפוזו


אם יש משהו אחד שברור בכל הסאגה של בחירת העיר - זה שהאירווזיון יערך בישראל ואין בכלל מחשבה רצינית שהיא מעבר לתוכנית מגירה לא לקיים אותו בישראל.
הראיון של יאן אולה הבהיר את זה מצויין. אפילו הודעה ההכחשה הנוכחית מדברת על כך שגם ירושלים וגם תל אביב הגישו הצעות חזקות, כלומר ההתלבטות היא מכיוון חיובי. בכלל, אין שום סיבה שה-EBU והאתר הראשי של האירוויזיון היו מתבטאים בצורה כזו אם הם יודעים שהכל בלוף.

אבל למעשה לא הייתי צריך לכתוב את זה, כולנו מבינים את זה ואין פה אדם אחד שמאמין לתפוזו, ואני מציע שמעכשיו והלאה פשוט נתעלם מההודעות שלו. לא שאני בעד חרמות... אני אפילו בעד לתת לטרולים להתבטא, אבל זה כבר נהיה פשוט מגוכך ואנחנו סתם מעייפים את עצמנו, כי זה רק מתדלק אותו.

אז לפחות בשבילי זה מ-ע-כ-ש-י-ו
מוזמנות.ים להצטרף
 

Willo the Wisp

New member
אירוויזיון בתל אביב זה חלום

כשנטע זכתה לא חשבתי שזו אפילו תהיה אופציה. אין מתאימה מתל אביב להיות עיר אירוויזיון ואני מת כבר להסתובב בעיר במאי 2019.
ויש את עניין האולם. מבין את המבואסים - אלטיס ארנה, מאלמו ארנה והגלובן הצטלמו נהדר כמו שביתן 2 בחיים לא יוכל. אני לא דואג לגבי איך שזה יראה בבית, האולם באמת פצפון אבל יצליחו לגרום לו לעבור מסך, מניח שלא יצלמו כמעט שוטים רחבים של האולם ויתמקדו בבמה עצמה, ואולי זה דווקא טוב שיהיה פחות שוּפוּני על המסביב ויותר פוקוס על המופע עצמו. זה לא יראה מרשים כמו בפורטוגל ובשבדיה, אבל זה יראה בסדר ולא מביך ומביש כמו שכתבו כאן.
באסה שאין בתל אביב אולם בסטנדרט של הפיס הארנה, אבל מה לעשות. יהיה כמעט בלתי אפשרי להשיג כרטיס, אבל הבנתי שגם באלטיס ובגלובן הענקיים היה קשה להשיג.
אז בואו נשמח על זה שהתחרות אצלנו (מישהו היה מאמין לפני שנה שנהיה עכשיו, או אי פעם, בהכנות לתחרות בישראל?), ובעיר נהדרת שתעשה לנו אחלה יח״צ. אני מקווה שההפקה המקומית (עד כמה שתהיה באמת מקומית) תהיה מוצלחת. יש לנו המון כותבים יהודים, המצרך הכי מבוקש בעולם התוכן הבינלאומי! וגם אנשי מקצוע מוכשרים בשאר התחומים שיכולים להביא הפקה מיוחדת, חכמה ומבדרת במקסימום. מחזיק להם (לנו) אצבעות.
 

yogniz

New member
אני פחות דואג לאיך זה יצטלם ויותר לכרטיסים

נכון, גם באלטיס ובגלובן (ואני יכול להעיד שגם בקייב) היה קשה להשיג כרטיס, הם נחטפו במהירות. מה שמעיד על כמה זה יהיה קשה עד בלתי אפשרי לאנשים רגילים לקנות כרטיסים לגמר בביתן 2. רבים מאוד ישארו בחוץ וזו עובדה ידועה מראש. אותי זה סופר מבאס, בתוא אחד שחשב כמה פעמים להזמין כרטיס ובסוף החליט לחכות להזדמנות טובה יותר, ודווקא כשההזדמנות הזו מגיעה הכי קרוב שיש - רוב הסיכויים שלא אצליח להכנס - זה מבאס מאוד מאוד.
 

bigop1

New member
אירוויזיון בתל אביב זה חלום בלהות

קופסת נעליים שלי יותר גדולה מהמחסן הזה

 

babyface19

New member
איפה שלא יהיה האירו' , אתה בכלל רוצה להשיג כרטיס לתחרות?

 

bigop1

New member
בתל אביב לא יהיו כרטיסים

6 אלף ילכו למקורבים למינהם
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אגב, אני מודה שאני לא יודעת עד כמה חשוב לי להשיג כרטיס

כמו במשחקים האולימפיים, כשאני רואה את הקהל במצלמות אני לא מקנאה בו. אנשים שילמו ים כסף, עמדו בתורים ארוכים, הם יושבים/עומדים ומתייבשים שעות, הם רואים הכול בקטן יותר (או מסתכלים במסך, כמוני)... וזו ללא ספק חוויה מרגשת להיות במקום עצמו כשהכול קורה, ועדיין... לא בטוחה שזה כ"כ חשוב לי.
&nbsp
למשל ב"איזראל קולינג" היה די משעמם בשירים הפחות מעניינים... ואני לא מצטערת שהגעתי לשם, אבל זה לא היה במקום, כי כנראה לא הייתי טורחת לצפות בשידור אלמלא כן (למעט בנטע, כמובן). שם גם היה ערך מוסף שכל האומנים עברו ממש לידינו.
&nbsp
אבל באירוויזיון עצמו? לא יודעת. מצד אחד, תמיד חשבתי להיות לפחות פעם אחת, ומצד שני, מה רע לי על הספה בבית בכיף שלי? בלי לצאת מהבית, בלי להוציא שקל, עם הנשנושים החביבים עליי, במזגן, עם חברים, מקשיבה לפרשנות ויכולה להוסיף עליה משלי? אין ספק שזו חוויה אחרת לחלוטין, אבל בעיניי היא לא בהכרח נחותה יותר. בתחרויות מהסוג הזה אני אוהבת להקשיב למשדר וגם לשדר בעצמי (אם יש למי
).
 
למעלה